Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOud&Nieuw! Welk feest ga je en welke drug?

Oud&Nieuw! Welk feest ga je en welke drug?

69 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#1
begin de dag met een party cone en dan naar een feest (onbeperkt zuipe voor 12,50 :mrgreen: ) en daarna naar "scum" voor wat life bandjes en dj's en nog meer drank

Drugs : Wiet+hasj en heeeeeeeeel veel drank geen andere drugs denk tenzij ik wat LSD kan scoren maar kleine kans :(
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Door Arnhem struinen met my good old friend. Uiteraard met een fles drank en uieindelijk op een feestje belanden met allemaal leuke mensen. Dat is het doel.
a
adhgLid
01-01-2024, 00:00
#3
kben op zoek naar tekno of dnb feest met oud en nieuw
weet iemand iets????
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Extisi zei:
MCHZK: Ik zou het mn vriend is vragen, die heeft het inderdaad op internet besteld.:)}

Serenity: Kom je vaak in Arnhem?? Daar woon ik! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Haha, ik woon er ook :P
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dude! Nice! The Dj Producer, FFF en X&Trick... Ik zou het wel weten als ik daar zou wonen :grin:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aking zei:
Ik overweeg ruigoord... :hearteyes:
Klik om te vergroten...

En damn wat was het vet :hearteyes:

Ik ben nog steeds bezig met feesten en zit nu op een after van de after :grin:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#7
nog geen idee,ben eigenlijk niet aan die feestdagen...misschien met vrienden weg en lsd nemen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga die nacht waarschijnlijk naar Ruigoord, waar ik waarschijnlijk LSD ga nemen, en vast ook wel genoeg hasj en wiet voor een week, ik kijk er naar uit :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zo heb ik het vorig jaar gedaan. Kan ook heel gezellig zijn. :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goa in belgie,mdma of lsd.
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#11
rave alert in gent of go for happy in antwerpen , besluit staat nog niet vast

met een shitload aan wiet en een fles absinthe :hearteyes: (word waarschijnlijk aangevuld met biertjes)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Schagen, lekker tussen allemaal idioten in.
lsd of methylone (als ik het bij smartshop dus echt weer kan krijgen).
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik zie wel waar, met genoeg bier, drank en wiet...
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik overweeg ruigoord... wie gaat er mee? :hearteyes:

(Ik durf niet alleen uiteraard, straks pak ik de verkeerde bus en kom ik tussen de gangstahs in de bijlmer :openmouth: :( )
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Aking zei:
Ik overweeg ruigoord... wie gaat er mee? :hearteyes:

(Ik durf niet alleen uiteraard, straks pak ik de verkeerde bus en kom ik tussen de gangstahs in de bijlmer :openmouth: :( )
Klik om te vergroten...

Ik ga dus naar Ruigoord met oud en nieuw, samen met Firrah, dus wij kunnen je daar wel tegenkomen nog dan.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
hoorde vanmiddag dat een maatje van me een feessie thuis geeft dus daar maar de boel op stelten zetten
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#17
AWAKENINGS!!!! Gayle San, Miss Djax, Mike Drama en Kvitta!!!!! :rock: :rock:

Uiteraard met 1 bommetje speed van 70% :), veel vriendjes en vriendinnetjes en gaaaaannn.....en daarna thuis afteren met G!!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vrouwtje_Amsterdam zei:
AWAKENINGS!!!! Gayle San, Miss Djax, Mike Drama en Kvitta!!!!! :rock: :rock:
Klik om te vergroten...

ik mag je muzieksmaak :hearteyes:
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#19
complex...waar we waarschijlijk niet meer zullen geraken dus...highstreet

en niemand wouw bob zijndus...saai fuifje in zoersel opgeleukt met veel XTC en eerste keer speed :tongueout:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#20
4 FMP als het binnen is :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."