#1
Dopezilla zei:Misschien ga ik hier bij zijn. Maar voor het zelfde geld ook niet. Ik hoop van wel, though.![]()
Same, maar ja ik vertrouw mezelf niet meer op dit vlak
Dopezilla zei:Misschien ga ik hier bij zijn. Maar voor het zelfde geld ook niet. Ik hoop van wel, though.![]()
Om 5u gaan de deuren dicht. Of mensen dan gaan slapen is een tweede.Sweet_Shadow zei:Ziet er leuk uit en lekker goedkoop, maar ik zie niet staan vanaf hoe laat het is en tot hoe laat (gaan de deuren dicht of blijft het de hele nacht open aangezien het twee dagen is) ?_?![]()

Dreuge zei:Volgens mij begint het al om 8 of 9 uur, maar weet het niet zeker.
Sweet_Shadow zei:Uiteraard! Maar ik kan alleen vrijdag en ik wil niet in de kou staan voor de eerste trein terug naar huis gaat. 5u komt wel goed denk ik zo :]
Dreuge zei:Volgens mij begint het al om 8 of 9 uur, maar weet het niet zeker.
Weet nu eigenlijk ook niet waarom ik dit zei...Dreuge zei:
Beanhead zei:Spijtig genoeg kan ik uiteindelijk niet gaan omdat sommige mensen gewoonweg eikels zijn.
Achja


Dreuge zei:wie waren er???
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."