Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben nog onbekend met LSD en nadat het middel me gevonden had (met dank aan iemand heel speciaal onder jullie) , kwam na enige tijd ook de juiste tripsitter tevoorschijn. Geen sprake van onbezonnenheid of overhaastheid op dit vlak (zoals het ook hoort te zijn , heb ik gelezen) . Toch vroeg me af of er na inname van LSD sprake zou kunnen zijn van een soort verlies aan menselijke capaciteiten. Ik speel klassieke gitaar aan de academie waarbij oa. hand - oogcoördinatie erg belangrijk is.. Ik las zo ook iets over HPPD bijvoorbeeld . Het zou meer dan storend zijn om de noten te zien dansen op de notenbalk terwijl je elke dag moet oefenen. Syd Barret is zo iemand die muzikaal begaafd was maar waarvan gezegd wordt dat LSD aan de basis van zijn ondergang lag. Ook van Timoty Leary als wetenschapper werden dingen over minder helder worden gezegd. (Ik weet best dat ik er 2 hoofdvogels heb uitgekozen , maar toch.) Verlies aan capaciteiten en vaardigheden dus , denken of handelen. Dan stelde ik me ook de vraag (gewoon uit veiligheid ) hoe iemand kan weten of hij/zij sluimerende zaken in zijn bovenkamer heeft hangen . Volgens mij hebben we toch allemaal in meer of mindere mate issues over onszelf. En we hebben toch allemaal wel eens nare dingen meegemaakt of spijt van dingen die we veroorzaakt hebben. Je kan toch niet eerst een psychologische test doen die bepaald of je eventueel ongeschikt bent. Ik weet dat het geen exacte wetenschap is, maar zijn er geen duidelijke signalen ? Hoe kan ik mijn veiligheid hieromtrent garanderen of ben ik misschien wat overbezorgd? Sommige dingen die ik lees beangstigen me wat"
"Knap dat je besluit om de planten vanaf het zaadje te laten ontspruiten. Ga je het geduld hebben om te wachten eer ze volgroeid zijn?"
"Beste vrienden , m'n growbox heeft reeds 2 vluchten paddo's voortgebracht. De 3de vlucht paddestoelen heeft zich echter onderaan de growbox genesteld , onder de aarde en tegen het plastic (niet aan de zijkanten maar werkelijk onderaan ) . Met slechts 1 pin aan de oppervlakte waar ze eigenlijk horen te zitten. Is het dan nu de bedoeling om te growbox zo goed mogelijk te oogsten desondanks de moeilijke positie en eventuele steriliteitsproblemen? Of zal ik deze laten rijpen en er van uit gaan dat de sporen ook de richting van de zwaartekracht volgen en geen verdere vluchten in de weg staan? Dank voor alle advies"
"Dank je wel Tigg... Een oplossing met folie komt eraan!"
"In de koelkast zullen ze na enkele weken hun beste periode wel bereikt hebben. De schimmel is niet erg ,drogen kan nog steeds en er is nog niets aan potentie verloren. Krantenpapier op je verwarming gedurende een week en dagelijks draaien zodat ze aan alle kanten kunnen drogen (eventueel ook wisselen van papier). Ook zorgen dat de stoeltjes onderling mekaar niet raken tijdens dit proces. Ze zouden volledig droog zijn als het steeltje breekt en niet meer plooit. Zelf heb ik tijdens de laatste fase de oven op 50°C gezet om ze te ontdoen van alle vocht.."
"Mooie verwoording van je ervaring. De objectiviteit die je overbracht in je schrift en de volwassenheid inzake woordkeuze en de behandelde thema's maken het tot een voorbeeldreport voor me. Ik zal na m'n eigen ervaring deze verslaggeving hanteren als maatstaf. Dank je wel."
"Harderstyles zei: Mountain, wat kan jij beeldend schrijven zeg! Geweldig mooi reportje, leest erg lekker weg. Voor herhaling vatbaar neem ik aan? Klik om te vergroten... De McKennaii groeit en de Salvia staart me al veelbelovend aan."
"KoxBox zei: Salvia wekt bij mij gemengde gevoelens. Ik heb het nog niet genomen, en ga ik ook niet doen.DMT spreekt mij meer aan. Klik om te vergroten... Weet je , misschien omdat ik een laatbloeier ben heb ik tot dusver geen bronnen voor DMT of LSD. Roeien met de riemen die ik (wel) heb.. En ervaring opbouwen"
"Borderline kenmerkt zich oa. door personen sterk aan te trekken en dan weer af te stoten. Kans is groot dat ze er dus terug staat na verloop van tijd met een hoop extra verhaal en miserie. In combinatie met heroïne lijkt me dit een erg zwaar bestaan , ook voor de naaste omgeving en jezelf . Prachtig dat je de huwelijksbeloften niet vergeten bent .. Heel liefdevol van je. Denk ook aan je eigen persoon, dat is het enige wat er over blijft op het laaste van de rit. Steun jezelf ! Veel sterkte.."
"HTID zei: Pas vooral op voor een terugval. Klik om te vergroten... Sluit ik me volledig bij aan. Het stoppen zelf (als je er volledig voor gaat tenminste) valt mee. Het gebruik heeft de neiging er langzaam terug in te sluipen na verloop van (lange)tijd. Soms heb ik last van een soort assertiviteit die m'n omgeving niet gewend is van me."