#1
Dank je. =) Nummer is nog niet klaar, ik wil 't ongeveer 8-10 minutes hebben. Da duurt nog wel ff. =p
timmaniac zei:is wel een n00b programma hoor
echte cracks gebruike cubase![]()
TeKNoZem zei:FL Studio 9 is uit! En imo een stuk fijner werken. ;> http://www.myspace.com/tektyfus
alcoholist zei:heb ff wat voor julie geupload waar ik mee bezig ben geweest de agelopen maand.
veel luister plezier,reacties/commentaar=welcome
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Qv35ecjjzUA&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Qv35ecjjzUA&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
endor zei:alcoholist zei:heb ff wat voor julie geupload waar ik mee bezig ben geweest de agelopen maand.
veel luister plezier,reacties/commentaar=welcome
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Qv35ecjjzUA&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Qv35ecjjzUA&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Het is voor mij nogal voorspelbaar als ik eerlijk mag zijn.
De mastering is nog niet tip top in orde.
Het is niet echt mijn ding , maar het zit nog redelijk goed in elkaar.
Misschien proberen om meer vst's te gebruiken?
Je kan je ook inschrijven op http://www.electrobel.be om je muziek op te posten en commentaar en tips te krijgen.
Ik denk dat er ook een electrobel.nl is.
Het is een site van de benelux.
En daarop ga je ook wel een paar site's vinden voor gratis VST's te downloaden.
endor zei:[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Jm2D2SDpj4s&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Jm2D2SDpj4s&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Dit is mijn laatste creatie (sinds vandaag af)
Als iemand zo vriendelijk wilt zijn om een comment te geven?
Thanks !![]()
TeKNoZem zei:endor zei:[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Jm2D2SDpj4s&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Jm2D2SDpj4s&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Dit is mijn laatste creatie (sinds vandaag af)
Als iemand zo vriendelijk wilt zijn om een comment te geven?
Thanks !![]()
Jezus.. Das lekker lomp! =P
Persoonlijk zou ik iets meer diepgang in de hoeveelheid verschillende effecten en/of instrumenten willen horen. Maar iedereen heeft z'n eige smaak. Dit luister ik ook zeker wel, alsk ff lekker m'n ouders wil irriteren. >;p
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."