#1
Aanwesig!!!! Vlieg om half 9 aan. Zin an ![:grin:]()
Tegenover de JackDanielsbar heb je gewoon ECHTE wcs... het enige wat je hoeft te doen is een formuliertje in te vullen, waarna je een bandje krijgt...Ketaboy zei:honingolie zei:Meer handige tips aub Ketaboy!![]()
Soms zijn ze wat karig met het verstrekken van toiletpapier in de dixy toiletten. Iets wat ik ze niet kwalijk kan nemen aangezien extra rollen nou eenmaal uitnodigen tot boomversierpraktijken en natuurlijk voetbal. Neem dus zelf wat mee of jat net zoals ik gewoon een rol als de schoonmaakmobiel is langs geweest.
yaaaw zei:Ketaboy zei:Tegenover de JackDanielsbar heb je gewoon ECHTE wcs... het enige wat je hoeft te doen is een formuliertje in te vullen, waarna je een bandje krijgt...honingolie zei:Meer handige tips aub Ketaboy!![]()
BT2303 zei:Ja mensen, nog 1 dag te gaan. Ik ga een paar uur van te voren naar Amsterdam, omdat we gelijk meereizen met iemand die met de slaaptrein gaat. Dus ik ga nog even Frikadellen scoren in Amsterdam, dat is het enige wat ik zal missen.
Ik zie alleen echt enorm tegen die 21u in de trein op. Nog suggesties hoe ik het het beste kan overleven? :P
Gr. BT


BT2303 zei:heb namelijk 2 kaarten gewonnen!

RSW zei:Wie ging er nog meer hard op langos voor weinig HUF ? Ik niet, ik vond het walgelijk !!

RSW zei:Juist ! Met kaas, extra frituurvet, knoflooksap en creme fraiche. Had er een gekocht en 'm voor de helft opgegeten, en toen de rest aan een boom gegeven, mijn maag was nog nooit zo boos op me.
Maar ik geloof dat er ook mensen waren die er op hebben geleefd het hele festival. Als al het eten daar duur is, en er is een ding goedkoop in grote hoeveelheden gaat er toch wel een lichtje branden zou je denken ?![]()

RSW zei:Dat heb je me dan ook niet horen zeggen :P
Ik geloof dat Sziget een van de weinige dingen is waar je vanaf de eerste keer verslaafd aan kan raken. But I don't care
Wie ging er nog meer hard op langos voor weinig HUF ? Ik niet, ik vond het walgelijk !!
Sziget Express
In 2009 rijdt een speciale Szigettrein van Amsterdam naar Boedapest. De prijs voor een retourtje is tot 1 mei 158 euro, afhankelijk van het aantal aanmeldingen kan de prijs na 1 mei omhoog gaan.
Vertrekdatum heenreis 9 augustus, terugreis 17 augustus. Vertrek- en aankomsttijden staan momenteel nog niet vast.
De trein start in Amsterdam en zal ook in Utrecht en Arnhem stoppen. Aangezien de trein tussen Arnhem en Boedapest nergens zal stoppen zal de rit slechts 15 a 16 uur duren (onder voorbehoud).
Naast gewone wagons zal er ook een ' discowagon' aan de trein worden gekoppeld. We proberen een Nederlandse of Belgische band en/of dj's die op Sziget zullen optreden ook in de trein te laten spelen. De prijs voor een retourtje is tot 1 mei 158 euro, afhankelijk van het aantal aanmeldingen kan de prijs na 1 mei omhoog gaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."