#1
Ja, ook daar vind ik dus steeds de demoversie
Zelfs als er staat FULLVERSION+CRACK !!BLABLABLABLA

timmaniac zei:fl, ja ook veel gebruikt.
heb een tijd heel foute vuige electro pop samen met een vriend daarmee gemaakt :P :P
is wel een n00b programma hoor
echte cracks gebruike cubase![]()
timmaniac zei:heb een tijd heel foute vuige electro pop samen met een vriend daarmee gemaakt :P :P



dark_ikkeuh zei:ik gebruik welliswaar geen fruityloops maar Reason
lijkt me de moeite niet om daarvoor een apart topic te openen
tracks van mij kan je hier luisteren --> http://www.electrobel.be/artist/6481
ik maak hardcore tot ambient, beetje van alles
probeer er af en toe ook wel een psychedelische toets in te steken
denk dat dit bij deze track het duidelijkst is
http://www.electrobel.be/muzik/20900/Th ... nding_Trip
enjoy, or not![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."