Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSziget 2009!

Sziget 2009!

42 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aanwesig!!!! Vlieg om half 9 aan. Zin an :grin:
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ketaboy zei:
honingolie zei:
Meer handige tips aub Ketaboy! :grin:
Klik om te vergroten...

Soms zijn ze wat karig met het verstrekken van toiletpapier in de dixy toiletten. Iets wat ik ze niet kwalijk kan nemen aangezien extra rollen nou eenmaal uitnodigen tot boomversierpraktijken en natuurlijk voetbal. Neem dus zelf wat mee of jat net zoals ik gewoon een rol als de schoonmaakmobiel is langs geweest.
Klik om te vergroten...
Tegenover de JackDanielsbar heb je gewoon ECHTE wcs... het enige wat je hoeft te doen is een formuliertje in te vullen, waarna je een bandje krijgt...

Daaaym ik weet nog steeds niet of ik ga terwijl zondag mn vliegtuig vertrekt... Moet eerst nog ff een aantal dingen dingen checken qua financieen, maar dat kan op zn vroegst donderdagavond hehe...
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
yaaaw zei:
Ketaboy zei:
honingolie zei:
Meer handige tips aub Ketaboy! :grin:
Klik om te vergroten...
Tegenover de JackDanielsbar heb je gewoon ECHTE wcs... het enige wat je hoeft te doen is een formuliertje in te vullen, waarna je een bandje krijgt...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Waren dat die blokken die steeds blank stonden :P ?
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja mensen, nog 1 dag te gaan. Ik ga een paar uur van te voren naar Amsterdam, omdat we gelijk meereizen met iemand die met de slaaptrein gaat. Dus ik ga nog even Frikadellen scoren in Amsterdam, dat is het enige wat ik zal missen.

Ik zie alleen echt enorm tegen die 21u in de trein op. Nog suggesties hoe ik het het beste kan overleven? :P

Gr. BT
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
BT2303 zei:
Ja mensen, nog 1 dag te gaan. Ik ga een paar uur van te voren naar Amsterdam, omdat we gelijk meereizen met iemand die met de slaaptrein gaat. Dus ik ga nog even Frikadellen scoren in Amsterdam, dat is het enige wat ik zal missen.

Ik zie alleen echt enorm tegen die 21u in de trein op. Nog suggesties hoe ik het het beste kan overleven? :P

Gr. BT
Klik om te vergroten...

jezelf 21 uur in coma houden met ghb :beer:

ben trouwens wel schijt jaloers op de mensen die gaan :(
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
En heeft iedereen zich een beetje vermaakt?

Ik wel iig, teveel acid, keta en pep... de volledige week goed wazig geweest. Tijd voornamelijk slijten met bounchen in de Mokka Cukka en outgaan in de Ambient chillout met een kop anijs thee :rock:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#7
same here, lekker techno-en in de Mokka Chuka en chillen in de ambient.. geniaal festival :grin:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#8
In 1 woord geweldig, heb me ogen uitgekeken, drugsvrij gebleven. Alleen de trein was ongelofelijk kut. Volgend jaar weer heen, heb namelijk 2 kaarten gewonnen! :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
BT2303 zei:
heb namelijk 2 kaarten gewonnen!
Klik om te vergroten...

hoi vriend.... :)
*kijkt zwoel aan*



:beer:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alsof het erg is om naar :hearteyes: SZIGET :hearteyes: te moeten :P
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat heb je me dan ook niet horen zeggen :P

Ik geloof dat Sziget een van de weinige dingen is waar je vanaf de eerste keer verslaafd aan kan raken. But I don't care :hearteyes:

Wie ging er nog meer hard op langos voor weinig HUF ? Ik niet, ik vond het walgelijk !!
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#12
denk dat ik dit jaar ook weer ga ja..
het is namelijk gewoon de shit.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#13
RSW zei:
Wie ging er nog meer hard op langos voor weinig HUF ? Ik niet, ik vond het walgelijk !!
Klik om te vergroten...

Waren dat niet die gefrituurde spermapannenkoeken? :kots:
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#14
Juist ! Met kaas, extra frituurvet, knoflooksap en creme fraiche. Had er een gekocht en 'm voor de helft opgegeten, en toen de rest aan een boom gegeven, mijn maag was nog nooit zo boos op me.

Maar ik geloof dat er ook mensen waren die er op hebben geleefd het hele festival. Als al het eten daar duur is, en er is een ding goedkoop in grote hoeveelheden gaat er toch wel een lichtje branden zou je denken ? :tearsofjoy:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ontbeet elke middag met italiaans van de BKV tent :hearteyes:
Uiteraard met Kakao Ital van Friesland Foods :P
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#16
het eten op Sziget is sowieso allemaal net niet...behalve panini en maiskolven :hearteyes:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#17
RSW zei:
Juist ! Met kaas, extra frituurvet, knoflooksap en creme fraiche. Had er een gekocht en 'm voor de helft opgegeten, en toen de rest aan een boom gegeven, mijn maag was nog nooit zo boos op me.

Maar ik geloof dat er ook mensen waren die er op hebben geleefd het hele festival. Als al het eten daar duur is, en er is een ding goedkoop in grote hoeveelheden gaat er toch wel een lichtje branden zou je denken ? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ik at die dingen als ontbijt :grin: lekker vet en je hoefde niks meer te eten tot savonds :P
Ik cond het wel lekker eigenlijk :rock:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
RSW zei:
Dat heb je me dan ook niet horen zeggen :P

Ik geloof dat Sziget een van de weinige dingen is waar je vanaf de eerste keer verslaafd aan kan raken. But I don't care :hearteyes:

Wie ging er nog meer hard op langos voor weinig HUF ? Ik niet, ik vond het walgelijk !!
Klik om te vergroten...

Die dingen waren inderdaad tering smerig zeg. Ze zagen er eigenlijk nog wel lekker en 'apart' uit, maar na 1 hap ben je totaal van die illusie af.

Ik weet niet of ik dit jaar naar Sziget ga, misschien dat ik wat roadtrip door Europa (wat goa festivals in Duitsland meepak) en dan als grande finale naar Sziget ga.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Code:
Sziget Express 

In 2009 rijdt een speciale Szigettrein van Amsterdam naar Boedapest. De prijs voor een retourtje is tot 1 mei 158 euro, afhankelijk van het aantal aanmeldingen kan de prijs na 1 mei omhoog gaan. 

Vertrekdatum heenreis 9 augustus, terugreis 17 augustus. Vertrek- en aankomsttijden staan momenteel nog niet vast. 


De trein start in Amsterdam en zal ook in Utrecht en Arnhem stoppen. Aangezien de trein tussen Arnhem en Boedapest nergens zal stoppen zal de rit slechts 15 a 16 uur duren (onder voorbehoud). 

Naast gewone wagons zal er ook een ' discowagon' aan de trein worden gekoppeld. We proberen een Nederlandse of Belgische band en/of dj's die op Sziget zullen optreden ook in de trein te laten spelen. De prijs voor een retourtje is tot 1 mei 158 euro, afhankelijk van het aantal aanmeldingen kan de prijs na 1 mei omhoog gaan.

HOE GRUWELIJK IS DIT :grin:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
god god god wat een lineup :hearteyes:

Squarepusher
Ska-p
Pendulum
Prodigy
Buena Vista Social Club
Fatboy Slim
Digitalism

Awesummmmmm

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."