Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsI Love Techno 2010

I Love Techno 2010

25 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie gaat er?

Lineup: http://www.ilovetechno.be/#/line-up/
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
vraag me nog altijd af waarom dit feest i love techno heet ipv i love electro
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#3
Scherpe opmerking! Ik kan alleen maar gissen dat het ooit wel techno was...en er zijn ook wel wát techno-acts soms maar het overgrote deel is inderdaad electro!
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#4
ligt inderdaad denk ik eraan dat het originele concept techno was wat later meer mainstream is geworden. aangezien het een bekende naam is, is het zonde om een nieuwe te kiezen want dat kiest de organisatoren meer moeite om bij het publiek te krijgen?

ga waarschijnlijk dit jaar voor de eerste keer :)
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vorig jaar geweest...

Was wel leuk maar ZEKER zijn geld niet waard. Bonnetjes zijn waanzinnig duur en zalen zitten heel snel vol...
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#6
De overweging is serieus.
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vorig jaar was er juist een goede verdeling van de drukte doordat de grootste publiektrekker steeds tegelijkertijd speelden. De jaren dáárvoor leek het juist soms of half ILT in één zaal was. Nu werden bovendien de zalen tijdelijk afgesloten als ze 'vol' zaten. Verder zijn bonnetjes altijd te duur op dit feest; één van de redenen dat er ook veel gebruikt wordt!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
ILT is gewoon de shit! Ik ga ook als ik iemand vind die mee kan gaan! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
DeepPurple zei:
Verder zijn bonnetjes altijd te duur op dit feest.
Klik om te vergroten...
Logisch ook... Alsof ze die line-up kunnen betalen door alleen tickets te verkopen... :smoke:
Gebruiken is dan ook een must!
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga misschien wel gaan, der is mij hier iemand serieus aant verleiden om te gaan, en ik heb het flauwe vermoeden dat het misschien wel zal lukken :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tomaat zei:
Ik ga misschien wel gaan, der is mij hier iemand serieus aant verleiden om te gaan, en ik heb het flauwe vermoeden dat het misschien wel zal lukken :grin:
Klik om te vergroten...
:flushed: :hearteyes: :smoke:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Misschien. :grin:
A
ArchibaldLid
01-01-2024, 00:00
#13
nop!

Ik vind het te duur voor wat het is. Ik ben vorig jaar geweest (en enkele jaren geleden ook enkele keren), ik heb me goed geamuseerd, maar om terug te gaan en 50euro te betalen voor acts die ik bijna allemaal al eens gezien heb, neen dankje...
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat is er mis met goede acts nog een keer zien? Als je alles maar één keer wil zien, wordt uitgaan/concerten/festivals/feestjes bezoeken al snel erg lastig.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zal vooral bij de dubstep te vinden zijn; hoorde dat er wat van komt!

En we moeten zeker meeten :hearteyes:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#16
Bump!

sorry dat ik hiervoor het topic weer bump maar ik ben benieuwd of er nou nog mensen zijn die gaan?

ik heb in elk geval vandaag mn ticket gehaald :)
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ga! :grin:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#18
als ik vrij krijg ben ik paraat alleen zalk tog alleen in de techno zaal te vinden zijn
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#19
als genoeg mensen gaan is 't misschien leuk om te meeten?

ik zal indd in het begin in de techno zaal zijn maar verder in de zalen waar boys noize, bloody beetroots en lektroluv spelen.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#20
Weet iemand trouwens of de DJ's alleen nrs van zichzelf draaien of dat ze ook van andere willekeurige dj's draaien?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."