Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslowlands 2009

lowlands 2009

225 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kan een kaartje krijgen, en ik wil erg graag, maar ik doe het niet.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gemini zei:
Ik kan een kaartje krijgen, en ik wil erg graag, maar ik doe het niet.
Klik om te vergroten...
Hmm, jammer. Waarom eigenlijk niet?
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#3
DrippTone zei:
Gemini zei:
Ik kan een kaartje krijgen, en ik wil erg graag, maar ik doe het niet.
Klik om te vergroten...
Hmm, jammer. Waarom eigenlijk niet?
Klik om te vergroten...

Vriendin van me kan niet gaan, wegens het bijna overlijden van d'r vader. Ze heeft mij haar kaartje aangeboden, maar ik kan het niet aannemen. Ik wil er voor haar zijn.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gemini zei:
DrippTone zei:
Gemini zei:
Ik kan een kaartje krijgen, en ik wil erg graag, maar ik doe het niet.
Klik om te vergroten...
Hmm, jammer. Waarom eigenlijk niet?
Klik om te vergroten...

Vriendin van me kan niet gaan, wegens het bijna overlijden van d'r vader. Ze heeft mij haar kaartje aangeboden, maar ik kan het niet aannemen. Ik wil er voor haar zijn.
Klik om te vergroten...

Dat is naar, wel heel loyaal en nobel van je dat je niet in haar plaats gaat. :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gemini zei:
DrippTone zei:
Gemini zei:
Ik kan een kaartje krijgen, en ik wil erg graag, maar ik doe het niet.
Klik om te vergroten...
Hmm, jammer. Waarom eigenlijk niet?
Klik om te vergroten...

Vriendin van me kan niet gaan, wegens het bijna overlijden van d'r vader. Ze heeft mij haar kaartje aangeboden, maar ik kan het niet aannemen. Ik wil er voor haar zijn.
Klik om te vergroten...

dat zijn nou echte vriendinnen :) echt top van je Gemini! :grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dank je, jullie beiden. Doet me om eerlijk te zijn wel goed om dat te horen. :)
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#7
waneer is de meeting, ik wil er ook bij zijn :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Donderdag avond 23:45 bij de paal van camping 2 (tegenover de 24 uurs tent)

Hoop dat zo duidelijk is :beer:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nick de Neger zei:
Donderdag avond 23:45 bij de paal van camping 2 (tegenover de 24 uurs tent)

Hoop dat zo duidelijk is :beer:
Klik om te vergroten...

Het is heel duidelijk, hopelijk ben ik tegen die tijd niet te dronke om het me te herinneren. :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
^ My point exactly! Vorig jaar (en het jaar daarvoor ook) had ik een liter vodka achter me kiezen zitten en mochten vrienden van mij plastic bekers naar me hoofd gooien omdat ik het toch niet meer voelde! :beer:
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nog maar 3 nachtjes slapen..
zin innnnnnnnnn
dit is me eerste keer ll, dus hoeveel sokken broeken tshirts nemen jullie mee?
slaapzak matras??

tipssssssss please :grin:
:stoned:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je naam staat me niet aan voor een lowlands ganger... maar ondanks dat:
3 T-shirts, 6 paar sokken, 1 lange en 1 korte broek en een vest zou voldoende moeten zijn (los van wat je aan hebt als je daarheen gaat) :mrgreen: Je kan een grote handdoek mee nemen om te douchen, maar meestal zijn de douches fucking druk (ten zei de concerten al bezig zijn) Denk niet handig te zijn om een koffer op wieltjes of zoiets mee te nemen, ga liever voor een bagpack of een andere tas die je op je rug kan dragen. :beer:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
vond hem wel toepasselijk.


:grin:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
maffiamastah zei:
Nog maar 3 nachtjes slapen..
zin innnnnnnnnn
dit is me eerste keer ll, dus hoeveel sokken broeken tshirts nemen jullie mee?
slaapzak matras??

tipssssssss please :grin:
:stoned:
Klik om te vergroten...


broek, shirt/blouse,
sokken, schoenen
slaapzak en tent

kheb er zin an.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Toch apart dat jullie allemaal geen ondergoed dragen. Toeval? :grin:
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nick de Neger zei:
Je naam staat me niet aan voor een lowlands ganger... maar ondanks dat:
3 T-shirts, 6 paar sokken, 1 lange en 1 korte broek en een vest zou voldoende moeten zijn (los van wat je aan hebt als je daarheen gaat) Je kan een grote handdoek mee nemen om te douchen, maar meestal zijn de douches fucking druk (ten zei de concerten al bezig zijn) Denk niet handig te zijn om een koffer op wieltjes of zoiets mee te nemen, ga liever voor een bagpack of een andere tas die je op je rug kan dragen.
Klik om te vergroten...

hhahaha die naam heb ik eigenlijk al heel lang weet ook niet waar die vandaan komt :P

LOWLAAAAAAAANDS here we come :beer:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
^ Dan is het goed! :mrgreen:

DrippTone zei:
Toch apart dat jullie allemaal geen ondergoed dragen. Toeval? :grin:
Klik om te vergroten...
Ik hoop daar een kilt te kunnen kopen :rolleyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nick de Neger zei:
^ Dan is het goed! :mrgreen:

DrippTone zei:
Toch apart dat jullie allemaal geen ondergoed dragen. Toeval? :grin:
Klik om te vergroten...
Ik hoop daar een kilt te kunnen kopen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

:P Lowlands 2005 was ik in kilt. Kwam toen nog met me blote tokus op lowTV, samen met nog 10 anderen dudes in kilt. Hadden ze een foto gemaakt onder het idee van 'de lowlands bravehearts'. Kreeg tenminste wel gratis bier voor die foto. :hearteyes:

Daarnaast weet ik zeker dat er nog wat meisjes zijn die foto's hebben lopen maken toen ik in die kabels van de Alpha tent was geklommen om de toen optredende band beter te kunnen aanschouwen. Zag namelijk een aantal flitsen van onder me komen, maar was te dronken hier verder aandacht aan te besteden. :beer:

Heb toen wel mooi de gelegenheid gehad om een stuk of 1000 man te moonen, de linker heuvel bij de Alpha. Zit altijd helemaal vol. :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
hahahaha fucking geniaal!!! Die foto heb ik toen op LowTV gezien :beer: Small world indeed :beer:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nick de Neger zei:
Denk niet handig te zijn om een koffer op wieltjes of zoiets mee te nemen, ga liever voor een bagpack of een andere tas die je op je rug kan dragen.
Klik om te vergroten...
[/quote]
Neem de kliko van je ouders mee. De groene kan perfect mee in de trein.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."