Pillen, MDMA, pep, 2cb, alcohol, wiet en misschien ketamine .
#9
Ik gebruik vaak LSD op feestjes, en verder genoeg hasj en wiet om practisch te kunnen kettingblowen. Op psytrance feestjes overigens, ik vind het gewoon goed bij elkaar passen.
#10
Spiet... (njah, een hele verrassing uit mijn mond dit.. Duh!)
#11
vroeger lsd, 2c, keta en nog meer trippends...
nu niet meer echt trippen op feestjes
#12
Speed en na het feest een paar lijntes ket, is niet mis!
ik heb ooit op een goa feest dxm gebruikt, was niet echt een aanrader
#15
1,5 gram spacecake en daarna een paddo-choco reep.
#16
Ayahuasca natuurlijk!
#17
soms pep, soms sos
ooit nog is 2c-b en LSD proberen op een feest
#18
Xtc
#19
Love
icm mdma of pep
#20
vroeger meestal lsd of 2c* en soms wat keta bij 1 van de twee. Tegenwoordig hou ik niet zoveel meer van trippen onder veel mensen, merk dat ik dan wat te open sta voor alle emoties van de mensen om me heen. Nu soms gewoon nuchter of wat wiet ofzo... soms iets extra's maar niet meer lsd ofzo... Voelt op dit moment gewoon niet zo relaxed meer.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.