Beanhead zei:
Yep heb al vette darkpsy albums zien staan.
Voor degene die de psy aanraadden; welke albums raad je ten zeerste aan van opgenoemde artiesten
WOOP WOOP
Nou, van Tryambaka en Sick Addiction is er maar één album, hoewel er van Sick Addiction nog een los nummer op een compilatie cd zit die echt supervet is, Today's Madness.
Misschien dat sommige van de andere artiesten ook maar 1 cd hebben, maar dan heb ik er verder niet naar gezocht, dus dan weet ik dat niet.
Twisted System - The Dealers
Kanibal Holocaust -baba yaga ep
Dark Nebula - The 8th Sphere
Dark Soho - Combustion (vooral het nummer Save Me God is erg duister en naar)
Electrypnose - Where do we go
Iron Madness -Slaughter Shiver
Psychoz -Psychotic Ephiphanies
Quasar - One Day
Krumelor - Minimal Animal
Tetrameth - Psychological Pyrotechnics
Tetraktys - Tetraktys
Minimal Criminal - (Geen idee??)
Nog een leuke dark progressive cd is VA - Intelligent manipulation
Overigens heb ik het tweede album van Talpa niet vermeld, maar die is zeker de moeite waard. Hij is duidelijk veel donkerder dan zijn eerste cd, maar eigenlijk zijn ze allebei briljant, dus download ze alletwee. Of beter, koop ze. Zijn echt pareltjes. The art of being non en When the somberness becomes a game