Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat een heerlijk tripreport zeg! Het leest heel erg lekker weg en het klinkt als een once in a lifetime experience! Ben zelf ook van plan om dit jaar nog eens een lsd trip te doen met een maat van me en ik hoop op ook zo'n ervaring! Alhoewel het misschien beter is te wachten tot de volgende zomer. En idd wat je zegt over zo'n zelfde ervaring maar dan met een lief meisje waar je veel van houdt, ook al heb ik zelf nog nooit op lsd getript, mooier dan dat wordt het bijna niet. Persoonlijk vind ik een report zoals jij hem geschreven hebt het lekkerst lezen. Geen onduidelijke zinnen of zoiets. Chapeau daarvoor!"
"Klinkt erg vet allemaal wat ik lees! V/d week ook weer is een bestelling 2c-b ophalen. Ik zit te denken om 24 dec bij prspct eens deze combi te proberen. Nu vraag ik me alleen af hoe ik dat ga doen... Wat denken julie wat de beste volgorde en timing is om dit zo vet mogelijk te doen? T vetst lijkt me als je gewoon met de M piekt, en dan ook nog 's die dikke visuals van de 2c-b erbij hebt. Ik denk dat er uit de verschillende volgordes ook wel verschillende voor/nadelen aanzitten. Iemand die deze toevallig weet? 2c-b heb ik overigens wel eens op, een dosis van 30 mg, beviel me goed moet ik zeggen"
"Ik heb ook nog de keuze om voor de combi 2c-i + mdma te gaan Heb ik ook zeker vette dingen over gelezen, wat julie?"
"Een goede avond, Ik heb thuis wat zegeltjes ligge, en nu wilde ik ze laten testen. Is het mogelijk om in 1x 3 soorten te testen? Of is dat teveel? Vroeg me namelijk af of er een limiet op zit Bvd , S.B."
"Wacht nog steeds in spanning aff..... btw, ik ga het ook doen binnekort, ff lsd trippie doen met vriend van mij. Zal zeker wel is een reportje plaaatsen. Tot binnekooootrtss!"
"[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pF2nbye6Ggk[/youtube]"
"Re: Brought back to life, welcome to the other side.. (LSD) Zeker weer een prachtig report! Lijkt me zeker gaaf om een keer mee te maken. Heb nog wat mooie zegels liggen, waarschijnlijk in de winter met een dik pak laag sneeuw! Kan niet wachten! :P Maar 2 mg man, allejezus dat is 2000 microgram..."
"En? Ben je al klaar voor je eerste tripreport? ik ben namelijk erg benieuwd"
"Re: LSD, het zesde zintuig: grensoverschrijding en compilati Wat een vet report zeg! Goed en leuk geschreven! Ik ben samen met een goede vriend van mij ook van plan binnenkort voor het eerst met Alice een date te regelen Ik heb er echt ontzettend veel zin in en ik zal zeker een reportje schrijven. Het wordt waarschijnlijk een mooi natuurgebied waar we gaan trippen. Het is een bos met aan het einde, het strand. Wat me toch erg vet lijkt is om als we er eenmaal zijn, dan zet ik muziek op uit de soundtrack van Zelda; The ocarina of time Ik weet niet of julie dit spel ook kennen of gespeeld hebben, maar vroeger als kind speelde ik dat echt 24/7 en ik vind het nog steeds het lauwste spel wat er is. En zoals ik veel gelezen heb op forums en andere sites, is dat je veel herinneringen naar boven haalt, uit je onderbewustzijn. Zo hoop ik dit toch een beetje te triggeren :P Dalijk ga ik zelf nog denken dat ik Link ben op avontuur (hoofdpersoon uit zelda) http://www.youtube.com/watch?v=Y-I_Y9agnUc -->hier een voorbeeld van zo'n deuntje Als ik deze muziek nuchter hoor dan krijg ik al weer die nostalgie en de zin om het weer te spelen. Voor degene die dit herkennen, wat denken julie ervan? Nog mooier zou misschien nog zijn om het spel zelf te spelen met een zegeltje op"
"Re: LSD, het zesde zintuig: grensoverschrijding en compilati Sorry voor offtopic trouwens maar ik zat dit forum te lezen en ik vond het topic, 't report en alle reacties eronder ook al zo vet, dat ik dit toch even graag wou delen"