Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRock Werchter 2010

Rock Werchter 2010

74 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Arthur King zei:
Dit is niet zulk vrolijk nieuws:
http://rockblog.nl/news/2010/05/29/wolf ... k-werchter

Ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen regelen, ik duim voor The Chemical Brothers.
Klik om te vergroten...
ik hoop op triggerfinger, zoals op pinkpop. Altijd feest :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#2
bosvos zei:
Arthur King zei:
Dit is niet zulk vrolijk nieuws:
http://rockblog.nl/news/2010/05/29/wolf ... k-werchter

Ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen regelen, ik duim voor The Chemical Brothers.
Klik om te vergroten...
ik hoop op triggerfinger, zoals op pinkpop. Altijd feest :grin:
Klik om te vergroten...
Triggerfinger stond er vorig jaar ook al, Placebo werd ook al genoemd maar die stonden er vorig jaar ook al.
Chemical Bros. of Daft Punk. :rock:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#3
drain bamage zei:
bosvos zei:
Arthur King zei:
Dit is niet zulk vrolijk nieuws:
http://rockblog.nl/news/2010/05/29/wolf ... k-werchter

Ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen regelen, ik duim voor The Chemical Brothers.
Klik om te vergroten...
ik hoop op triggerfinger, zoals op pinkpop. Altijd feest :grin:
Klik om te vergroten...
Triggerfinger stond er vorig jaar ook al, Placebo werd ook al genoemd maar die stonden er vorig jaar ook al.
Chemical Bros. of Daft Punk. :rock:
Klik om te vergroten...
Alle 4 zijn ze chill, van Daft Punk zou ik trouwens wel heeeeel blij worden :mrgreen:
Komt er ook nog iets van een meet ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal op DF rondloopt aangezien ik hier nog niet zó lang zit :tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
whyme zei:
Komt er ook nog iets van een meet ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal op DF rondloopt aangezien ik hier nog niet zó lang zit :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dat wil je niet weten.
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#5
drain bamage zei:
bosvos zei:
Arthur King zei:
Dit is niet zulk vrolijk nieuws:
http://rockblog.nl/news/2010/05/29/wolf ... k-werchter

Ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen regelen, ik duim voor The Chemical Brothers.
Klik om te vergroten...
ik hoop op triggerfinger, zoals op pinkpop. Altijd feest :grin:
Klik om te vergroten...
Triggerfinger stond er vorig jaar ook al, Placebo werd ook al genoemd maar die stonden er vorig jaar ook al.
Chemical Bros. of Daft Punk. :rock:
Klik om te vergroten...
triggerfinger staat altijd overal. Ik heb ze nu al 7 keer live gezien (festivals en kleinere concerten) en ik ben ze nog niet beu. Zelfs al vind je de muziek niets, dan ga je nog kijken voor de pure rock 'n roll show :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#6
bosvos zei:
drain bamage zei:
Triggerfinger stond er vorig jaar ook al, Placebo werd ook al genoemd maar die stonden er vorig jaar ook al.
Chemical Bros. of Daft Punk. :rock:
Klik om te vergroten...
triggerfinger staat altijd overal. Ik heb ze nu al 7 keer live gezien (festivals en kleinere concerten) en ik ben ze nog niet beu. Zelfs al vind je de muziek niets, dan ga je nog kijken voor de pure rock 'n roll show :grin:
Klik om te vergroten...
Ik heb ze ook al 2X gezien, is een leuke band en hoewel het ook belgen zijn denk ik toch niet dat een festival als RW ze ieder jaar op de programmering zet, dat zou gewoon nergens op slaan.
Vorig jaar op pinkpop was iedereen ook super enthousiast over krezip die een liedje kwamen doen maar vergeet niet dat zij gvd. DEPECHE MODE vervingen dus met de zin: "altijd een feestje" ben ik het al helemaal niet eens!
Wolf Mother was echt een band waar ik enorm naar uit heb gekeken en zou ze ook 1000X liever zien dan Triggerfinger dus sorry maar wat mij betreft kan Triggerfinger enorm de tyfus krijgen want ik wil gewoon Wolf Mother! :angry:
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ben eigenlijk niet droevig dat Wolf Mother niet komt. Maakt plaats voor mogelijk een leuke band :tongueout:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
whyme zei:
Komt er ook nog iets van een meet ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal op DF rondloopt aangezien ik hier nog niet zó lang zit :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dat wil je niet weten.
Klik om te vergroten...
Hmm, ja. Misschien niet.. Houd ik er trauma's aan over?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
whyme zei:
KoxBox zei:
whyme zei:
Komt er ook nog iets van een meet ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal op DF rondloopt aangezien ik hier nog niet zó lang zit :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dat wil je niet weten.
Klik om te vergroten...
Hmm, ja. Misschien niet.. Houd ik er trauma's aan over?
Klik om te vergroten...
Hoogst waarschijnlijk wel.
f
fiesjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik woon er gemaan dicht bij dus zowiezo dak ga :grin: zwaar feest!
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zeg FACK werchter en GAAN MET DIE SZIGET BANAAN
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Yess, morgen is het zover. :hearteyes:
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zou hier nog een lading jointjes moeten rollen voor de volgende 4 dagen (op Graspop gemerkt dat rollen in een donkere tent redelijk moeilijk is :grin:), maar ik heb er absoluut geen fut meer voor...
Zeker omdat ik dan mijn ventilatoren moet afzetten :grin:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pfff, nog nooit zoveel geblowd :grin: en ik kan ineens strak en dun draaien :stoned:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#15
Was een toppertje, Faithless was de shit!! LCD was ook leuk.
Empire of the Sun was kick-ass en Rammstein was ook wederom lekker!
Alice in Chains was ook leuk om weer eens te zien, Vampire Weekend was lachen, TCV was voor de 3e keer eindelijk eens overtuigend genoeg en Arcade Fire was ook mooi. Pearl Jam was kut.
Editors waren erg vet, Gomez was erg chill. The XX vond ik maar matig, Skunk Anansie was lachen.
30 secs. to Mars was echt mega bedroevend. :cry:
Gaslight Anthem was k0ol, The Specials waren lekker lomp maar wel lachen, Green Day was echt tyfuslomp maar hun vuurwerk was wel leuk. :)
Camping was uiteraard het leukste. :P
Superveel shit gesloop, brancards gejat van het rode kruis, dixies omgepleurd en doodsbedreigingen naar ons hoofd toe gekregen waarvoor wij zoooo lam waren dat we die gasten tyfushard uit hebben gelachen en dat allemaal in de temperatuur van zo'n 42 graden celcius :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."