#1
Wie vind jij nu de beste DJ?
Persoonlijk: Boys Noize en A-TRAK.![:hearteyes:]()
Persoonlijk: Boys Noize en A-TRAK.
Jamaar, zo niet eeej.W.F.L. zei:Geen idee..![]()

Tripper zei:Ik ben ook pro Deadmau5! Hij is alleen zijn eigen muziek zat. Pryda kan ook mooie muziek maken. Deze mensen draaien alleen maar eigen muziek. Ik denk dat het allemaal heel dicht bij elkaar ligt qua mixing, ligt ook aan de soort muziek of iemand het leuk vind. John digweed is wel de meest creatieve dj.

Immo zei:Als ik er een moet kiezen ga ik voor Peaky Pounder.
[youtube]RWElFC78C-4&[/youtube]
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."