Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSziget 2009!

Sziget 2009!

42 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
honingolie zei:
Meer handige tips aub Ketaboy! :grin:
Klik om te vergroten...

Soms zijn ze wat karig met het verstrekken van toiletpapier in de dixy toiletten. Iets wat ik ze niet kwalijk kan nemen aangezien extra rollen nou eenmaal uitnodigen tot boomversierpraktijken en natuurlijk voetbal. Neem dus zelf wat mee of jat net zoals ik gewoon een rol als de schoonmaakmobiel is langs geweest.
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ketaboy zei:
honingolie zei:
Meer handige tips aub Ketaboy! :grin:
Klik om te vergroten...

Soms zijn ze wat karig met het verstrekken van toiletpapier in de dixy toiletten. Iets wat ik ze niet kwalijk kan nemen aangezien extra rollen nou eenmaal uitnodigen tot boomversierpraktijken en natuurlijk voetbal. Neem dus zelf wat mee of jat net zoals ik gewoon een rol als de schoonmaakmobiel is langs geweest.
Klik om te vergroten...
Tegenover de JackDanielsbar heb je gewoon ECHTE wcs... het enige wat je hoeft te doen is een formuliertje in te vullen, waarna je een bandje krijgt...

Daaaym ik weet nog steeds niet of ik ga terwijl zondag mn vliegtuig vertrekt... Moet eerst nog ff een aantal dingen dingen checken qua financieen, maar dat kan op zn vroegst donderdagavond hehe...
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
yaaaw zei:
Ketaboy zei:
honingolie zei:
Meer handige tips aub Ketaboy! :grin:
Klik om te vergroten...
Tegenover de JackDanielsbar heb je gewoon ECHTE wcs... het enige wat je hoeft te doen is een formuliertje in te vullen, waarna je een bandje krijgt...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Waren dat die blokken die steeds blank stonden :P ?
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja mensen, nog 1 dag te gaan. Ik ga een paar uur van te voren naar Amsterdam, omdat we gelijk meereizen met iemand die met de slaaptrein gaat. Dus ik ga nog even Frikadellen scoren in Amsterdam, dat is het enige wat ik zal missen.

Ik zie alleen echt enorm tegen die 21u in de trein op. Nog suggesties hoe ik het het beste kan overleven? :P

Gr. BT
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
BT2303 zei:
Ja mensen, nog 1 dag te gaan. Ik ga een paar uur van te voren naar Amsterdam, omdat we gelijk meereizen met iemand die met de slaaptrein gaat. Dus ik ga nog even Frikadellen scoren in Amsterdam, dat is het enige wat ik zal missen.

Ik zie alleen echt enorm tegen die 21u in de trein op. Nog suggesties hoe ik het het beste kan overleven? :P

Gr. BT
Klik om te vergroten...

jezelf 21 uur in coma houden met ghb :beer:

ben trouwens wel schijt jaloers op de mensen die gaan :(
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
En heeft iedereen zich een beetje vermaakt?

Ik wel iig, teveel acid, keta en pep... de volledige week goed wazig geweest. Tijd voornamelijk slijten met bounchen in de Mokka Cukka en outgaan in de Ambient chillout met een kop anijs thee :rock:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#7
same here, lekker techno-en in de Mokka Chuka en chillen in de ambient.. geniaal festival :grin:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heey Ketaboy, ben jij toevallig ook nog Budapest zelf in geweest?

Voor de rest, wie gaat er eigenlijk met de één van de szigettreinen?
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aanwesig!!!! Vlieg om half 9 aan. Zin an :grin:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#10
In 1 woord geweldig, heb me ogen uitgekeken, drugsvrij gebleven. Alleen de trein was ongelofelijk kut. Volgend jaar weer heen, heb namelijk 2 kaarten gewonnen! :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
BT2303 zei:
heb namelijk 2 kaarten gewonnen!
Klik om te vergroten...

hoi vriend.... :)
*kijkt zwoel aan*



:beer:
a
acidctjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo iedereen, zijn er nog DFers die naar Sziget 2009 gaan? :P
Ik heb mn vliegticket en festivalkaartje al veilig in bezit! :hearteyes: :stoned:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Uiteraard :hearteyes:
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jep zit dr dik in ja :)
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb geen keus. Ik moet gaan.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alsof het erg is om naar :hearteyes: SZIGET :hearteyes: te moeten :P
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat heb je me dan ook niet horen zeggen :P

Ik geloof dat Sziget een van de weinige dingen is waar je vanaf de eerste keer verslaafd aan kan raken. But I don't care :hearteyes:

Wie ging er nog meer hard op langos voor weinig HUF ? Ik niet, ik vond het walgelijk !!
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#18
denk dat ik dit jaar ook weer ga ja..
het is namelijk gewoon de shit.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#19
RSW zei:
Wie ging er nog meer hard op langos voor weinig HUF ? Ik niet, ik vond het walgelijk !!
Klik om te vergroten...

Waren dat niet die gefrituurde spermapannenkoeken? :kots:
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#20
Juist ! Met kaas, extra frituurvet, knoflooksap en creme fraiche. Had er een gekocht en 'm voor de helft opgegeten, en toen de rest aan een boom gegeven, mijn maag was nog nooit zo boos op me.

Maar ik geloof dat er ook mensen waren die er op hebben geleefd het hele festival. Als al het eten daar duur is, en er is een ding goedkoop in grote hoeveelheden gaat er toch wel een lichtje branden zou je denken ? :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."