#1
Andrew zei:De solo in Comfortably Numb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jap. Vooral de Pulse live-versie is grandioos. Eigenlijk moet je er dan ook het beeld bij hebben (of gewoon een lucky bastard zijn die bij dat concert was
Andrew zei:De solo in Comfortably Numb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oom Klaas zei:Alle albums zijn geniaal alhoewel animals en the wall toch al zwaar minder zijn dan de voorgaande.
Maar het blijft een meesterlijke band.
En het beste album blijft the piper at the gates of dawn voor me
Oom Klaas zei:En het beste album blijft the piper at the gates of dawn voor me
Sjarel zei:Ik was tijdens een paddo trip, comfortably numb aan het opzetten maar ik vergat wat ik aan het doen was en iets anders doen later nog aantal keer geprobeerd maar lukte maar niet.
volgende keer maar in een automatische speelijst gooien.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."