Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRock

Rock

73 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1

Deze zeker checken! Is een geweldige B-kant van Don't Look Back In Anger.
P
PsycheheerlijkLid
01-01-2024, 00:00
#2
BT2303 zei:
Om dit topic even nieuw leven in te blazen.
[tenyearsafter]
Klik om te vergroten...
Blij dat ik die (en alvin lee) live heb mogen bewonderen!

Bad News (leden van The Young Ones die een spoofmetalband oprichtten, zoek ook op youtube ernaar enzo, hilarisch)
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hebt gelijk W.F.L. . De eerder nummers van Arctic Monkeys waren nog wel vet, maar ik ben ook niet thuis in de indie-rock.
Vladderman zei:
BT2303 zei:
Om dit topic even nieuw leven in te blazen.
[tenyearsafter]
Klik om te vergroten...
Blij dat ik die (en alvin lee) live heb mogen bewonderen!
Klik om te vergroten...
jaloers! :openmouth:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fbmGAf6hslg&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fbmGAf6hslg&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Het is jammer dat Nick Oliveri uit Queens Of The Stone Age is. Geweldig nummer wat nergens op slaat.
[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zcaFNX8UnMQ&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zcaFNX8UnMQ&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]
Eagles Of Death Metal, toch wel een van mijn favoriete rockbands van deze tijd.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vladderman zei:
BT2303 zei:
Om dit topic even nieuw leven in te blazen.
[tenyearsafter]
Klik om te vergroten...
Blij dat ik die (en alvin lee) live heb mogen bewonderen!
Klik om te vergroten...

Hey, stoer, is een van mijn favoriete gitaristen. Zwaar underrated als je het mij vraagt..
Ik vind de liveopnames van TYA overigens vaak wel beter dan het studiowerk.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
BT2303 zei:
Je hebt gelijk W.F.L. . De eerder nummers van Arctic Monkeys waren nog wel vet, maar ik ben ook niet thuis in de indie-rock.
Klik om te vergroten...

Haha, idd ja! Ik vind indie rock eigenlijk maar een kutstroming.. Nouja, sommige muziek valt nog wel mee, zoals die van AM, maar die fucking indie kids.. bah.


Wat zijn de Dire Straits toch subliem. Dit is trouwens de versie zonder dat wegge-edit stuk.
c
commisarisfrankieLid
01-01-2024, 00:00
#6
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=CfB70r9DrHE&feature=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8Vb8vZfRNi4[/youtube] :rockband:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#7
iii waanttt mmyyyyyy mmmmtttttvvvvvvv Dire Straits <3

indie sucks, arctic monkeys sucks!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
commisarisfrankie zei:
:rockband:
Klik om te vergroten...

Fixed. :wink:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Epic :rock:

W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ah, inderdaad. :rock: The Stooges zijn fucking vet. :grin:

Deze is ook geweldig: (Nouja, heel de zelfgetitelde en Raw Power eigenlijk..)

M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Inderdaad ook een erg sterk nummer, onderstaand nummer vind ik toch wel een van de klappers van Raw Power. Vergeet trouwens naast het zelfgetitelde debuutalbum en Raw Power ook Fun House niet. Die is ook erg stevig en gruwelijk!!!

W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja Fun House heb ik nog nooit beluisterd eigenlijk.. :confused: Heel bizar, zal er wel mee te maken hebben dat ik een tijdlang geen Stoogesplaten kon vinden ofzo. Zal die morgen eens checken. Maar zowiezo denk ik dat Raw Power wel m'n favoriet blijft, die plaat knalt echt hard :grin:


Henry Rollins zijn tattoo :sunglasses:

Which brings me to:


En dit, waar Nirvana inspiratie voor Come As You Are vandaan gehaald heeft:


Vet!
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Damaged van Black Flag blijft natuurlijk sowieso een van de beste en meest invloedrijke albums in de rock. Moet zeggen dat ik me nooit echt verdiept heb in Killing Joke, toptip van de dag :wink: .

Deze is trouwens ook nog altijd erg lekker!!!

[youtube]juD4ayBbHdY&feature=related[/youtube]
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Kiling Joke ook onlangs ontdekt, is heel vet. En Joy Division zowiezo, Unknown Pleasures ligt hier geregeld te draaien, porky prime cut ofc :grin:

[youtube]A61i0Xscj-k[/youtube]
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vandaag Bubble Puppy - A Gathering of Promises gedownload... over een lekkere rockplaat gesproken :sunglasses:
D
DrogeHoestCapsuleLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn bijdrage:

Punkrock, pop-punk, alternative rock, christian rock

Punkrock/Pop-Punk Bands: Blink 182, Sum 41, 1208, Rise Against, New Found Glory, No use for a Name, Green Day, The Offspring, The F-Ups, YellowCard, Simple Plan, Fall Out Boy, Bowling for Soup, Pennywise, NOFX, SR-71, GoldFinger, 40May, Sugarcult

Alternative Rock Bands: Jimmy Eats World, Finger Eleven, Novice, Taking Back Sunday, Linking Park, Breaking Benjamin, Nickelback, CrossFade, AFI, Three Days Grace, Foo Fighters

Christian Rock Bands: Pillar, Skillet, Seventh Day Slumber, Relient K, Falling Up
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
[youtube]qS8vjqnFaoA&feature=related[/youtube]

Wat een fucking vet nummer is dit toch, jammer dat ze later een beetje soft werden maar goed, toen maakten ze nog steeds goeie nummers :grin: Maar het haalt het echt niet bij dit, wat een energie. :rock:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QrzGpVOPcTI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QrzGpVOPcTI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Pg2np37JNEg&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Pg2np37JNEg&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Whatever happened to........ LEON TROTZKY?

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TrpiM2oKTLI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TrpiM2oKTLI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YgtIQHo3p08&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YgtIQHo3p08&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/4b1wt3-zpzQ&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/4b1wt3-zpzQ&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

:rockband:

Jaaaaa! Ik begin n beetje van m'n oude liefde voor akoestische muziek terug te krijgen. Thanks WFL :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19

Edit: Weggehaald, dit is de juiste versie. Greatest Hits: Live & Loud 3: supervette plaat!! :rock:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
yaaaw zei:
die stranglers plaat is zo fakking lekker :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Klopt! echt een pepplaat :hearteyes: haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."