Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslowlands 2009

lowlands 2009

225 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je zou eventueel ook alleen het bovenstuk mee kunnen nemen en dan verder nog een 1,5 liter fles gebruiken als fles :mrgreen:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nick de Neger zei:
Je zou eventueel ook alleen het bovenstuk mee kunnen nemen en dan verder nog een 1,5 liter fles gebruiken als fles :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Hmm, das wel een idee.. Ik ga dr eens mee aan de gang binnenkort, misschien kan ik van een kunststof gloeilamp nog iets moois in elkaar draaien :grin:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
gewoon eentje fixen desnoods.

flesje spa ofzo,
pen
water
en fixe maar
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zazuu. zei:
gewoon eentje fixen desnoods.

flesje spa ofzo,
pen
water
en fixe maar
Klik om te vergroten...
Hmm, dan nog liever een kunststof gloeilamp, dan heb je tenminste nog een beetje de sfeer er in zitten :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou zeggen die meet houden wanneer er geen bands spelen, dus of op de donderdag. Of gewoon smorges/savonds in de 24uurs. :grin:

Ik hoop dat er weer M kristalle zijn te vinden voor lowlands, ziet er somber uit. :(
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
nog meer namen bekend... :)

The Aggrolites
Calexico
Wilco
Dizzee Rascal
Speedy J
The Gaslamp Killer
Hank III and Assjack
Collie Buddz
The New Kingston Band
Lily Allen
The Whitest Boy Alive
Fall Out Boy
Kasabian

Dizzee Rascal :rock:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Daar zitten voor mij helaas niet veel bekenden tussen. Zal dus weer heel wat research worden om te kijken waar ik heen wil, en dan nog maar hopen dat ze niet tegelijk moeten spelen.

Elk jaar weer he, dan zijn er 2 of 3 bands waar uit ik moet kiezen omdat ze spelen wanneer iets anders ook speelt. En altijd is er daar 1 van een band die ik als aller liefste wilde zien. :openmouth:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
DrippTone zei:
En altijd is er daar 1 van een band die ik als aller liefste wilde zien. :openmouth:
Klik om te vergroten...

dan is je keuze toch gemaakt?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
DrippTone zei:
En altijd is er daar 1 van een band die ik als aller liefste wilde zien. :openmouth:
Klik om te vergroten...

dan is je keuze toch gemaakt?
Klik om te vergroten...

Nee ik bedoel dat er dan 2 tegelijk spelen die ik heel graag wil zien, maar dan dus 1tje niet kan zien omdat ik dus voor die ander kies. En het lijkt of elk jaar de keuze moeilijk word. :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
DrippTone zei:
Lauu zei:
DrippTone zei:
En altijd is er daar 1 van een band die ik als aller liefste wilde zien. :openmouth:
Klik om te vergroten...

dan is je keuze toch gemaakt?
Klik om te vergroten...

Nee ik bedoel dat er dan 2 tegelijk spelen die ik heel graag wil zien, maar dan dus 1tje niet kan zien omdat ik dus voor die ander kies. En het lijkt of elk jaar de keuze moeilijk word. :P
Klik om te vergroten...

doen ze express :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jah ik wist het wel, de bastards. Speciaal om mij te pesten, vandaar die pizza bestel bus voor de deur met die antenneschotel op het dak 24/7. Ze kijken gewoon wat ik het liefste luister en laten die naar lowlands komen om vervolgens tegelijk te laten spelen. :openmouth:

De bitches, en ook nog eens die kaartjes duurder maken. God straft meteen geld niet voor iedereen. :(


Maar ik heb er weer zin in! :grin: Blowlands de powlands. :beer: :stoned:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
als er genoeg gaan is misschien een DF meet een idee :grin:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wie zouden jullie graag zien op lowlands ?(en is een goede mogelijkheid ?)

Ik zelf zou venetian snares graag zien op lowlands :rock:
venetian snares treedt ook op in utrecht donderdag 23 juli 2009 dus meschien komt i ook ff langs lowlands =D
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
The Prodigy natuurlijk...wat denk jij dan :P en Dizzee Rascal :rock:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
IK HEB EEN KAARTJE!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nick de Neger zei:
IK HEB EEN KAARTJE!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Welcome to the club. :smoke:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Thanks! Dit is me 6de jaar :beer:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#18
mijn 2e :(
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#19
mijn 1ste :P
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#20
5e keer ook. gaat snel zeg. kan me de eerste keer nog echt als de dag van gister herinneren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."