Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGOA's en D'nBses

GOA's en D'nBses

608 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou kom naar het DF - Goa meetingfeestje en breng LSD mee. :hearteyes: :wave:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Saivy zei:
Nou kom naar het DF - Goa meetingfeestje en breng LSD mee. :hearteyes: :wave:
Klik om te vergroten...

en Saivy toch ook? :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
HUP naar belgië :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goa en belgie :hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
CCCP AQUARIUS 10/02/2007
CPC
(Osom Music/Parvati Rec, Russia)

One of the first time that he play in Europa

Presenting for the first time in Europe his second album "Double Bouble" that have been released in november 2006

KINDZADZA
(Osom Music/Parvati Rec, Russia)

Presenting for the first time in Europe his 3 album "Waves from inner space" that will be released in begin of april 2007 on osom-music from moskov

AZAX SYNDROM (3D Vision, Israel)

Presenting for the first time in Europe his second album that will be released in begin of february 2007 on 3D Vision

SIENIS
(Giwa Records, Sweden)

Presenting for the first time on this world
some tracks from his new album "From A Nutter Perspective" that will be realesed on Giwa Records in february 2007


DENNIS THE MENACE
(Labelowner DevilsMindRecords, Sweden)


PSYTOUR
(LabelownerNight Oracle Records, Greece)



idd ellesdee, dit wordt een feest :wink: :hearteyes:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#7
GIng mss naar deze, maar dat valt na petrol dus als ik nog in alle staten ben zal dat wel lukken, mss maar al spek fixen voor dan :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
dit feest gaat alleszins een knaller van formaat zijn hoor :openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jeller zei:
dit feest gaat alleszins een knaller van formaat zijn hoor :openmouth:
Klik om te vergroten...
waar en wanneer?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
idd, maar dit jaar wordt het weer heel goed denk ik
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#11
24/02/2004=> The zoo @ Hasselt
Line-up:
hididus vs. alert
stykz vs Speedwagon
iridium vs D-convict

ps, the zoo is dat een leuke feestlokatie, ga er mss dan men verjaardag houden...
n
nutzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee. The zoo is een stomme lelijke feestlokatie.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zover was ik al, maar om nou heel Rotterdam af te zoeken naar een darkpsy feest is ook weer zoiets.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paul B [3rd BIT/Trishula] zei:


Op 10 Maart is er Progress In Trance in de Gloppe in Leeuwarden. Dit wordt weer het eerste feestje voor 3rd BIT events in het nieuwe jaar, speciaal met Kuro Fusion vs Fata Morgana, een jong en veelbelovend duo uit Haarlem.

DJ's:
Kuro Fusion vs Fata Morgana [ Solar Sound - Haarlem]
Mr. P [ Last Minute GOA ]
Paul B [ 3rd BIT events / Trishula rec. ]


Full fluo deco by: Ellen & 3rd BIT events

Chaishop by: ROPEHEAD

Voor meer info:
http://www.3rd-bit.nl of [email protected]
Klik om te vergroten...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#15
nutz zei:
Nee. The zoo is een stomme lelijke feestlokatie.
Klik om te vergroten...
ja idd vind het ook niet fijn daar
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
die Paul B zal wel in orde zijn, want trishula is deftig hoor ^^
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan ga ik maar naar the fuse :smoke:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
flashkop zei:
Dan ga ik maar naar the fuse :smoke:
Klik om te vergroten...
dat is al we beter jah :wink: :wink:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nog even over Psylence..


Wie gaan er allemaal heen? Alleen belgen? Of ook wat nederlanders?!
Mensen uit de buurt van Amsterdam toevallig? :P
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik hoop dat het een beetje droog blijft... wat toch wel wenselijk is op een outdoor feestje. Maar ik zal ook aanwezig zijn :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."