#1
Check!
Beanhead zei:Darkpsy:
Osom, Kindzadza, Psykovsky, Cosmo, CPC, Highko
Omdat ik daar door de bomen het bos niet meer zie.Lauu zei:Cenobite Records hoor dan ook wel in het rijtje acidcore
Trouwens Door waarom kijk je niet hier => http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=24 ... &start=540
Dopezilla zei:Micropoint en Hellfish zijn geen tekno, Lauu, al zijn het wel lekkere namen.
Thanks!Aalpoepert zei:Darkspy:
Tryambaka, Twisted System, Sick Addiction (aanrader!!!!), Kanibal Holocaust, Dark Nebula, Dark Soho, Electrypnose (vooral het album Where do we go is erg vet!), Iron Madness, Psychoz en Quasar zijn vette namen.
Dan heb je ook nog dark progressive psy, wat langzamer, maar nog steeds zeer duister:
Krumelor, Tetrameth, Tetraktys en Minimal Criminal zijn hier erg goed in.
W.F.L. zei:Micropoint vind ik nu niet meteen tekno eigenlijk.![]()
Alles van Drop Bass Network (acidcore)
Acid Tribe Recordz![]()
Acid Anonymous
ROMS
Ben[9mm]
Zone-33
Le Bask
WeaselBusters
K-Plan
Ketaklak
Maissouille
Labo 14
http://www.ek23sound.org
http://www.ketaklak.free.fr
http://www.myspace.com/lebask
http://www.myspace.com/zone33teknokore
vul ik dit ff nog aanDopezilla zei:Micropoint en Hellfish zijn geen tekno, Lauu, al zijn het wel lekkere namen.
Overigens, om toch maar in core sferen te blijven mag er wel wat Androgyn Network bij. Lekkere frenchcore.
Soulseek is gewoon kut. Zeker samen met Linux.Lauu zei:Soulseek is een prima programma voor alle muziek![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."