Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNederhop

Nederhop

104 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
n
nerdinatorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil nederhop wie kent goede bands?

gr Timo
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lange Frans en Baas B zijn wel dope mang! jeweetzelluf
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind de oldschool nederhop nog wel te doen. Als in, Osdorp posse. Niet mijn stijl maar goede texten.

De rest is vrij marginaal in mijn opinie.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#4
kadaver rap ?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Opgezwolle

- Strik je veter
- Verre Oosten
- Buitenbad
- Rustig
- Spaanse Vlieg

Fakkelbrigade

- Shouders ophalen

Typhoon

- Brand los

Dio & Sef

-Tijdmachine
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
wobble zei:
kadaver rap ?
Klik om te vergroten...

Meesterlijk :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Opgezwolle, Typhoon, Nuclear Family, Jawat, Blaxtar, DAC, VSOP, Sugacane, Hadrie, 0118-vier, Terilekst, Spacekees, Flinke Namen, Winne, Kyteman, Fakkelbrigade, Engel, Steen, Turk, Pete Philly & Perquisite, Tim, Jiggy Djé, Diggy Dex, Kubus & BangBang, Kiddo Cee, C-Mon & Kypski, Kas, Wudstik, U-niq, Excellent, Osdorp Posse, Lange Frans & Baas B, The Opposites, Yes-R, Ali B, Dio, De Jeugd van Tegenwoordig, Extince, DuvelDuvel, Brainpower, Fata Morgana, Risskant de Woordvoerder, THC, Kempi, Dicecream, T-Slash, GMB, Grootmeester Jan, Perry Mystique, Relax, Postman, Ganza, Raymzter, Brutus, Negativ, Kimo, Spinal, Surya, Nedertoon, Zo Moeilijk, Zwart Licht, Blocnotes, De Colombiaanse Bloedgroep, Dion, Escalatie Team, Grijze Massa, KGV, Kernkoppenm, Kleine Jay & Cartes, Kohfie Konnect, Neo & Manu, RMB, Sjaak

Zo dat was alles wat ik zo kon verzinnen.
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Winne!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=xlNFYJy77fU
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#9
BlackRobBlunt zei:
wobble zei:
kadaver rap ?
Klik om te vergroten...

Meesterlijk :grin:
Klik om te vergroten...

Fock ja die nieuwe cd is zo meester vol gruwelijke tracks ;P

Mensen plukken de aarde kaal als een chemo kuur :tongueout:

D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#10

Gruwelijk talent deze twee.
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
wobble zei:
kadaver rap ?
Klik om te vergroten...

a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#12
misanthrophy zei:
wobble zei:
kadaver rap ?
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...

Geniaal!

En hey yo ! RESPECT VOOR FPM&MC DARK YO !
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dubz zei:

Gruwelijk talent deze twee.
Klik om te vergroten...

Haha, die dude zat bij mij op school.
Ik hoop dat dit een grap ofzo van hem is :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die gast heeft wel meerdere nummers hoor, volgens mij echt geen grap :P
Dat soort mensen kunnen beter monddood gemaakt worden
F
FulairynLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ze verkrachten de term nederhop :(

OT:
Winne en Skinto, ga ze allebij volgende maand live zien in Doornroosje :)
Maar mijn all-time-favourite blijft de OsdorpPosse.
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#16
ImmortalTech zei:
Voor goede Nederlandstalige hiphop moet je bij Opgezwolle, DAC, Jiggy Dje, Jawat en 0118-vier zijn. Als je meer van harde NL hiphop houdt moet je bij Steen, Extince of Osdorp Posse zijn.
Klik om te vergroten...
Denk dat je Jawat en Extince wel kan om draaien...
Ben niet zo van de NLtalige hiphop, maar toch een paar favoriete....
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#17
ojah http://vimeo.com/5827767 :mrgreen:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat kan ik dan wel weer appreciëren
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind de Nederlandse hip-hop scene toch wel de beste scene die er is. Maar Nederlands is ook zo'n lekker taaltje om te spitten.

En onze producers kunnen ook daadwerkelijk producen. Laat die Amerikaanse TMF bullshit maar lekker hangen voor mij.

Overigens, qua Amerikaanse hip-hop kan ik Aesop Rock, Deltron 3030, Dälek en Jedi Mind Tricks ook wel waarderen.

Olle
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Extince is het een beetje kwijt imo, vroeger was hij een baas

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."