#1
nah
ik ben weer de oude nu.
ik ben weer de oude nu.

Lauu zei:wow meesterlijk..vooral de Beastie boy![]()

OnderDeEik zei:Wrijf het er maar weer in :B
Helaas niet van de partij![]()
ga al 2 jaar naar dour met veel volk en heb nog nooit iemand weten gefouilleerd wordenDebris zei:Aphex twin en hecker waren laatst ook in Eindhoven.
En Aphex twin was een weekje later nog in bxl.
Maargoed, ik ga niet gaan. Heb het niet zo op festivals van zulke grote waar dan nog eens trein/auto/bus/voetgangers controle is zodat je of het festival nuchter moet doen of drugs van een vreemde moet kopen. Waar ik slechte ervaring mee heb.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."