Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRock

Rock

73 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
a
alteutLid
01-01-2024, 00:00
#1
de band Primal Fear maakt goeie muziek, alleen jammer dat sommige van hun teksten sadistisch zijn, maar voor de rest heerlijke (hard)rock :grin:

hier is een link naar een van hun hardere nummers (kwallificatie Metelica): New religion
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/vcAwhjn9KSE&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/vcAwhjn9KSE&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#2
die stranglers plaat is zo fakking lekker :hearteyes:
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#3
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tom Waits zou ik eerder in de jazz/blues hoek plaatsen dan de rock hoek. Maar hij is ook overduidelijk een baas ja. :grin:

Olle
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#5
:grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben van mening dat Ozzy Osbourne na de eerste drie albums van Black Sabbath z'n stembanden weg had mogen halen. Bij die vieze, smerige muziek past z'n stem, maar dat is ook het enige.

Misschien kan hij in 'n sludge bandje best goed functioneren, maar al die poep die hij na z'n Black Sabbath tijd heeft gemaakt kan mij gestolen worden.

Mute Math. Mijn grote liefde. De officiële videos van de DVD zijn weggehaald vanwege copyright claims, dus dit filmpje zou even moeten volstaan, ondanks dat de kwaliteit echt ontzettend slecht is. Jammer dat het zo moet. :(

Olle
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ho even Olle! Niet zo negatief! Na Black Sabbath heeft hij ook nog wel toffe nummers gemaakt!

Crazy Train
Bark at the Moon
Suicide Solution
Dreamer
Mama I'm coming home
Over the mountain

etc. :angry:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het spijt me Andrew, maar ik ben één brok negativiteit. Sorry dat ik nu al over twee van je posts zo negatief doe.

Hier, maakt dit je weer blij?


Maar even serieus, sorry, ik smijt mijn mening vaak in de rondte, ook als die negatief is. Ik bedoel er verder niks mee, en ik probeer niemand wat op te dringen. Als je het niet met me eens bent mag je me vrolijk negeren, of je komt met een geweldige reactie waarin je degelijk met mijn standpunt afrekent.

Overigens, de nummers die je aansleept helpen niet in je argument tegen mij. Sorry. :flushed:

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Meer post-punk:







Nog wat andere random stuff:





Enjoy! :sunglasses:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
W.F.L., je exquise muzieksmaak blijft mij verbazen.

Eigenlijk zou ik al die dingen meer moeten beluisteren, maar ik doe het te weinig. :(

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Bedankt :)

Overigens, ik ben sinds gisteren in een 2-Tone/ska/reggae bui dus drop ik hier ook maar even wat van. Ik zet wel maar een paar clipjes per post, want ik heb de indruk dat de pagina erg moeilijk laad. :( Gelukkig nu een nieuwe pagina. :grin: Vergeef mijn gespam dan maar.

Madness






W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
The Specials






Het beste check je gewoon The Specials (het album van The Specials) waarvan ieder nummer geniaal is. 2-Tone! :rock:

W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
The Beat



Reggae:



Met trojan kun je zowiezo niet mis gaan :beer:

y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#14
Madness paar jaar terug nog live gezien, wel lekker ja :stoned:
:hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Seasick Steve is zeker wel vet, respect dat hij nu toch nog iets van zijn muziek kan verdienen. :) Typisch een voorbeeld van een artiest die heel lang genegeerd is en dan door iedereen bejubeld wordt, maar ja, zo gaat het. Luck. Zoals The VU of Wire, niet minder brilliant daarom, overigens.

Meer soul:



(Met Rod Stewart die aankondigt - de originele versie is wel stukken vetter.. Waarom het plots allemaal zo snel moet weet ik niet, cocaine wellicht?) :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16

Spammen na SOME CONDESCENDING COMMENTS van Ollemann over de muziek van deze geniale heren.




Bij de laatste zijn de taferelen die het nummer voorafgaan ook zeer de moeite waard. :sunglasses: Overigens vind ik de liveversie stukken beter dan die op de plaat, The Kids Are Alright! :rock:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Om dit topic even nieuw leven in te blazen.

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/LFpfureaCVs&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/LFpfureaCVs&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TVl39LBZGMw&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TVl39LBZGMw&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
R.I.P. The Ox
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
John Entwistle. Wat een held was hij toch ook. :rock:

Even wat nieuwe shit posten (Vergeef m'n gespam maar anders laadt dit topic voor geen meter..)

[youtube]Xm69M3jtZl4&feature=fvst[/youtube]

Ik houd niet van indie, maar hun eerste plaat was wel goed! Vette liveversie!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19

Monumentaal!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20

Deze zeker checken! Is een geweldige B-kant van Don't Look Back In Anger.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."