#1
Jezus, dat klinkt bijna als de hemel voor mij ![:grin:]()
Gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt.Arthur King zei:Ik ga waarschijnlijk van het weekend kaarten kopen!![]()
Weet iemand ook hoe streng Werchter is mbt drugsbezit (dan bedoel ik wiet)?
Uit de site leid ik af dat het bezit van een kleine hoeveelheid wiet door de vingers wordt gezien?
Gelukkig hebben ze dagkaarten voor de zondag.Andrew zei:Zou graag willen maar dan alleen voor Pearl Jam!
idem, zondag gewoon op de camping geblevenwhyme zei:Pfff, nog nooit zoveel geblowden ik kan ineens strak en dun draaien
![]()
Welke camping zat jij dan?bosvos zei:idem, zondag gewoon op de camping geblevenwhyme zei:Pfff, nog nooit zoveel geblowden ik kan ineens strak en dun draaien
![]()
Maat had zo'n schieter gekocht om voor zijn sigaretten, na een paar uur eens zitten prutsen en uiteindelijk gewoon de filter afgeknipt, tipje erin en volsteken met wiet en een beetje tabak.
5 cm highspeed wiet![]()
A1 (vriendin die meewas kende de eigenaren van dat veld daar, dus kon ze onze tenten daar al om 4h 's nachts gaan zetten), al bij al nog content van die camping, had eigenlijk gehoord dat het daar te druk is. Viel dus goed mee (eerste keer Werchter)drain bamage zei:Welke camping zat jij dan?bosvos zei:idem, zondag gewoon op de camping geblevenwhyme zei:Pfff, nog nooit zoveel geblowden ik kan ineens strak en dun draaien
![]()
Maat had zo'n schieter gekocht om voor zijn sigaretten, na een paar uur eens zitten prutsen en uiteindelijk gewoon de filter afgeknipt, tipje erin en volsteken met wiet en een beetje tabak.
5 cm highspeed wiet![]()
ik ben eerder een stille genieterdrain bamage zei:Haha, wij hadden geen security op onze camping dus we konden de boel trashen zo hard als we wilde!![]()
Tafels gesloopt, iedereen wakker lopen houden. Hell of a good time.
Ik hou ook altijd alles schoon, voor je het weet sta je in je eigen schijt (bij wijze van spreken) maar wij zaten op de klokkenberg en daar hebben ze zo'n kroegje maar man man man wat hebben ze daar een hekel aan ons gekregen!bosvos zei:ik ben eerder een stille genieterdrain bamage zei:Haha, wij hadden geen security op onze camping dus we konden de boel trashen zo hard als we wilde!![]()
Tafels gesloopt, iedereen wakker lopen houden. Hell of a good time.Wij hebben alles redelijk proper gehouden, ons vuil altijd opgeruimd en als je dan op maandag vertrekt zie je overal hopen vuil liggen, behalve bij ons
![]()
inderdaad, enkel de eerste dag werd ik gecontrolleerd. Wel irritant dat er eerst 3 man moet voelen of je bandje wel goed dicht is voor je binnen mag :/whyme zei:Het 'fouilleren' van Werchter was trouwens echt een lachertje, ik had erger dan pinkpop verwacht eigenlijk![]()
Wij werden de laatste dag nog gecontroleerd. M'n broer had nog een schaar in z'n zak en we moesten onze dopjes van drinkflessen weggooien. Daar ook nog bier gejat bij de security en dat zag iebosvos zei:inderdaad, enkel de eerste dag werd ik gecontrolleerd. Wel irritant dat er eerst 3 man moet voelen of je bandje wel goed dicht is voor je binnen mag :/whyme zei:Het 'fouilleren' van Werchter was trouwens echt een lachertje, ik had erger dan pinkpop verwacht eigenlijk![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."