Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPRSPCT XL

PRSPCT XL

150 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Xeloc zei:
taeknic zei:
Jaa mooi feest was het, ik was vanacht nog op Break Fast(dnb feestje) en de MDMA vloog me alweer om de oren, maar ik heb het mooi bij wat bier gehouden, toch leuk al die wause gezichten, heb ook veel gepraat met mensen die 'n beetje van de kaart waren, is echt leuk aangezien je precies weet hoe chill ze zich voelen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Was Breakfast nog wat? :( Kon niemand vinden die er heen wou vanwege oud en nieuw ofzo!

Houdt mij even op de hoogte als je in Januari nog mooi DnB feestje weet in Groningen! Zal er bij machtig 5 februari wel weer bij zijn :P.
Klik om te vergroten...

Jaa, matig tot goede sets, lekkere liquid shit van Rockwell, was zeker leuk!
En als ik nog wat leuks tegen kom dan hoor je het wel :wink:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#2
taeknic zei:
Ik denk wel dat je me gezien hebt, aantal mensen wouden ook met me op de foto, en k werd een tijd lang best wel na gewezen, dus was wel duidelijk, als je n PBtje stuurt kan ik je wel n fotoo sturen, die zet ik hier namelijk liever niet neer, want it's pretty damn bad :tearsofjoy:

Oh en Xeloc, dat was opzich best wel dope, echt zo'n industrieel sfeertje en de ramen waren ook erg mooi, wappie uitkijken over de Rotterdam skyline :hearteyes:

Op het laatst zat ik trouwens alleen een beetje bij m'n vriendin omdat mijn gebruikelijke crash misselijkheid/hallucinaties kwamen.
Klik om te vergroten...

Ik was er zelf niet bij maar ik heb wel foto's gezien van vrienden. En ook foto's van van iemand zonder shirt, een enorme strakke kop, en een ketting om. Dat zal jij dan wel geweest zijn? :grin:
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog vergeten te zeggen xD

Leuk kerstfeest :sunglasses:

Want we kwamen met meer geld terug dan we binnen kwamen! :P
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inhale zei:
taeknic zei:
Ik denk wel dat je me gezien hebt, aantal mensen wouden ook met me op de foto, en k werd een tijd lang best wel na gewezen, dus was wel duidelijk, als je n PBtje stuurt kan ik je wel n fotoo sturen, die zet ik hier namelijk liever niet neer, want it's pretty damn bad :tearsofjoy:

Oh en Xeloc, dat was opzich best wel dope, echt zo'n industrieel sfeertje en de ramen waren ook erg mooi, wappie uitkijken over de Rotterdam skyline :hearteyes:

Op het laatst zat ik trouwens alleen een beetje bij m'n vriendin omdat mijn gebruikelijke crash misselijkheid/hallucinaties kwamen.
Klik om te vergroten...

Ik was er zelf niet bij maar ik heb wel foto's gezien van vrienden. En ook foto's van van iemand zonder shirt, een enorme strakke kop, en een ketting om. Dat zal jij dan wel geweest zijn? :grin:
Klik om te vergroten...
AHAHAHAHAHA ja dude, ik had n ketting om idd, kun je me die foto toevallig sturen?
lijkt me wel lachen :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Scharrelboom zei:
Nog vergeten te zeggen xD

Leuk kerstfeest :sunglasses:

Want we kwamen met meer geld terug dan we binnen kwamen! :P
Klik om te vergroten...

aardig wat verkocht dan :hearteyes: :hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
of je post hem gewoon hier :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
luchtigtoetje zei:
of je post hem gewoon hier :grin:
Klik om te vergroten...

ja
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#8
taeknic zei:
die zet ik hier namelijk liever niet neer, want it's pretty damn bad :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Nee.

dreuge, je kijkt maar op laws facebook.
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#9
luchtigtoetje zei:
Scharrelboom zei:
Nog vergeten te zeggen xD

Leuk kerstfeest :sunglasses:

Want we kwamen met meer geld terug dan we binnen kwamen! :P
Klik om te vergroten...

aardig wat verkocht dan :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

We kwamen binnen met 110 en kwamen naar buiten met 150 ofzo :tongueout:.
Gewoon wat pilletjes verkocht O:)

Mja dat gaan we toch maar niet meer doen, je riskeert toch wel iets met een lading op zak weetje!
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Inhale zei:
taeknic zei:
die zet ik hier namelijk liever niet neer, want it's pretty damn bad :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Nee.

dreuge, je kijkt maar op laws facebook.
Klik om te vergroten...
Lawrence?
Toevallig die dude met 'n camera en één bazen contactlens?
Was aan de kristallen die nacht?
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#11
jup :P
B
BalanceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo, ik kwam dit topic nu pas tegen. Ik was er ook en ik had met een goede vriend truffels gedaan, 15 gram atlantis :grin:. Dat was echt kk ziek, zo intens als alles was. Helaas werken die dingen snel uit zodat we halverwege het feest toch wel een beetje dood waren :P. Wat me nog heel goed bij staat is dan we in zo een gang gingen zitten op van die rode kussens en het voelde alsof we op een wolk gingen zitten :hearteyes:. Volgende keer toch maar aan de mdma btw.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
taeknic zei:
Inhale zei:
taeknic zei:
die zet ik hier namelijk liever niet neer, want it's pretty damn bad :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Nee.

dreuge, je kijkt maar op laws facebook.
Klik om te vergroten...
Lawrence?
Toevallig die dude met 'n camera en één bazen contactlens?
Was aan de kristallen die nacht?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

mooie foto's man
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
taeknic zei:
ik zal ook present zijn
Klik om te vergroten...

Om 12 uur?
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja en dat maakt het normaal uitgaan zo saai nu he.

geef mij maar drugsparties :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
En ach ja als je niet van de hardekern houd ga je toch naar de andere zalen? Makkelijk zat dacht ik zo.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
whoohoo! we moeten gaan meeten!! :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
@ Dreuge http://www.hansanders.nl
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het echt een super vet feest, maar denk niet dat ik er bij ben. Rotterdam is wel een eind!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
24 December 2010
22:00 - 07:00
Factory 010, Rotterdam
Holland

Tickets: 20 Euro

Drum ‘n Bass

Black Sun Empire
Broken Note
Cooh
Counterstrike
Dean Rodell
Eye-D
Hidden
Limewax
Panacea
Thrasher
Live: Machine Code
MC: MC Dart

Uk Hardcore / Frenchcore / Terror / Industrial

Akira
Bryan Fury
Drokz
Element: Destruction
Radium
Teknoist
The Outside Agency
MC: Justice

Dubstep & Breaks

Balkansky
Bong-Ra
Chasing Shadows
Dean Rodell
Kitano
Nicon
Live: Swift

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."