Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAphex twin op dour 09

Aphex twin op dour 09

45 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#1
nah

ik ben weer de oude nu.


































.
.sullILid
01-01-2024, 00:00
#2
Vond Aphex Twin beetje tegenvallen.(nogsteeds wel vet) Het kwam moeizaam opgang (veel mensen om me heen hadden nog niet het idee dat ie al begonnen was met zn act) Maar niets bleek minder waar. Op t eind ging ie lekker
Venetian Snares, ging hard! (net als ik) was echt vet
Meshuggah, was immens gaaf, hoogtepuntje
Gojira was ook echt super.
Dat waren toch wel beetje mijn hoogtepunten.
En oja! Isis was erg mooi!
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga!! :grin: Net als vorig jaar...hehe
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#4
hey, wie gaat er dit jaar ook naar dour ?

http://www.dourfestival.be/nl/

aphex twin+ the hacker komen dit jaar (voor mij al reden om te gaan)
Ben is benieuwd wie van DF ook gaat :)
De eerste namen zijn al bekend, maar daar gaat ng een pak bijkomen.
Ziet er allesins al vetjes uit!

greetz
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga!
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik Ik Ik ! :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
5 elements of Hip Hop feat. MixMaster Mike [Beastie Boys]
Muggs [Cypress Hill]
DJ JS-1 [Rock Steady Crew]
Mr Wiggles [Rock Steady Crew]
Rahzel [The Roots]

wow meesterlijk..vooral de Beastie boy :rock:
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lauu zei:
wow meesterlijk..vooral de Beastie boy :rock:
Klik om te vergroten...

idd mixmastermike gaat vetjes worden :rock:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wrijf het er maar weer in :B
Helaas niet van de partij :(
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#10
zoiezo van de partij!!wat kijk ik uit naar de "ronddwaal-wandelingen" :hearteyes: op de camping
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
OnderDeEik zei:
Wrijf het er maar weer in :B
Helaas niet van de partij :(
Klik om te vergroten...

inderdaad... dit soort berichten maken me erg somber...
doen me twijfelen wat ik in hemelsnaam in Australië doe... :(


naa... niet echt :grin: maar het is wel heel erg klote dat ik mijn favo festival dour moet gaan missen... met al die gruwelijke artiesten elk jaar...

om het nog maar niet over sziget te hebben...
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Aphex twin en hecker waren laatst ook in Eindhoven.
En Aphex twin was een weekje later nog in bxl.

Maargoed, ik ga niet gaan. Heb het niet zo op festivals van zulke grote waar dan nog eens trein/auto/bus/voetgangers controle is zodat je of het festival nuchter moet doen of drugs van een vreemde moet kopen. Waar ik slechte ervaring mee heb.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je weet langs waar je moet rijden kan je die controles wel vermijden hoor. Is ons vorig jaar toch gelukt.

Maar goed, ik denk niet dat ik dit jaar ga. Toch niet de volle 4 dagen. Ik ga het zoals Debris houden bij de wat kleinere festivals. Misschien ga ik wel naar Heron. Dour is 6 dagen als een lijk rondlopen omdat je er niet deftig kan eten/slapen en ik ben iemand die dat hard nodig heeft :)
m
maisnonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zag Aphex Twin & Florian Hecker op STRP in Eindhoven en het was echt fantastisch! Ze schudden je door elkaar, vreten je op en verkrachten je met hun geluid, maar het is een van de mooiste dingen die ik ooit heb meegemaakt.

Veel plezier op Dour :)
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bwa, ik heb hem ook gezien op STRP en ik vind hem live eigenlijk niet zo goed als zijn albums..
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Debris zei:
Aphex twin en hecker waren laatst ook in Eindhoven.
En Aphex twin was een weekje later nog in bxl.

Maargoed, ik ga niet gaan. Heb het niet zo op festivals van zulke grote waar dan nog eens trein/auto/bus/voetgangers controle is zodat je of het festival nuchter moet doen of drugs van een vreemde moet kopen. Waar ik slechte ervaring mee heb.
Klik om te vergroten...
ga al 2 jaar naar dour met veel volk en heb nog nooit iemand weten gefouilleerd worden

heb de indruk dat op alle belgische festivals de controle op drugs zeer mak is en dan zeker op dour
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ga (waarschijnlijk)
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spor is ook bevestigd voor dour. Zal mn kaartjes maar eens gaan halen :mrgreen:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Oh man Venetian Snares olé olé olé knàlknàlknàlknàààààl!!!!!!

En Vive le Fête weer! :)

En AmenRa

En eigenlijk een hele lijst met leuke dingen. Maar vooral deze heb ik zin in!
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jooeehooee kaartjes zijn binnen..!! :grin: :rockband: :stoned: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."