#1
Echt een heerlijk liedje. Je voelt je direct alsof het zomer is en je lekker zit te trippen in een bos
Oom Klaas zei:Alle albums zijn geniaal alhoewel animals en the wall toch al zwaar minder zijn dan de voorgaande.
Maar het blijft een meesterlijke band.
En het beste album blijft the piper at the gates of dawn voor me
Oom Klaas zei:En het beste album blijft the piper at the gates of dawn voor me
Sjarel zei:Ik was tijdens een paddo trip, comfortably numb aan het opzetten maar ik vergat wat ik aan het doen was en iets anders doen later nog aantal keer geprobeerd maar lukte maar niet.
volgende keer maar in een automatische speelijst gooien.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."