Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRock Werchter 2010

Rock Werchter 2010

74 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
drain bamage zei:
Arthur King zei:
Porcupine tree zal ook aanwezig zijn, misschien toch een kaartje kopen Oom Klaas? :grin:
Klik om te vergroten...
Op zaterdag is er nog steeds een gaatje open op het mainstage... na Rammstein: Chem. Bros. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja, en 't is al fucking lang uitverkocht.
Ga me nou maar niet gek lopen maken want nu heb ik voor niet 1 groot festival van de zomer een kaartje :openmouth:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wtf hebben ze maar 2 tenten daar??
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dreuge zei:
Wtf hebben ze maar 2 tenten daar??
Klik om te vergroten...
Problemen mee, jongeman?
Kijk naar de line-up en je weet dat je goed zit. :wink:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doe normaal, politie in België is op alle festivals heel laks als het over drugs (en dan zeker wiet) gaat. Er is wel wat controle voor diegene die met de auto komen maar normaal ondervind je hier geen last van, neem de main route :)

Voor minderjarigen zijn ze wel iets minder laks, heb al ondervonden dat die op festivals harder geviseerd worden ivm drugsbezit
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#5
Uitverkocht!
Ik had nog wel op Daft Punk, Chemical Bros. of Gorillaz gehoopt (1 van die 3 zeg maar) maar helaas... dan maar naar losse shows! :)
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit is niet zulk vrolijk nieuws:
http://rockblog.nl/news/2010/05/29/wolf ... k-werchter

Ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen regelen, ik duim voor The Chemical Brothers.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik glip gewoon stiekem binnen & als dat niet lukt dan ga ik gewoon naar huis. Ik woon daar niet ver vandaan :).
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Arthur King zei:
Dit is niet zulk vrolijk nieuws:
http://rockblog.nl/news/2010/05/29/wolf ... k-werchter

Ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen regelen, ik duim voor The Chemical Brothers.
Klik om te vergroten...
ik hoop op triggerfinger, zoals op pinkpop. Altijd feest :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#9
bosvos zei:
Arthur King zei:
Dit is niet zulk vrolijk nieuws:
http://rockblog.nl/news/2010/05/29/wolf ... k-werchter

Ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen regelen, ik duim voor The Chemical Brothers.
Klik om te vergroten...
ik hoop op triggerfinger, zoals op pinkpop. Altijd feest :grin:
Klik om te vergroten...
Triggerfinger stond er vorig jaar ook al, Placebo werd ook al genoemd maar die stonden er vorig jaar ook al.
Chemical Bros. of Daft Punk. :rock:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#10
drain bamage zei:
bosvos zei:
Arthur King zei:
Dit is niet zulk vrolijk nieuws:
http://rockblog.nl/news/2010/05/29/wolf ... k-werchter

Ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen regelen, ik duim voor The Chemical Brothers.
Klik om te vergroten...
ik hoop op triggerfinger, zoals op pinkpop. Altijd feest :grin:
Klik om te vergroten...
Triggerfinger stond er vorig jaar ook al, Placebo werd ook al genoemd maar die stonden er vorig jaar ook al.
Chemical Bros. of Daft Punk. :rock:
Klik om te vergroten...
Alle 4 zijn ze chill, van Daft Punk zou ik trouwens wel heeeeel blij worden :mrgreen:
Komt er ook nog iets van een meet ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal op DF rondloopt aangezien ik hier nog niet zó lang zit :tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
whyme zei:
Komt er ook nog iets van een meet ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal op DF rondloopt aangezien ik hier nog niet zó lang zit :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dat wil je niet weten.
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#12
drain bamage zei:
bosvos zei:
Arthur King zei:
Dit is niet zulk vrolijk nieuws:
http://rockblog.nl/news/2010/05/29/wolf ... k-werchter

Ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen regelen, ik duim voor The Chemical Brothers.
Klik om te vergroten...
ik hoop op triggerfinger, zoals op pinkpop. Altijd feest :grin:
Klik om te vergroten...
Triggerfinger stond er vorig jaar ook al, Placebo werd ook al genoemd maar die stonden er vorig jaar ook al.
Chemical Bros. of Daft Punk. :rock:
Klik om te vergroten...
triggerfinger staat altijd overal. Ik heb ze nu al 7 keer live gezien (festivals en kleinere concerten) en ik ben ze nog niet beu. Zelfs al vind je de muziek niets, dan ga je nog kijken voor de pure rock 'n roll show :grin:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#13
bosvos zei:
drain bamage zei:
Triggerfinger stond er vorig jaar ook al, Placebo werd ook al genoemd maar die stonden er vorig jaar ook al.
Chemical Bros. of Daft Punk. :rock:
Klik om te vergroten...
triggerfinger staat altijd overal. Ik heb ze nu al 7 keer live gezien (festivals en kleinere concerten) en ik ben ze nog niet beu. Zelfs al vind je de muziek niets, dan ga je nog kijken voor de pure rock 'n roll show :grin:
Klik om te vergroten...
Ik heb ze ook al 2X gezien, is een leuke band en hoewel het ook belgen zijn denk ik toch niet dat een festival als RW ze ieder jaar op de programmering zet, dat zou gewoon nergens op slaan.
Vorig jaar op pinkpop was iedereen ook super enthousiast over krezip die een liedje kwamen doen maar vergeet niet dat zij gvd. DEPECHE MODE vervingen dus met de zin: "altijd een feestje" ben ik het al helemaal niet eens!
Wolf Mother was echt een band waar ik enorm naar uit heb gekeken en zou ze ook 1000X liever zien dan Triggerfinger dus sorry maar wat mij betreft kan Triggerfinger enorm de tyfus krijgen want ik wil gewoon Wolf Mother! :angry:
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ben eigenlijk niet droevig dat Wolf Mother niet komt. Maakt plaats voor mogelijk een leuke band :tongueout:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
whyme zei:
Komt er ook nog iets van een meet ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal op DF rondloopt aangezien ik hier nog niet zó lang zit :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dat wil je niet weten.
Klik om te vergroten...
Hmm, ja. Misschien niet.. Houd ik er trauma's aan over?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
whyme zei:
KoxBox zei:
whyme zei:
Komt er ook nog iets van een meet ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal op DF rondloopt aangezien ik hier nog niet zó lang zit :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dat wil je niet weten.
Klik om te vergroten...
Hmm, ja. Misschien niet.. Houd ik er trauma's aan over?
Klik om te vergroten...
Hoogst waarschijnlijk wel.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik wil ook naar RW, rammstein alleen al ooeeehlalala
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rock werchter schijnt komend jaar een formidabel festival te worden ... de line up tot nu toe is perfect Zie hun site!

Wie van DF gaat er heen?
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het staat wel in m'n agenda. :grin:
f
fiesjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik woon er gemaan dicht bij dus zowiezo dak ga :grin: zwaar feest!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."