#1
Jezus, dat klinkt bijna als de hemel voor mij ![:grin:]()
Problemen mee, jongeman?Dreuge zei:Wtf hebben ze maar 2 tenten daar??
ik hoop op triggerfinger, zoals op pinkpop. Altijd feestArthur King zei:Dit is niet zulk vrolijk nieuws:
http://rockblog.nl/news/2010/05/29/wolf ... k-werchter
Ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen regelen, ik duim voor The Chemical Brothers.
Triggerfinger stond er vorig jaar ook al, Placebo werd ook al genoemd maar die stonden er vorig jaar ook al.bosvos zei:ik hoop op triggerfinger, zoals op pinkpop. Altijd feestArthur King zei:Dit is niet zulk vrolijk nieuws:
http://rockblog.nl/news/2010/05/29/wolf ... k-werchter
Ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen regelen, ik duim voor The Chemical Brothers.![]()

Alle 4 zijn ze chill, van Daft Punk zou ik trouwens wel heeeeel blij wordendrain bamage zei:Triggerfinger stond er vorig jaar ook al, Placebo werd ook al genoemd maar die stonden er vorig jaar ook al.bosvos zei:ik hoop op triggerfinger, zoals op pinkpop. Altijd feestArthur King zei:Dit is niet zulk vrolijk nieuws:
http://rockblog.nl/news/2010/05/29/wolf ... k-werchter
Ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen regelen, ik duim voor The Chemical Brothers.![]()
Chemical Bros. of Daft Punk.![]()
Dat wil je niet weten.whyme zei:Komt er ook nog iets van een meet ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal op DF rondloopt aangezien ik hier nog niet zó lang zit![]()
triggerfinger staat altijd overal. Ik heb ze nu al 7 keer live gezien (festivals en kleinere concerten) en ik ben ze nog niet beu. Zelfs al vind je de muziek niets, dan ga je nog kijken voor de pure rock 'n roll showdrain bamage zei:Triggerfinger stond er vorig jaar ook al, Placebo werd ook al genoemd maar die stonden er vorig jaar ook al.bosvos zei:ik hoop op triggerfinger, zoals op pinkpop. Altijd feestArthur King zei:Dit is niet zulk vrolijk nieuws:
http://rockblog.nl/news/2010/05/29/wolf ... k-werchter
Ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen regelen, ik duim voor The Chemical Brothers.![]()
Chemical Bros. of Daft Punk.![]()
Ik heb ze ook al 2X gezien, is een leuke band en hoewel het ook belgen zijn denk ik toch niet dat een festival als RW ze ieder jaar op de programmering zet, dat zou gewoon nergens op slaan.bosvos zei:triggerfinger staat altijd overal. Ik heb ze nu al 7 keer live gezien (festivals en kleinere concerten) en ik ben ze nog niet beu. Zelfs al vind je de muziek niets, dan ga je nog kijken voor de pure rock 'n roll showdrain bamage zei:Triggerfinger stond er vorig jaar ook al, Placebo werd ook al genoemd maar die stonden er vorig jaar ook al.
Chemical Bros. of Daft Punk.![]()
![]()
Hmm, ja. Misschien niet.. Houd ik er trauma's aan over?KoxBox zei:Dat wil je niet weten.whyme zei:Komt er ook nog iets van een meet ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal op DF rondloopt aangezien ik hier nog niet zó lang zit![]()
Hoogst waarschijnlijk wel.whyme zei:Hmm, ja. Misschien niet.. Houd ik er trauma's aan over?KoxBox zei:Dat wil je niet weten.whyme zei:Komt er ook nog iets van een meet ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal op DF rondloopt aangezien ik hier nog niet zó lang zit![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."