Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOud&Nieuw! Welk feest ga je en welke drug?

Oud&Nieuw! Welk feest ga je en welke drug?

69 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
wiet mdma ketamine thc

waar weet ik nog niet :wink:
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#2
germanaaizer zei:
Someone buy me a plain ticket? :rolleyes: Het zou mooi zijn...

Het zal een feesje thuis worden. Ik en wat vrienden vonden het nu toch wel 'ns tijd om het aantal zegeltjes 'ns wat op te schroeven, genoeg jointjes erbij en het jaar kan (hopelijk) niet meer stuk. :grin:
Klik om te vergroten...

hahahaha universo paralelo! tof tof!
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#3
Thuisfeestje in een antikraak in eindhoven vet groot pand waar je heerlijk doorheen kan banjeren !!! Drugs: Natuurlijk genoeg alcohol , Weed standaard elke dag, En Lekker wat speed, deze week inkopen doen :grin: 5 gram ofzo , direct ook ff voor Raving halen :grin: !!
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ruigoord! zonder twijvel, N.A.S.A live!!!!!!! :hearteyes:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#5
Extisi zei:
Thuis zijn, bij mijn vriend :) Wiet, hasj, mdma.
En that's it :) Ohja, en alcohol. Gold Strike etc. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
goldstrike is de shit !
waar heb je die flessen gekocht ? want ik hoorde onlangs dat ze enkel te bestellen zijn op internet.. en een fles goldstrike voor nieuwjaar zou wel een leuke combo vormen met m'n fles absinthe :P
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Door Arnhem struinen met my good old friend. Uiteraard met een fles drank en uieindelijk op een feestje belanden met allemaal leuke mensen. Dat is het doel.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
MCHZK: Ik zou het mn vriend is vragen, die heeft het inderdaad op internet besteld.:)}

Serenity: Kom je vaak in Arnhem?? Daar woon ik! :hearteyes:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Feestje: thuis op de bank, Drug: in ieder geval XTC en GHB :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat heb ik veel, veel, veel, veel, veel zin in ruigoord.
a
adhgLid
01-01-2024, 00:00
#10
kben op zoek naar tekno of dnb feest met oud en nieuw
weet iemand iets????
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Extisi zei:
MCHZK: Ik zou het mn vriend is vragen, die heeft het inderdaad op internet besteld.:)}

Serenity: Kom je vaak in Arnhem?? Daar woon ik! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Haha, ik woon er ook :P
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Feest: Qountdown
Drug: MDMA + alcohol + caffeïne en taurine
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#13
Big-ass Tekno in het Noorden!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Toch geen ruigoord :( vervoer gaat niet lukken. LSD gaat wel door.
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bankhangen met spacecake en lachgas, of eventueel in plaats van cake wat paddos.
Vorig jaar ook wezen bankhangen op cake, heb me aardig vermaakt.

Het jaar daarvoor ging ik lekker los bij Apzolut, Noize Creator, Bong-Ra en Venetian Snares in een klein rokerig hol... de tering zeg :grin: :rock:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#16

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dude! Nice! The Dj Producer, FFF en X&Trick... Ik zou het wel weten als ik daar zou wonen :grin:
B
Bo02Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Is er nog iemand bij james holden in de melkweg geweest? :grin:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Aking zei:
Ik overweeg ruigoord... :hearteyes:
Klik om te vergroten...

En damn wat was het vet :hearteyes:

Ik ben nog steeds bezig met feesten en zit nu op een after van de after :grin:
Z
ZenzieLid
01-01-2024, 00:00
#20
The Oh :hearteyes: Amfetamine :rock: :rockband:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."