Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFruityloops producers

Fruityloops producers

143 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dank je. =) Nummer is nog niet klaar, ik wil 't ongeveer 8-10 minutes hebben. Da duurt nog wel ff. =p
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://www.electrobel.be/artist/5092
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.megaupload.com/?d=QA8PCHTH

zie hier de beginselen van een nieuwe dubstep track, ben een beetje in de uitprobeer fase van het nummer, dus er klopt nog geen reet van de volgorde
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#4
http://www.badongo.com/nl/cfile/16160636

diepgaand experimentje
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb er inmiddels een track bijgezet.

http://www.myspace.com/stighar dus :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
timmaniac zei:
is wel een n00b programma hoor :wink:

echte cracks gebruike cubase :wave:
Klik om te vergroten...

Je moest toch is weten :)
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#7
mn laatste creatie
http://www.electrobel.be/muzik/26002/Su ... ve%5C%27in

trance,rave,90tiesachtig
werd er wel blij van :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#8
http://www.electrobel.be/artist/5092

de eerste 5 (die vanonder staan) zijn gemaakt toen ik tripte.

de rest is breakcore :rock:

greetz. Endor
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik maak Drum 'n Bass, met reason wel :grin:.

een paar nummers kun je hier beluisteren: http://www.future-dnb.com/profile/TheRug
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#10
TeKNoZem zei:
FL Studio 9 is uit! En imo een stuk fijner werken. ;> http://www.myspace.com/tektyfus
Klik om te vergroten...

Wow man dat klinkt goed!
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb ff wat voor julie geupload waar ik mee bezig ben geweest de agelopen maand.
veel luister plezier,reacties/commentaar=welcome

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Qv35ecjjzUA&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Qv35ecjjzUA&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#12
alcoholist zei:
heb ff wat voor julie geupload waar ik mee bezig ben geweest de agelopen maand.
veel luister plezier,reacties/commentaar=welcome

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Qv35ecjjzUA&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Qv35ecjjzUA&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Klik om te vergroten...

Het is voor mij nogal voorspelbaar als ik eerlijk mag zijn.
De mastering is nog niet tip top in orde.
Het is niet echt mijn ding , maar het zit nog redelijk goed in elkaar.
Misschien proberen om meer vst's te gebruiken?
Je kan je ook inschrijven op http://www.electrobel.be om je muziek op te posten en commentaar en tips te krijgen.
Ik denk dat er ook een electrobel.nl is.
Het is een site van de benelux.
En daarop ga je ook wel een paar site's vinden voor gratis VST's te downloaden.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#13
endor zei:
alcoholist zei:
heb ff wat voor julie geupload waar ik mee bezig ben geweest de agelopen maand.
veel luister plezier,reacties/commentaar=welcome

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Qv35ecjjzUA&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Qv35ecjjzUA&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Klik om te vergroten...

Het is voor mij nogal voorspelbaar als ik eerlijk mag zijn.
De mastering is nog niet tip top in orde.
Het is niet echt mijn ding , maar het zit nog redelijk goed in elkaar.
Misschien proberen om meer vst's te gebruiken?
Je kan je ook inschrijven op http://www.electrobel.be om je muziek op te posten en commentaar en tips te krijgen.
Ik denk dat er ook een electrobel.nl is.
Het is een site van de benelux.
En daarop ga je ook wel een paar site's vinden voor gratis VST's te downloaden.
Klik om te vergroten...

het afmixen is juist 1 van de sterkere punten,
en heb heel veel vsti's
nexus,hypersonic,wavestation,kontakt,edirol,absynth,sampletank,albino,helix,hydra,en dan nog een stuk of 50 onbekende kleinere vst's.
maar het leuke is, die Sweeps die je steeds hoort,die heb ik zelf gemaakt.
veel sounds maak ik zelf,heb in de loop van de tijd aardig wat dingentjes uitgevonden
ik ben al meer dan 7jaar bezig,maak eigenlijk alleen clubbangers en hiphop beats.
maar hou er ook van om van muziek genres te wisselen.
zo maak ik ook soms hardcore, hardrock,love troep,enz.
weet dat dit niet julie muziek is,maar vind de kwaliteit behoorlijk hoog,
en als muziekant moetje letten op de kwaliteit en niet de muzieksoort,want in elke genre zit wel iets..

maar ben erg benieuwd naar jou muziek,en de mix ervan :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben geen dj hoor.
Ik maak alleen muziek.
Ik speel niet live.
http://www.myspace.com/endoora
Mijn naam is nu wel Endor maar dat maakt geen fluit uit.
Ik ga zelfs vanmiddag een track beginnen te maken samen met een maat van me.
Hij weet nog niet goed hoe te werken met fruityloops.
Dus toon ik hem effe hoe het allemaal in elkaar zit.
Ik heb er zelf 5 jaar over gedaan (op mijn alleen) om fruity loops te leren kennen.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Jm2D2SDpj4s&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Jm2D2SDpj4s&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Dit is mijn laatste creatie (sinds vandaag af)
Als iemand zo vriendelijk wilt zijn om een comment te geven?
Thanks ! :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#16
endor zei:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Jm2D2SDpj4s&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Jm2D2SDpj4s&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Dit is mijn laatste creatie (sinds vandaag af)
Als iemand zo vriendelijk wilt zijn om een comment te geven?
Thanks ! :grin:
Klik om te vergroten...

Jezus.. Das lekker lomp! =P

Persoonlijk zou ik iets meer diepgang in de hoeveelheid verschillende effecten en/of instrumenten willen horen. Maar iedereen heeft z'n eige smaak. Dit luister ik ook zeker wel, alsk ff lekker m'n ouders wil irriteren. >;p
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#17
TeKNoZem zei:
endor zei:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Jm2D2SDpj4s&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Jm2D2SDpj4s&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Dit is mijn laatste creatie (sinds vandaag af)
Als iemand zo vriendelijk wilt zijn om een comment te geven?
Thanks ! :grin:
Klik om te vergroten...

Jezus.. Das lekker lomp! =P

Persoonlijk zou ik iets meer diepgang in de hoeveelheid verschillende effecten en/of instrumenten willen horen. Maar iedereen heeft z'n eige smaak. Dit luister ik ook zeker wel, alsk ff lekker m'n ouders wil irriteren. >;p
Klik om te vergroten...

Ik heb me iets meer laten gaan met de breakz.
Ik heb blijkbaar wel wat minder aandacht besteedt aan het masteren.
Mijn bass zuigt de breakz nogal weg.
Ochja , misschien werk ik er nog wel wat aan verder.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#18
FL 9 , eerste impressies erg fijn.

(hou het toch voorlopig bij mijn gouwe ouwe cooledit pro voor het simpele demo's opnemen )
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een leuke manier om vage chaotische breakbeats/breakcore te maken is een standaart Fruity Slicer te laden met daarin 't 'brother' loopje wat standaart bij FL8 zit(kheb 'm in 9 nog niet gevonden). Dan een stel MIDI's van ouwe sega en nintendo games downloade, in het loopje laden en dan alles wat boven en onder 't drumsample gebied komt bij elkaar te zette zodat alle keystrokes in het gebruikte gebied zitten. Zo heb ik voorheen best vette deuntjes in elkaar wete te proppe. =p
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#20
nouja, leuk, leuk..
ze hebben potentie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."