Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSTRIJP

STRIJP

37 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
iek hebbe kaartge :rockband:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ga denk ik voor de vrijdag avond, en dan een nachtje doorhalen op station beukenlaan

wie doet er mee?
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is het 18 jaar en ouder? Het concept spreekt me erg aan!
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#4
yaaaw zei:
Zo'n dik feestje verdient wel een eigen topic vind ik..
Tis een party 3/4 april int klokgebouw in eindhoven
meer info http://www.strp.nl/index.html
Eerste namen: Aphex Twin + Hecker, Laurent Garnier, Squarepusher, Michael Mayer en Benga :openmouth: tering!!
Ben dr dit jaar zeker weer bij... :xtc: :rock:
Klik om te vergroten...

En dan vergeet je Venetian Snares nog :P
Zelf loop ik op de zaterdag bij Aphex Twin rond als het goed is :rock:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
nou kan ik dus blijkbaar via via als vrijwilliger daar gaan staan, wat ik moet doen ik heb geen flouw idee, gratis entree 2 dagen, en ik ben niet zo rijk, dus dat zal geen nachtje doorhalen worden voor mij
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#6
yaaaw zei:
APHEX TWIN + HECKER, LAURENT GARNIER (LIVE), SQUAREPUSHER, MICHAEL MAYER EN BENGA BEVESTIGD VOOR OPENINGSWEEKEND
Zie ik nergens staan op de site...
Klik om te vergroten...
nu wel dus....Tim Exile, Venetian Snares, Morgan Geist, Luke Vibert, Birdy Nam Nam en Yuksek drbij. Ken ze niet allemaal ff uitchecke dus...
sowieso heel erg vet dat ze zo'n uit éénlopende muziek progameren :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gaaf, spreekt me aan. Als het financieel mogelijk is ben ik er bij!
P
PaikeaLid
01-01-2024, 00:00
#8
wow zeg wat een line up! Even over nadenken dit, of ik dit money-wise wel trek, maar ziet er erg goed uit.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Aphex Twin :openmouth:
Venetian Snares :openmouth::openmouth:
Squarepusher :openmouth:
Benga :openmouth:
Ik! :grin:
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#10
henkie84 zei:
Aphex Twin :openmouth:
Venetian Snares :openmouth::openmouth:
Squarepusher :openmouth:
Benga :openmouth:
Ik! :grin:
Klik om te vergroten...

Uhuh uhuh uhuh :hearteyes:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga vrijdag, Laurent Garnier :hearteyes:
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vanavond :hearteyes: :rockband: :stoned: :rolleyes:
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zo, financieel in je hol geneukt daar, dikke min honderd voor de organisatie !

Squarepusher, Aphex Twin en Luke Vibert hebben het daarintegen ruimschoots goedgemaakt, hele avond hardgegaan op een halve joint, cola en een pluche groene slang :grin:
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kon dr helaas niet bij zijn...

RSW zei:
Zo, financieel in je hol geneukt daar, dikke min honderd voor de organisatie !

Squarepusher, Aphex Twin en Luke Vibert hebben het daarintegen ruimschoots goedgemaakt, hele avond hardgegaan op een halve joint, cola en een pluche groene slang :grin:
Klik om te vergroten...
Hoezo qua organisatie kut?
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Aphex Twin maar flarden van gezien, maar de zaal steeds weer uitgevlucht wegens warmte. En een flesje water voor 3,40? Oei.

Verder erg goed naar m'n zin gehad daar, venetian snares, benga, hudson mohawke, etc. waren erg tof.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heuhmm het was naar mijn mening iets te druk daar, op zaterdag althans. Ik hoorde ook dat ergens het bier op was (???). Er was geen garderobe, enkel kluisjes waar je €5,- voor moest betalen (kreeg je niet terug). En je kon geloof ik het terrein niet verlaten en later terugkeren.
Maar wat ik wel relaxt vond waren de gratis oordoppen. En verder was het geinig ingericht allemaal en ik heb me best weten te vermaken van 20:15 tot 6:00.

Qua optredens vond ik Squarepusher helemaal niks, terwijl ik een van z'n albums wel aardig vind.
Aphex Twin was gaaf, ik ging er lekker in op zo'n anderhalf uur lang, maar de laatste tien minuten aan videobeelden hebben het compleet verpest voor mij. Wat een klootzak, wat een debiel die dat bedacht heeft... Ik was serieus boos en voelde me beledigd.
Ik zal niet teveel in detail treden maar er werden beelden bij de muziek getoond van lijken die compleet oneerbiedig behandeld werden, en een poepseksfilmpje. Walgelijk... ik heb trouwens maar enkele flitsen opgevangen omdat ik besloot dat het beter was om weg te kijken en mijn geest niet te laten vervuilen door die rotzooi.
*Wijziging: inmiddels ben ik er wel overheen en wil ik nog effe benadrukken dat Aphex Twin toch wel echt supergaaf was :grin:
Venetian Snares ging me te snel, ik was ook te moe daarvoor, maar Benga was grappig, leuk sfeertje ook.

Wat daarnaast tof was, was het werk van Kurt Hentschläger:

ZEE

Immersive Environment

Artificial Fog, Stroboscopes, Pulse Lights and Surround Sound, 2008

ZEE is a “mind-scape” in which artificial fog and stroboscopic light fully obscure the physical installation space, resulting in an almost complete disconnect from the without and offering an entry towards a surprise within.

Stroboscopic- and pulse light filtering through the thick fog augment an impression of a luminescent kinetic sphere wherein the environment acts as the seeding stimulant and you synthesize the impression.

Based on the research and findings with FEED, the performance, ZEE is expanding on composing with multiple interfering strobe lights amidst fog and the effects those have on a human perception and decoding apparatus: the brain.

A surround sound-scape synchronizes to interference phenomena - of what could be described as a psychedelic architecture of pure light. ZEE is an almost quiet work, seen in relation to the earlier work of Kurt Hentschläger and Granular Synthesis.

“The result is an immersive environment of flickering light in which the “real” physical world mutates into a primordial soup of pulsing sound, mist and colored light. It is both terrifying and transportive. We are in fact physiologically experiencing ”sublime light,” a light that is truly psychedelic. This is the world as viewed by a dying robot clone from the inside of a Turner landscape painting.” [from an essay on FEED by Claudia Hart]. The audience can freely roam the ZEE sphere, while the nature of the work emanates an almost automatic process of slow motion. Suspended flexible ropes, from and to the entrance gate, mark the available space and lead into- and out of ZEE.

The overall composition has no beginning or end. It is best understood as a fluctuating environment.
Klik om te vergroten...

Hah het was zo vreemd om in die ruimte te staan, ik zag werkelijk niets behalve snel flitsende gekleurde patronen op een dikke muur van rook, overal waar ik keek. Het was alsof de patronen op mijn netvlies zaten, ik kon er echt niet omheen kijken. Ik was wel geschrokken toen ik ook fysiek reageerde op dit alles, m'n lichaam ging schokken, dat was me te heftig. Maar 't was zeker een interessante ervaring om zo in een compleet andere wereld te stappen en erg gedesoriënteerd te raken.
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oeh dat laatste niet gezien helaas. Vond de expo erg tof, gave techniek, leuke ideeen. Maar inderdaad, die beelden bij Aphex Twin vond ik nogal ongepast, en hij had ook stiekem wel een paar van zijn meer populairdere nummers mogen spelen.

Nu moet ik wel een maand lang zachte gitaarmuziek luisteren en gras eten om dit te compenseren hehe...
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#18
APHEX TWIN + HECKER, LAURENT GARNIER (LIVE), SQUAREPUSHER, MICHAEL MAYER EN BENGA BEVESTIGD VOOR OPENINGSWEEKEND
Zie ik nergens staan op de site...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."