Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFruityloops producers

Fruityloops producers

143 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, ook daar vind ik dus steeds de demoversie :( Zelfs als er staat FULLVERSION+CRACK !!BLABLABLABLA
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan denk ik dat je eens verder moet kijken dan enkel je neuslengte :wink:
Lees de instructies en voer ze uit, nooit problemen mee gehad.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik loop de laatste tijd ook redelijk vaak in fruityloops te klooien, Ben vooral bezig met Tekno/Industial op het moment.
D
Dr.JohnsonLid
01-01-2024, 00:00
#4
niks fruityloops, gewoon hardware :)
(nouja, als ik iets maak met programma`s dan is het Reason doorgelinkt naar Ableton Live)

http://www.myspace.com/mrflurryjohnson

't is Dubstep trouwens
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben weer begonnen aan een nieuwe track, dubstep dit keer.
heb alvast een work in progress op youtube gezet

klik trouwens ff op het filmpje zodat je hem op youtube kan kijke, daar staatie namelijk met betere geluidskwaliteit (HD)

[youtube]Dq-AgJIuNe0[/youtube]

feedback is altijd welkom
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb zo maar even snel een myspace account gemaakt om mijn tracks op te pleuren, ik zal hem later eens opfleuren :)

http://www.myspace.com/stighar
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#7
fl, ja ook veel gebruikt.

heb een tijd heel foute vuige electro pop samen met een vriend daarmee gemaakt :P :P

is wel een n00b programma hoor :wink:

echte cracks gebruike cubase :wave:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#8
timmaniac zei:
fl, ja ook veel gebruikt.

heb een tijd heel foute vuige electro pop samen met een vriend daarmee gemaakt :P :P

is wel een n00b programma hoor :wink:

echte cracks gebruike cubase :wave:
Klik om te vergroten...

Ben ik 't absoluut niet mee eens. De mogelijkheden die je in Cubase hebt, heb je ook in FL. FL is gigantisch ver uit te breiden. Dat FL net iets simpeler gebracht is betekend niet geleik dat 't een noob programma is.. En als je 't dan over noobs hebt, fatsoenlijke producers zitte meestal met Ableton Live opgescheept.

-TeKNoZem
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#9
ligt er maar net aan wat voor muziekstijl he?

Ik zelf maak beatles-achtige muziek ,dan is FL niet handig :P
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#10
timmaniac zei:
heb een tijd heel foute vuige electro pop samen met een vriend daarmee gemaakt :P :P
Klik om te vergroten...

posten! posten! die liedjes zijn leuk :grin: (ik luister nu naar plug me in, en ik eet tomatensoep en je gaat er heel snel van eten)
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#11
:rockband:
ik vind pineappletree wel de beste. ik denk dat ik die keihard (<-- AAH dit is al de tweede keer dat ik per ongeluk 'kei' zeg sinds ik in dit gehuchtendorp woon!) aan ga zetten als ik zo moet afwassen, om die paki muziek hiernaast niet te kunnen horen.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#12
hahaha,

waarschijnlijk staan ze nog ergens online.. even zoeken

ok dan met het schaamrood op de kaken, presenteer ik u mijn electro uitspattingen als 15/16 jarige~ http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=322230


luister vooral pineapple tree en plug me in, de andere twee zijn nooit afgemaakte ideeen, behalve die last moments of a fly wat een zeer droge poging van de gozer waar ik deze herrie mee maakte, om 'musique concrete' te maken :mrgreen


EDIT: En ja: alles is gemaakt met Fruityloops + een microfoon van de mediamarkt. wij waren echte, jeweet.
f
fernwehLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat een mooie muziek, Timmaniac. :rockband:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#14
^ Zit vette shit tussen, keep going :)
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#15
is hij er ook hoor :mrgreen: :rockband:
D
DreesLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja ik produceer ook met FL studio. Ik maak hardstyle en af en toe hardcore.

http://www.myspace.com/beastbemmel

nog nooit iets gemaakt onder invloed, maar dat gaat nog wel komen :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vaag.. Uhm.. Ja, err. Ik PM je zo wel ff met een link naar een zip, daar zit een .reg en een .dll file in. Ik heb er ook een readme bij gegooid hoe je 't moet installeren.
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik gebruik welliswaar geen fruityloops maar Reason
lijkt me de moeite niet om daarvoor een apart topic te openen

tracks van mij kan je hier luisteren --> http://www.electrobel.be/artist/6481
ik maak hardcore tot ambient, beetje van alles
probeer er af en toe ook wel een psychedelische toets in te steken
denk dat dit bij deze track het duidelijkst is
http://www.electrobel.be/muzik/20900/Th ... nding_Trip

enjoy, or not :mrgreen:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#19
dark_ikkeuh zei:
ik gebruik welliswaar geen fruityloops maar Reason
lijkt me de moeite niet om daarvoor een apart topic te openen

tracks van mij kan je hier luisteren --> http://www.electrobel.be/artist/6481
ik maak hardcore tot ambient, beetje van alles
probeer er af en toe ook wel een psychedelische toets in te steken
denk dat dit bij deze track het duidelijkst is
http://www.electrobel.be/muzik/20900/Th ... nding_Trip

enjoy, or not :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Nummers klinke wel goed! ;D hoe heb je overigens die spacey-ish geluidjes voor elkaar gekregen in sommige tekno nummers? Gewoon samples of VST? ;o
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#20
*kuch*torrents*kuch*

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."