#1
24 uurstent is de bom, jammer dat ie niet tot 11 uur open is zodat je gelijk door kan naar walibi :P mrja, even pauze is ook wel lekker

wobble zei:THE PRODIGY + RUSKO op lowlands 2009![]()
Nu snel sparen voor een kaartje voor het uitverkocht raakt Nick de Neger zei:Wat denk je van een postkantoor of gwk?![]()


Serenity zei:Waarschijnlijk sta ik te werken voor een coctailbar (nee, het is niet bacardi), komen jullie allemaal even langs?![]()
Ik vind het best, al heb ik wel m'n eigen personeelscamping waar het chiller is, maar ik kom wel een nachtje slapenLauu zei:Serenity zei:Waarschijnlijk sta ik te werken voor een coctailbar (nee, het is niet bacardi), komen jullie allemaal even langs?![]()
kom jij dan bij mij in de tent slapen? dan kom ik ff langs bij de cocktail bar![]()

Nick de Neger zei:Ja, alleen maar slapen en knuffelen, Serenity is nog maagd![]()

Hell yeah! Ik ben al 5 of 6 jaar achter elkaar gegaan, natuurlijk kan ik dit jaar weer niet missen. Moet alleen even hopen dat ik sneller spaar dan dat de kaartjes op rakenLauu zei:Als je geld hebt ga jij dus neger? ik wil wel is een albino neger zien in het wildkomt niet vaak voor

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."