Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRock Werchter 2010

Rock Werchter 2010

74 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#1
drain bamage zei:
Arthur King zei:
Andrew zei:
Duidelijk dat ik de zondag MOET gaan! Pearl Jam! Alice in Chains! Them Crooked Vultures! :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
Klik om te vergroten...
Koop gewoon een combi, superchille lineup!
Klik om te vergroten...
IK HEB IK HEB
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...
+1 :hearteyes:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kom jou daar wel tegen of wat? :grin:
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ben ook nog niet 100% tevreden hoor, maar er komen nog een hoop namen aan en mijn ticket is vandaag toegekomen :rock:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gaat wel lukken denk? :grin:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#5
Arthur King zei:
Andrew zei:
Duidelijk dat ik de zondag MOET gaan! Pearl Jam! Alice in Chains! Them Crooked Vultures! :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
Klik om te vergroten...
Koop gewoon een combi, superchille lineup!
Klik om te vergroten...
De rest van de bands vind ik niet zo.. dus dan vind ik het een beetje geld verspilling!
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#6
Andrew zei:
Arthur King zei:
Andrew zei:
Duidelijk dat ik de zondag MOET gaan! Pearl Jam! Alice in Chains! Them Crooked Vultures! :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
Klik om te vergroten...
Koop gewoon een combi, superchille lineup!
Klik om te vergroten...
De rest van de bands vind ik niet zo.. dus dan vind ik het een beetje geld verspilling!
Klik om te vergroten...
DAN, dan ben je homofiel. Gelukkig mag je dan wel een hostie komen halen. :wink:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Porcupine tree zal ook aanwezig zijn, misschien toch een kaartje kopen Oom Klaas? :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meer nieuwe namen: http://www.rockwerchter.be/nl/lineup/index.aspx
Ziet er sowieso wederom goed uit, geen gelul!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rock werchter schijnt komend jaar een formidabel festival te worden ... de line up tot nu toe is perfect Zie hun site!

Wie van DF gaat er heen?
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het staat wel in m'n agenda. :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb m'n kaartjes al. :)

Vorig jaa Katy Perry op d'r bek gestampt en zoals al gezegd dit jaar Pink maar verkrachten! :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vitalic staat er ook op. :hearteyes:
Althans volgens zichzelf en zijn management, niet volgens RW website.
Op welke dag hij er ook staat, in de avond in de marquee... helemaal los! :grin:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ga waarschijnlijk van het weekend kaarten kopen! :sunglasses:

Weet iemand ook hoe streng Werchter is mbt drugsbezit (dan bedoel ik wiet)?
Uit de site leid ik af dat het bezit van een kleine hoeveelheid wiet door de vingers wordt gezien?

edit: Dit leid ik af uit de volgende zin:
"Iedereen weet dat drugs niet toegelaten zijn op Rock Werchter. Gebruik je toch, combineer dan zo weinig mogelijk!"
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#14
Arthur King zei:
Ik ga waarschijnlijk van het weekend kaarten kopen! :sunglasses:

Weet iemand ook hoe streng Werchter is mbt drugsbezit (dan bedoel ik wiet)?
Uit de site leid ik af dat het bezit van een kleine hoeveelheid wiet door de vingers wordt gezien?
Klik om te vergroten...
Gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt. :wink: Ik heb geen enkele visitatie gehad daar vorig jaar en op LL zelfs wel 3 maar dat kwam omdat ik m'n muil niet kan houden tegen dat tuig called security wat voor mij nogal overbodig is aangezien ik een vrij vredelievend persoon ben met geen gevaarlijk voorwerpen noch een overdaad aan genotmiddelen! :grin:
Op LL liep ik ook met niks op zak rond dus dan moet je wel voor afleiding zorgen...
Je mag daar zelfs je eigen drinken mee naar binnen nemen zolang het maar in een kartonnen verpakking zit.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zou graag willen maar dan alleen voor Pearl Jam!
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Andrew zei:
Zou graag willen maar dan alleen voor Pearl Jam!
Klik om te vergroten...
Gelukkig hebben ze dagkaarten voor de zondag. :wink:
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#17
whyme zei:
Pfff, nog nooit zoveel geblowd :grin: en ik kan ineens strak en dun draaien :stoned:
Klik om te vergroten...
idem, zondag gewoon op de camping gebleven :grin:

Maat had zo'n schieter gekocht om voor zijn sigaretten, na een paar uur eens zitten prutsen en uiteindelijk gewoon de filter afgeknipt, tipje erin en volsteken met wiet en een beetje tabak.
5 cm highspeed wiet :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#18
bosvos zei:
whyme zei:
Pfff, nog nooit zoveel geblowd :grin: en ik kan ineens strak en dun draaien :stoned:
Klik om te vergroten...
idem, zondag gewoon op de camping gebleven :grin:

Maat had zo'n schieter gekocht om voor zijn sigaretten, na een paar uur eens zitten prutsen en uiteindelijk gewoon de filter afgeknipt, tipje erin en volsteken met wiet en een beetje tabak.
5 cm highspeed wiet :grin:
Klik om te vergroten...
Welke camping zat jij dan?
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#19
drain bamage zei:
bosvos zei:
whyme zei:
Pfff, nog nooit zoveel geblowd :grin: en ik kan ineens strak en dun draaien :stoned:
Klik om te vergroten...
idem, zondag gewoon op de camping gebleven :grin:

Maat had zo'n schieter gekocht om voor zijn sigaretten, na een paar uur eens zitten prutsen en uiteindelijk gewoon de filter afgeknipt, tipje erin en volsteken met wiet en een beetje tabak.
5 cm highspeed wiet :grin:
Klik om te vergroten...
Welke camping zat jij dan?
Klik om te vergroten...
A1 (vriendin die meewas kende de eigenaren van dat veld daar, dus kon ze onze tenten daar al om 4h 's nachts gaan zetten), al bij al nog content van die camping, had eigenlijk gehoord dat het daar te druk is. Viel dus goed mee (eerste keer Werchter)

soit, voor de rest eigenlijk weinig problemen gehad qua security enz. We hadden onze vlag van onze favoriete voetbalploeg omhoog gehangen, bleek zowat 3/4 van de stewards op die camping ook die-hard te zijn :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha, wij hadden geen security op onze camping dus we konden de boel trashen zo hard als we wilde! :grin:
Tafels gesloopt, iedereen wakker lopen houden. Hell of a good time.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."