Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSziget?

Sziget?

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#1
toch voel ik me toch niet egt fijn om in zo'n land drugs opzak te hebben
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik dacht dat ze in Tsjechië heel mild waren met drugs...

http://zaplog.nl/zaplog/article/tsjechi ... hard_drugs
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#3
aah hoe chill is dat dan, dan stelt amsterdam ook geen kut meer voor nu dan.

jammer dat ik naar solar ga maar volgend jaar zijn ik en mn pep wel te vinden daar
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga naar Exit. :grin: (moest het even delen)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
knolselderij zei:
toch voel ik me toch niet egt fijn om in zo'n land drugs opzak te hebben
Klik om te vergroten...
Klopt, en wij zijn met de bus gegaan via duitsland en oostenrijk, en er heeft de hele reis een doos met voorgedraaide jointjes in de handbagage gelegen, vond ik persoonlijk ook niet zo relax. We zijn wel duane tegen gekomen, maar die hebben alleen met de buschauffeur gepraat.

Op sziget zelf hangt echt een hippie achtige drugssfeer, we hebben overal geblowt, pillen en lsd gebruikt, niemand zei er wat van en de sfeer was zo dat ik me er ook op mijn gemak bij voelde.
H
HengelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sziget is echt geniaal,.. vorig jaar was mijn eerste keer maar heb nu al mijn ticket voor 2011 liggen. (schilt nu 30 euro)

Maar drug krijgen en nemen is daar geen probleem op het eiland.. Meerdere nachten doorgegaan op de mdma wat ik daar van een paar Nederlander had gekregen. (geen id hoe hun er aan kwamen maar het werkte prima :) )
Ook heb ik daar LSD gekocht voor een paar maten voor een goede prijs,.. ik weet niet precies meer hoeveel omdat ik nog aan het na wauzen was hehe. En die zegel deden ook precies wat ze moesten doen.
Ohja ook nog geblowd,.. een NL meisj die ik daar heb leren had het meegenomen in het vliegtuig maar dat lijkt me geen aanrader.
Zowiezo vind ik het risico te groot om zelf mee te nemen,.. of ik nou daaar heen ga lopen/fietsen/rijden of vliegen.

Greeetzzz en zie jullie daar !!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een meet organiseren gaat in ieder geval niet werken, ik weet niet hoe het met de rest zit maar ik ben er nog geen 10 minuten nuchter geweest.
R
RetardedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga dit jaar voor het eerst vorig jaar zijn al wel een paar maten heen geweest, heb ticket en teinticket al klaar liggen, iemand enig idee hoe het zit met controle in de trein etc? Ik wil sowieso wiet mee nemen maar ook pillen.

En bij de ingang verder niet echt een zware controle heb ik gehoord.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
cropp zei:
knolselderij zei:
toch voel ik me toch niet egt fijn om in zo'n land drugs opzak te hebben
Klik om te vergroten...
Klopt, en wij zijn met de bus gegaan via duitsland en oostenrijk, en er heeft de hele reis een doos met voorgedraaide jointjes in de handbagage gelegen, vond ik persoonlijk ook niet zo relax. We zijn wel duane tegen gekomen, maar die hebben alleen met de buschauffeur gepraat.

Op sziget zelf hangt echt een hippie achtige drugssfeer, we hebben overal geblowt, pillen en lsd gebruikt, niemand zei er wat van en de sfeer was zo dat ik me er ook op mijn gemak bij voelde.
Klik om te vergroten...

in dat geval als ik zou gaan (volgend jaar) dan koop ik het liever daar, aangezien het niet meer illegaal is zullen de prijzen ook wel mee vallen
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
knolselderij zei:
cropp zei:
knolselderij zei:
toch voel ik me toch niet egt fijn om in zo'n land drugs opzak te hebben
Klik om te vergroten...
Klopt, en wij zijn met de bus gegaan via duitsland en oostenrijk, en er heeft de hele reis een doos met voorgedraaide jointjes in de handbagage gelegen, vond ik persoonlijk ook niet zo relax. We zijn wel duane tegen gekomen, maar die hebben alleen met de buschauffeur gepraat.

Op sziget zelf hangt echt een hippie achtige drugssfeer, we hebben overal geblowt, pillen en lsd gebruikt, niemand zei er wat van en de sfeer was zo dat ik me er ook op mijn gemak bij voelde.
Klik om te vergroten...

in dat geval als ik zou gaan (volgend jaar) dan koop ik het liever daar, aangezien het niet meer illegaal is zullen de prijzen ook wel mee vallen
Klik om te vergroten...
25 euro per lsd zegel, 15 euro voor een schrale gram crappy wiet en 8 euro per xtc pil, maar dat was een meevaller.

Ik heb er alleen 1 pil gekocht, lsd en wiet had ik bij me, speed heb ik er niet gebruikt.
v
vorkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vorig jaar was infected mushroom live op sziget :hearteyes: had zelf zegeltje meegenomen en heb een gigantisch vet optreden gehad :hearteyes: Voor de rest was het ook heel gaaf al doe ik het niet nog een keer denk ik. Word denk ik TE toeristisch,de prijzen gaan dan omhoog en de tolerantie omlaag naar mijn idee.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
vork zei:
Vorig jaar was infected mushroom live op sziget :hearteyes: had zelf zegeltje meegenomen en heb een gigantisch vet optreden gehad :hearteyes: Voor de rest was het ook heel gaaf al doe ik het niet nog een keer denk ik. Word denk ik TE toeristisch,de prijzen gaan dan omhoog en de tolerantie omlaag naar mijn idee.
Klik om te vergroten...
Da`s toevallig, ik heb ook hard acid getript bij infected :grin:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Normaal gezien ben ik ook van de partij :grin:
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#14
Afgelopen jaar ben ik met de trein gegaan.. Je kan gewoon alles meenemen.. geen controle oid.

Bij Sziget ingang werd mn rugzak even gecheckt en een simpele en snelle fouillering.




Dus als iemand dit jaar gaat en spulletjes meeneemt.. Pm me dan graag :$
Ik ga dit jaar namelijk met het vliegtuig :)
M
MrlsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sziget is een dikke aanrader!
Erg gaaf feest, overal en altijd wat leuks te doen.

Qua drugs, raad ik zeker niet aan om het daar te kopen. Heb een aantal keer meegemaakt dat mijn (al dronken, of onder invloed zijnde vrienden) toch maar een pilletje, of speed oid gingen halen bij een knakker die dit rondriep. Vervolgens zaten er een paar tot 3 dagen daarna bloed te plassen en over te geven. Er zullen trouwens ook vast wel een aantal betrouwbare mensen rondlopen, maar voor mij bestaat dat niet meer haha.

Daarnaast, het is echt een topfeest! Van fouillering heb ik trouwens niks gemerkt.
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Szeretnem Szigeted!!!!! :hearteyes:
S
ShremLid
01-01-2024, 00:00
#17
Weten jullie of 6-APB legaal is in Hongarije?
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dit jaar ga ik misschien voor het eerst naar Sziget.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En hoe zit het met het drugsbeleid daar?

http://www.szigetfestival.nl/
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
Echt kankervet!

Drugsbeleid op het eiland zelf valt wel mee, ik heb lsd en wiet meegenomen, ik zou alles wat je gebruikt meenemen want een zegel kost daar minimaal 25 euro
C
C`tjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga dit jaar voor de derde keer en ik vind het echt een aanrader!
Wat het drugsbeleid betreft, vorig jaar kwamen er gewoon dealers langs de tenten.
Wiet kost je minimaal 10 euro voor ongeveer 0,7 gram en dan is het meestal slechte kwaliteit.
Pillen kost je ook ongeveer 10 euro en meestal merk je er niks van, of er zit wat speed in..

Maar toch, het is echt een geweldig festival. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."