Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOud&Nieuw! Welk feest ga je en welke drug?

Oud&Nieuw! Welk feest ga je en welke drug?

69 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vrouwtje_Amsterdam zei:
AWAKENINGS!!!! Gayle San, Miss Djax, Mike Drama en Kvitta!!!!! :rock: :rock:
Klik om te vergroten...

ik mag je muzieksmaak :hearteyes:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn feestje voor oud en nieuw : 'Medicine intensive' ! :P
In de tipi aan de peyote en paddenstoelen tijdens de jaarwisseling, de dag ervoor Ayahuasca! :hearteyes:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
lekker vooruitzicht heb jij Dumpy :grin: :hearteyes:
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#4
complex...waar we waarschijlijk niet meer zullen geraken dus...highstreet

en niemand wouw bob zijndus...saai fuifje in zoersel opgeleukt met veel XTC en eerste keer speed :tongueout:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#5
begin de dag met een party cone en dan naar een feest (onbeperkt zuipe voor 12,50 :mrgreen: ) en daarna naar "scum" voor wat life bandjes en dj's en nog meer drank

Drugs : Wiet+hasj en heeeeeeeeel veel drank geen andere drugs denk tenzij ik wat LSD kan scoren maar kleine kans :(
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
^ (FIGHT CLUB! :rock: )

Het feestje zal zich vooral afspelen in mn hoofd, geholpen door de dex, alcohol en misschien een klein beetje acid (:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geweldig spul :grin: Ik ga het ook halen. Als de rush minder wordt stap ik over op de mdma. De energie van de 4-fmp blijft wel maar ik ga niet 4fmp blijven nemen. Wil ook nog kunnen slapen de volgende dag :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
4 FMP als het binnen is :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga het proberen rustig aan te doen met oud en nieuw, ik moet 2 dagen later op wintersport dus heb geen zin om daar met een kater rond te lopen. :grin: Ik zit te denken aan 2cb om m'n traditie voort te zetten om elk oud en nieuw een andere trip drugs te nemen. 2 jaar terug was het paddo's vorrig jaar lsd. Dus nu 2cb lijkt me eigenlijk wel perfect.
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#10
T-Shorty zei:
complex...waar we waarschijlijk niet meer zullen geraken dus...highstreet

en niemand wouw bob zijndus...saai fuifje in zoersel opgeleukt met veel XTC en eerste keer speed :tongueout:
Klik om te vergroten...

Lol ik ging vroeger ook altijd naar Zoersel me nieuwjaar. Eigelijk enkel omdat men vriende der enne wouwe, ik vond het mr sucken.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#11
henkie84 zei:
30 dec: Ayahuasca-sessie
31 dec: Peyote-sessie met *thee*

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

is er geen kruiswerking tussen mescaline en DMT?? zou best zonde zijn van je peyote anders...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#12
wiet mdma ketamine thc

waar weet ik nog niet :wink:
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#13
germanaaizer zei:
Someone buy me a plain ticket? :rolleyes: Het zou mooi zijn...

Het zal een feesje thuis worden. Ik en wat vrienden vonden het nu toch wel 'ns tijd om het aantal zegeltjes 'ns wat op te schroeven, genoeg jointjes erbij en het jaar kan (hopelijk) niet meer stuk. :grin:
Klik om te vergroten...

hahahaha universo paralelo! tof tof!
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#14
Thuisfeestje in een antikraak in eindhoven vet groot pand waar je heerlijk doorheen kan banjeren !!! Drugs: Natuurlijk genoeg alcohol , Weed standaard elke dag, En Lekker wat speed, deze week inkopen doen :grin: 5 gram ofzo , direct ook ff voor Raving halen :grin: !!
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#15
ruigoord! zonder twijvel, N.A.S.A live!!!!!!! :hearteyes:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#16
Extisi zei:
Thuis zijn, bij mijn vriend :) Wiet, hasj, mdma.
En that's it :) Ohja, en alcohol. Gold Strike etc. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
goldstrike is de shit !
waar heb je die flessen gekocht ? want ik hoorde onlangs dat ze enkel te bestellen zijn op internet.. en een fles goldstrike voor nieuwjaar zou wel een leuke combo vormen met m'n fles absinthe :P
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Door Arnhem struinen met my good old friend. Uiteraard met een fles drank en uieindelijk op een feestje belanden met allemaal leuke mensen. Dat is het doel.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#18
MCHZK: Ik zou het mn vriend is vragen, die heeft het inderdaad op internet besteld.:)}

Serenity: Kom je vaak in Arnhem?? Daar woon ik! :hearteyes:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Feestje: thuis op de bank, Drug: in ieder geval XTC en GHB :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat heb ik veel, veel, veel, veel, veel zin in ruigoord.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."