#1
Soulseek is een prima programma voor alle muziek ![:grin:]()
Soulseek is gewoon kut. Zeker samen met Linux.Lauu zei:Soulseek is een prima programma voor alle muziek![]()
is echt goe.Beanhead zei:Psykovsky
Nou, van Tryambaka en Sick Addiction is er maar één album, hoewel er van Sick Addiction nog een los nummer op een compilatie cd zit die echt supervet is, Today's Madness.Beanhead zei:Yep heb al vette darkpsy albums zien staan.
Voor degene die de psy aanraadden; welke albums raad je ten zeerste aan van opgenoemde artiesten![]()
WOOP WOOP
Beanhead zei:Darkpsy:
Osom, Kindzadza, Psykovsky, Cosmo, CPC, Highko
Omdat ik daar door de bomen het bos niet meer zie.Lauu zei:Cenobite Records hoor dan ook wel in het rijtje acidcore
Trouwens Door waarom kijk je niet hier => http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=24 ... &start=540
Dopezilla zei:Micropoint en Hellfish zijn geen tekno, Lauu, al zijn het wel lekkere namen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."