#1
toch voel ik me toch niet egt fijn om in zo'n land drugs opzak te hebben
Klopt, en wij zijn met de bus gegaan via duitsland en oostenrijk, en er heeft de hele reis een doos met voorgedraaide jointjes in de handbagage gelegen, vond ik persoonlijk ook niet zo relax. We zijn wel duane tegen gekomen, maar die hebben alleen met de buschauffeur gepraat.knolselderij zei:toch voel ik me toch niet egt fijn om in zo'n land drugs opzak te hebben
cropp zei:Klopt, en wij zijn met de bus gegaan via duitsland en oostenrijk, en er heeft de hele reis een doos met voorgedraaide jointjes in de handbagage gelegen, vond ik persoonlijk ook niet zo relax. We zijn wel duane tegen gekomen, maar die hebben alleen met de buschauffeur gepraat.knolselderij zei:toch voel ik me toch niet egt fijn om in zo'n land drugs opzak te hebben
Op sziget zelf hangt echt een hippie achtige drugssfeer, we hebben overal geblowt, pillen en lsd gebruikt, niemand zei er wat van en de sfeer was zo dat ik me er ook op mijn gemak bij voelde.
25 euro per lsd zegel, 15 euro voor een schrale gram crappy wiet en 8 euro per xtc pil, maar dat was een meevaller.knolselderij zei:cropp zei:Klopt, en wij zijn met de bus gegaan via duitsland en oostenrijk, en er heeft de hele reis een doos met voorgedraaide jointjes in de handbagage gelegen, vond ik persoonlijk ook niet zo relax. We zijn wel duane tegen gekomen, maar die hebben alleen met de buschauffeur gepraat.knolselderij zei:toch voel ik me toch niet egt fijn om in zo'n land drugs opzak te hebben
Op sziget zelf hangt echt een hippie achtige drugssfeer, we hebben overal geblowt, pillen en lsd gebruikt, niemand zei er wat van en de sfeer was zo dat ik me er ook op mijn gemak bij voelde.
in dat geval als ik zou gaan (volgend jaar) dan koop ik het liever daar, aangezien het niet meer illegaal is zullen de prijzen ook wel mee vallen
Da`s toevallig, ik heb ook hard acid getript bij infectedvork zei:Vorig jaar was infected mushroom live op szigethad zelf zegeltje meegenomen en heb een gigantisch vet optreden gehad
Voor de rest was het ook heel gaaf al doe ik het niet nog een keer denk ik. Word denk ik TE toeristisch,de prijzen gaan dan omhoog en de tolerantie omlaag naar mijn idee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."