#1
Ik ontbeet elke middag met italiaans van de BKV tent
Uiteraard met Kakao Ital van Friesland Foods :P
Uiteraard met Kakao Ital van Friesland Foods :P
RSW zei:Juist ! Met kaas, extra frituurvet, knoflooksap en creme fraiche. Had er een gekocht en 'm voor de helft opgegeten, en toen de rest aan een boom gegeven, mijn maag was nog nooit zo boos op me.
Maar ik geloof dat er ook mensen waren die er op hebben geleefd het hele festival. Als al het eten daar duur is, en er is een ding goedkoop in grote hoeveelheden gaat er toch wel een lichtje branden zou je denken ?![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."