#1
drain bamage zei:Op zaterdag is er nog steeds een gaatje open op het mainstage... na Rammstein: Chem. Bros.Arthur King zei:Porcupine tree zal ook aanwezig zijn, misschien toch een kaartje kopen Oom Klaas?![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, en 't is al fucking lang uitverkocht.
Ga me nou maar niet gek lopen maken want nu heb ik voor niet 1 groot festival van de zomer een kaartje
