#1
Ritueel getrouw ben ik ook weer van de partij
5 jaar achter elkaarrr
5 jaar achter elkaarrr
5 jaar achter elkaarrr

Koop niet van de african stage dealers, een goede pil is een kartonnig hoopje ritalin achtig iets als je geluk hebt. Voor drugs ga ik altijd naar de standplaats voor busjes, gewoon zo'n lelijke zwarte oude mercedes bus met wat gek dreadlock tuig derin en het komt allemaal wel goed.
florinten...BT2303 zei:*Bump*
Ik vroeg me af of je op het festival betaalt met Forinten of met Euries, weet ieamand dit misschien?
yaaaw zei:florinten...BT2303 zei:*Bump*
Ik vroeg me af of je op het festival betaalt met Forinten of met Euries, weet ieamand dit misschien?
Verder is het idd een huge ass lowlands maar dan goedkoper en vetter.
Een dagje badhuis in Budapest is wel aan te raadde btw...
Weet gvd nog steeds niet of ik nou ga of niet, ff kijken naar mn financieen, wel al vliegticket geboekt mja

honingolie zei:Meer handige tips aub Ketaboy!![]()
Tegenover de JackDanielsbar heb je gewoon ECHTE wcs... het enige wat je hoeft te doen is een formuliertje in te vullen, waarna je een bandje krijgt...Ketaboy zei:honingolie zei:Meer handige tips aub Ketaboy!![]()
Soms zijn ze wat karig met het verstrekken van toiletpapier in de dixy toiletten. Iets wat ik ze niet kwalijk kan nemen aangezien extra rollen nou eenmaal uitnodigen tot boomversierpraktijken en natuurlijk voetbal. Neem dus zelf wat mee of jat net zoals ik gewoon een rol als de schoonmaakmobiel is langs geweest.
yaaaw zei:Ketaboy zei:Tegenover de JackDanielsbar heb je gewoon ECHTE wcs... het enige wat je hoeft te doen is een formuliertje in te vullen, waarna je een bandje krijgt...honingolie zei:Meer handige tips aub Ketaboy!![]()
BT2303 zei:Ja mensen, nog 1 dag te gaan. Ik ga een paar uur van te voren naar Amsterdam, omdat we gelijk meereizen met iemand die met de slaaptrein gaat. Dus ik ga nog even Frikadellen scoren in Amsterdam, dat is het enige wat ik zal missen.
Ik zie alleen echt enorm tegen die 21u in de trein op. Nog suggesties hoe ik het het beste kan overleven? :P
Gr. BT


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."