#1
^^ Dat moet je zeker
Mooi topic met mooie muziek![:grin:]()
Mooi topic met mooie muziek
Blij dat ik die (en alvin lee) live heb mogen bewonderen!BT2303 zei:Om dit topic even nieuw leven in te blazen.
[tenyearsafter]
jaloers!Vladderman zei:Blij dat ik die (en alvin lee) live heb mogen bewonderen!BT2303 zei:Om dit topic even nieuw leven in te blazen.
[tenyearsafter]
Vladderman zei:Blij dat ik die (en alvin lee) live heb mogen bewonderen!BT2303 zei:Om dit topic even nieuw leven in te blazen.
[tenyearsafter]
BT2303 zei:Je hebt gelijk W.F.L. . De eerder nummers van Arctic Monkeys waren nog wel vet, maar ik ben ook niet thuis in de indie-rock.

The Stooges zijn fucking vet. "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."