Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSziget 2009!

Sziget 2009!

42 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ritueel getrouw ben ik ook weer van de partij :rock: 5 jaar achter elkaarrr
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben benieuwd naar de dag 0 artiest :rockband:
hoe reizen jullie trouwens, ik ga met de sziget express :grin:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben lui en kies dus maar voor het luchtruim :beer:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Was eerst ook mijn plan, maar aangezien mijn vrienden dus met de trein wilden en ik geen zin had om in me eentje te moeten reizen werd het dus de trein.. :rolleyes:

Maarja, had eigenlijk nog liever die slaaptrein gehad, maar die werd pas aangekondigd toen ik me kaartje voor de gewone trein al had.

Zijn er nog tips voor degene die voor het eerst gaan? :P
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je hebt nooit genoeg sokken bij je, trek een schoon paar aan en je bent een nieuw mens :beer: Koop niet van de african stage dealers, een goede pil is een kartonnig hoopje ritalin achtig iets als je geluk hebt. Voor drugs ga ik altijd naar de standplaats voor busjes, gewoon zo'n lelijke zwarte oude mercedes bus met wat gek dreadlock tuig derin en het komt allemaal wel goed.

Als je in de problemen komt met security (omdat je b.v. net zoals ik dronken graag in dingen klimt of op plekken probeert te komen waar je niet mag komen) zeg dan tegen ze de magische spreuk "Szeretlek" ze zullen je uitlaggen ofzo maar zeer zeker niet tot moes stampen. Heeft serieus tot twee keer toe me echt goed uit de problemen geholpen ghehe ^^

Drink Arany aszok, is chiller bier dan Dreher. maarja smaken verschillen. Dreher is alleen duurder en veel mensen kiezen daardoor toch maar voor dreher ghehe xD

Pas op met sommige security, je hebt aan de ene kant de chille brede goedzak maar er lopen ook hier en daar wat oude huurlingen rond, die trouwens nog wel eens te betrappen zijn op snachts gewoon coke nemen van kuiltje op hun hand.

Zet je tent niet te dicht bij een dixy want als het gaat broeien meurt het enorm naar dat wazige geparfumeerde spul dat in die dingen zit. Ik moet barfen van die geur ghehe.

Ook niet te dicht bij het loop pad want binnen twee dagen heb je een moes tuintje van plastic bekertjes enzo.

Maak vrienden met je buren, echt buurt preventie scheelt een hoop. Zo voorkomen dat de tent van mijn franse buren leeg was gehaald. Die dieven spelen gewoon dronken feestgangers die hun tent denken te hebben gevonden... maar als je ej buren van gezicht kent kan je er makkelijker op reageren.. niets in je tent laten is ook wel een goede. Ben twee jaar terug van camera en telefoon afgeholpen door zo'n basterd. Ben nog steeds heel erg blij dat tie gewoon braaf via de rits binnen is gekomen en niet zoals bij vrienden van mij besloot een extra deur in het zeil te snijden.

Ga trouwens ook niet te dicht bij de mokka chuka staan. nu is 24/7 dnb geen probleem natuurlijk maar je resoneert gewoon weg je tent uit ghehe.

Ga absoluut trouwens waterpijp smoken als je langs die tent komt. Super chill. :beer:

Naja meer kan ik zo snel niet bedenken haha
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dankje voor de tips! Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren, want ik ben zelf ook nooit op Lowlands geweest(Hoor van sommige mensen dat ze Sziget de veel grotere broer van Lowlands vinden).

Ben je eigenlijk ook Budapest zelf ingeweest of zoiets?
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga ook :grin:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#8
*Bump*

Ik vroeg me af of je op het festival betaalt met Forinten of met Euries, weet ieamand dit misschien?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat ik hier nog nooit van gehoord heb :confused:
Is iets om voor volgend jaar te plannen als ik het zo lees, lijkt wel een soort lowlands maar dan écht huge :openmouth:
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#10
BT2303 zei:
*Bump*

Ik vroeg me af of je op het festival betaalt met Forinten of met Euries, weet ieamand dit misschien?
Klik om te vergroten...
florinten...
Verder is het idd een huge ass lowlands maar dan goedkoper en vetter.
Een dagje badhuis in Budapest is wel aan te raadde btw...

Weet gvd nog steeds niet of ik nou ga of niet, ff kijken naar mn financieen, wel al vliegticket geboekt mja
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beetje zonde als je niet gaat terwijl je ticket al geboekt is he :wink:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
yaaaw zei:
BT2303 zei:
*Bump*

Ik vroeg me af of je op het festival betaalt met Forinten of met Euries, weet ieamand dit misschien?
Klik om te vergroten...
florinten...
Verder is het idd een huge ass lowlands maar dan goedkoper en vetter.
Een dagje badhuis in Budapest is wel aan te raadde btw...

Weet gvd nog steeds niet of ik nou ga of niet, ff kijken naar mn financieen, wel al vliegticket geboekt mja
Klik om te vergroten...

forintjes heerlijk geld... een avond beetje achteloos je wisselgeld overal verspreid in je zakken stoppen en je hebt de volgende ochtend een emmer bij elkaar met een omgerekende waarden van 5 euro. Dood aan 1 forint muntjes.. Naja ik overdrijf wat maar toch :beer:

Grootste pluspunt van sziget is dat je er niet zoals bij lowlands overal in de rij moet gaan staan om in de rij te kunnen staan. En natuurlijk al die fijne mensen van all over the globe :P en een 24/7 dnb tent natuurlijk... jezus haha weer zin in :rock:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meer handige tips aub Ketaboy! :grin:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
honingolie zei:
Meer handige tips aub Ketaboy! :grin:
Klik om te vergroten...

Soms zijn ze wat karig met het verstrekken van toiletpapier in de dixy toiletten. Iets wat ik ze niet kwalijk kan nemen aangezien extra rollen nou eenmaal uitnodigen tot boomversierpraktijken en natuurlijk voetbal. Neem dus zelf wat mee of jat net zoals ik gewoon een rol als de schoonmaakmobiel is langs geweest.
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ketaboy zei:
honingolie zei:
Meer handige tips aub Ketaboy! :grin:
Klik om te vergroten...

Soms zijn ze wat karig met het verstrekken van toiletpapier in de dixy toiletten. Iets wat ik ze niet kwalijk kan nemen aangezien extra rollen nou eenmaal uitnodigen tot boomversierpraktijken en natuurlijk voetbal. Neem dus zelf wat mee of jat net zoals ik gewoon een rol als de schoonmaakmobiel is langs geweest.
Klik om te vergroten...
Tegenover de JackDanielsbar heb je gewoon ECHTE wcs... het enige wat je hoeft te doen is een formuliertje in te vullen, waarna je een bandje krijgt...

Daaaym ik weet nog steeds niet of ik ga terwijl zondag mn vliegtuig vertrekt... Moet eerst nog ff een aantal dingen dingen checken qua financieen, maar dat kan op zn vroegst donderdagavond hehe...
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
yaaaw zei:
Ketaboy zei:
honingolie zei:
Meer handige tips aub Ketaboy! :grin:
Klik om te vergroten...
Tegenover de JackDanielsbar heb je gewoon ECHTE wcs... het enige wat je hoeft te doen is een formuliertje in te vullen, waarna je een bandje krijgt...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Waren dat die blokken die steeds blank stonden :P ?
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja mensen, nog 1 dag te gaan. Ik ga een paar uur van te voren naar Amsterdam, omdat we gelijk meereizen met iemand die met de slaaptrein gaat. Dus ik ga nog even Frikadellen scoren in Amsterdam, dat is het enige wat ik zal missen.

Ik zie alleen echt enorm tegen die 21u in de trein op. Nog suggesties hoe ik het het beste kan overleven? :P

Gr. BT
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
BT2303 zei:
Ja mensen, nog 1 dag te gaan. Ik ga een paar uur van te voren naar Amsterdam, omdat we gelijk meereizen met iemand die met de slaaptrein gaat. Dus ik ga nog even Frikadellen scoren in Amsterdam, dat is het enige wat ik zal missen.

Ik zie alleen echt enorm tegen die 21u in de trein op. Nog suggesties hoe ik het het beste kan overleven? :P

Gr. BT
Klik om te vergroten...

jezelf 21 uur in coma houden met ghb :beer:

ben trouwens wel schijt jaloers op de mensen die gaan :(
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
En heeft iedereen zich een beetje vermaakt?

Ik wel iig, teveel acid, keta en pep... de volledige week goed wazig geweest. Tijd voornamelijk slijten met bounchen in de Mokka Cukka en outgaan in de Ambient chillout met een kop anijs thee :rock:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#20
same here, lekker techno-en in de Mokka Chuka en chillen in de ambient.. geniaal festival :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."