Ik wil niet kiezen! op dit moment is alles van Down m'n lievelings nummer <3 ze waren zo goed afgelopen zaterdag!
#19
AC/DC - Let There Be Rock!!!!
Gister live gezien
Zal het nooit meer vergeten, het was gewoon echt fcking awesome! stond zo goed als vooraan. Blijft wel een raar gezicht als er mensen om je heen gewoon out gaan midden in een concert.
#20
Leviathan - Step Intro The Light
Early hardcore met acid
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.