Was een toppertje, Faithless was de shit!! LCD was ook leuk.
Empire of the Sun was kick-ass en Rammstein was ook wederom lekker!
Alice in Chains was ook leuk om weer eens te zien, Vampire Weekend was lachen, TCV was voor de 3e keer eindelijk eens overtuigend genoeg en Arcade Fire was ook mooi. Pearl Jam was kut.
Editors waren erg vet, Gomez was erg chill. The XX vond ik maar matig, Skunk Anansie was lachen.
30 secs. to Mars was echt mega bedroevend.
Gaslight Anthem was k0ol, The Specials waren lekker lomp maar wel lachen, Green Day was echt tyfuslomp maar hun vuurwerk was wel leuk.
Camping was uiteraard het leukste. :P
Superveel shit gesloop, brancards gejat van het rode kruis, dixies omgepleurd en doodsbedreigingen naar ons hoofd toe gekregen waarvoor wij zoooo lam waren dat we die gasten tyfushard uit hebben gelachen en dat allemaal in de temperatuur van zo'n 42 graden celcius
