Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLangweiligkeit, Den Haag

Langweiligkeit, Den Haag

38 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopezilla zei:
Misschien ga ik hier bij zijn. Maar voor het zelfde geld ook niet. Ik hoop van wel, though. :grin:
Klik om te vergroten...

Same, maar ja ik vertrouw mezelf niet meer op dit vlak :grin: Ik zeg één ding en doe het ander, haha..
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ziet er leuk uit en lekker goedkoop, maar ik zie niet staan vanaf hoe laat het is en tot hoe laat (gaan de deuren dicht of blijft het de hele nacht open aangezien het twee dagen is) ?_? :)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Sweet_Shadow zei:
Ziet er leuk uit en lekker goedkoop, maar ik zie niet staan vanaf hoe laat het is en tot hoe laat (gaan de deuren dicht of blijft het de hele nacht open aangezien het twee dagen is) ?_? :)
Klik om te vergroten...
Om 5u gaan de deuren dicht. Of mensen dan gaan slapen is een tweede. :rolleyes:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Uiteraard! Maar ik kan alleen vrijdag en ik wil niet in de kou staan voor de eerste trein terug naar huis gaat. 5u komt wel goed denk ik zo :]
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar om hoe laat gaan de deuren open? :grin:

Kan me moeilijk voorstellen dat het niet op de site staat ofzo, maar ik ben te lui om te kijken. :P

Edit: Niet gevonden :P

Ik zie Martha Spark en Collision ook bij de line-up staan op de site, is ook wel nice :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij begint het al om 8 of 9 uur, maar weet het niet zeker.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dreuge zei:
Volgens mij begint het al om 8 of 9 uur, maar weet het niet zeker.
Klik om te vergroten...

Tijd zat :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sweet_Shadow zei:
Uiteraard! Maar ik kan alleen vrijdag en ik wil niet in de kou staan voor de eerste trein terug naar huis gaat. 5u komt wel goed denk ik zo :]
Klik om te vergroten...

Weet niet waar je heen terug moet maar er zijn nacht-trein verbindingen vanaf het station dat het dichtst in de buurt zit en vanaf 5 am duurt wachten nooit vreselijk lang :)

Dreuge zei:
Volgens mij begint het al om 8 of 9 uur, maar weet het niet zeker.
Klik om te vergroten...

Op de website en het blokken-schema staat 8 uur, dus dat zal het wel zijn. Ik heb d'r wel zin in :)
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dreuge zei:
Manonnie zei:
Ik zorg dat ik die data de stad 100% zeker uit ben.
Klik om te vergroten...

:confused:
Klik om te vergroten...
Weet nu eigenlijk ook niet waarom ik dit zei...
Ik ben er alleen niet.. dat is wel jammer, maar misschien haal ik nog wel mensen over om gezellig met me mee te gaan, als ik kom probeer ik het hier nog wel te plaatsen, afterparty bij mij :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spijtig genoeg kan ik uiteindelijk niet gaan omdat sommige mensen gewoonweg eikels zijn.

Achja
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beanhead zei:
Spijtig genoeg kan ik uiteindelijk niet gaan omdat sommige mensen gewoonweg eikels zijn.

Achja
Klik om te vergroten...

jammer hoor ):
voor degene die wel komen, toot vanavond. :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
:rock:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
wie waren er???

:rock:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kom niet :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dreuge zei:
wie waren er???

:rock:
Klik om te vergroten...

Ik was er zaterdag de hele nacht; het was echt geweldig, vooral 'that 1 guy'; een gast met een zelfgemaakt instrument die wellicht de indrukwekkendste muzikant is die ik ooit heb gezien. Verder was de TBS kliniek natuurlijk uitgesproken vermakelijk, hele nacht goede tekno :) Locatie ook cool, gezellige sfeer; ja was vet, volgende keer Langweiligkeit ben ik d'r absoluut weer bij :grin:

That 1 guy:
http://www.youtube.com/watch?v=3wGMsOhaPJs
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#16
Damn, ik had die gast ook wel willen zien.
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik vroeg me al af hoe die gast heette, klein stukje van gezien maar uiteindelijk naar de tbs kliniek gerend, maar is echt gaaf wat hij doet ja!

postte t net al in t tekno topic: i enjooooyed :hearteyes: de sfeer was zo ontzettend relaxt, vooral op vrijdag!
zelfs nog een gratis lwk shirt buitgemaakt voor de herinnering

haha, en op 't laatst zat ik op de wc en toen ging ineens t brandalarm af en werd er omgeroepen dat iedereen zo snel mogelijk geevacueerd moest worden. niks aan de hand natuurlijk, maar ik schrok me de pleuris, rende de wc uit de zaal binnen om daar te bemerken dat je het niet eens kon horen.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#18
die tosties met sambal waren trouwens goed te doen :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ook niet, ga morgen al wat anders doen, dus wil ook niet te brak zijn. :wink:

Veel plezier voor de mensen die gaan!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."