#1
Ik wil nederhop wie kent goede bands?
gr Timo
gr Timo
BlackRobBlunt zei:
misanthrophy zei:
Dubz zei:
Gruwelijk talent deze twee.
Denk dat je Jawat en Extince wel kan om draaien...ImmortalTech zei:Voor goede Nederlandstalige hiphop moet je bij Opgezwolle, DAC, Jiggy Dje, Jawat en 0118-vier zijn. Als je meer van harde NL hiphop houdt moet je bij Steen, Extince of Osdorp Posse zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."