Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsI Love Techno 2010

I Love Techno 2010

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ligt er ook maar net aan wie er draaien. Zou zeggen zoek eens wat tracklisten op van livesets, daar zal je zien wat ze ongeveer zullen draaien. Als er Live achter staat kan je er sowieso van uit gaan dat ze eigen nummers spelen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
TRAVOLTA zei:
normaliter op dergelijke feest maken ze gewoon setjes met nummers van allerlei verschillende dj's en artiesten en een of twee eigen hitjes tussendoor.
Klik om te vergroten...
Euuuuhhh, nee. Nooit Boys Noize horen draaien blijkbaar of Tiga, crookers, goose, noem maar op.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#3
KoxBox zei:
TRAVOLTA zei:
normaliter op dergelijke feest maken ze gewoon setjes met nummers van allerlei verschillende dj's en artiesten en een of twee eigen hitjes tussendoor.
Klik om te vergroten...
Euuuuhhh, nee. Nooit Boys Noize horen draaien blijkbaar of Tiga, crookers, goose, noem maar op.
Klik om te vergroten...
alleen de crookers nog niet en daar ben k ook blij om :) naar horen zeggen zijn deze barslecht live en spelen juist geen bekende nummers. inderdaad, misschien niet maar 1 of 2 nummers. maar ze zullen echt geen 1 a 2 uur vol knallen met alleen eigen nummers. 't grotendeel blijft namelijk ook van andere artiesten (kunnen uiteraard weer eigen remixxen zijn).

goose heb je indd gelijk in, the subs doen ook alleen eigen nummer en zo zijn en nog enkele maar het grotendeel doet het toch met setjes :)

gr
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
HET WAS AAN!!

Ik kan me alleen nog maar underworld, vitalic en caspa herrinneren.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#5
Biertje zei:
HET WAS AAN!!

Ik kan me alleen nog maar underworld, vitalic en caspa herrinneren.
Klik om te vergroten...

ben sims :openmouth:
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zal vooral bij de dubstep te vinden zijn; hoorde dat er wat van komt!

En we moeten zeker meeten :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."