#1
Ik ga sowieso op vrijdag, mischien ook zaterdag ![:grin:]()

Stiekem toch?Beanhead zei:Chill dan zie ik je toch wel een keertje, leuk zo![]()
en line up is echt om van te smullen, dat word weer dansen tot de laatste minuut![]()
Drientje zei:Stiekem toch?Beanhead zei:Chill dan zie ik je toch wel een keertje, leuk zo![]()
en line up is echt om van te smullen, dat word weer dansen tot de laatste minuut![]()
Naais.
Gelukkig maarManonnie zei:Ik zorg dat ik die data de stad 100% zeker uit ben.

Kom ff kwisje doen bij unity op zaterdag, en neem je meisje mee!Dopezilla zei:Misschien ga ik hier bij zijn. Maar voor het zelfde geld ook niet. Ik hoop van wel, though.
Olle
Dopezilla zei:Misschien ga ik hier bij zijn. Maar voor het zelfde geld ook niet. Ik hoop van wel, though.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."