Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGOA's en D'nBses

GOA's en D'nBses

608 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#1
23-06-07 Leiden

FEVER PRESENTS COMMIX, ICICLE & SWITCH
Hosted by Lenzman, Scarr & Dan Stezo (Fever)
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#2
30-06


Whipeout

KaytodaD
[Nasty Trickz]
TwEeD
[Nirwana Kru]
Ebbman
[Krombo Crew :: Chinatown]
Muevete
[Nasty Trickz]
Wipeout Crew
(Vicelord :: Sencer :: Breakpoint :: Kritic-L)

When :: Saturday 30th of June 2007
Damage :: 4 Euro
Location :: Cultuur Pakhuus Ostende :: LiefkemoresSTRAAT 1a, 8400 Oostende
Kick Off :: 22u00

We're planning to start the Summer Vacation with a Bang, so we hope to see a lot of familiar faces!
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#3
Halewoe zei:
Ik heb zoveel zin in een feestje :( Wat zal ik blij zijn als de examens gedaan zijn...
Klik om te vergroten...

You've said it.
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deze vrijdag Shy FX, System-d en Murdock in petrol. Gogogogog!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
st an zei:
Shy FX
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Rock herk (festival eigenlijk) ma tis ne 2 daags durend festivalleke en gratis.
Al de 2 dagen hebben wat DNB in hun programmatie en ANDY C als afsluiter op de laatste dag.

rock herk op google checken, ken de site ff nie van buiten en de dj's.
Dan hebde nog Noah's Arc in hasselt (op een boot) en da's 15 euro, ma tis allemaal uitverkocht en ik kan nie mee :(

DNB en Psychedellic muziek zowat.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#7
Trouwens zaterdag, dag na shy fx is er nog een electrofeesje in petrol, aangezien dit het laatste feesje zal zijn van de maand juni, alsook de maand juli want dan is petrol closed vond ik het toch even ter vermelding waard, ik zal ook hier dus aanwezig zijn en ga het serieus overwegen om te overdaggen in petrol...
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#8
vanavond Star wars in de vooruit in gent
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#9
flashkop zei:
Trouwens zaterdag, dag na shy fx is er nog een electrofeesje in petrol, aangezien dit het laatste feesje zal zijn van de maand juni, alsook de maand juli want dan is petrol closed vond ik het toch even ter vermelding waard, ik zal ook hier dus aanwezig zijn en ga het serieus overwegen om te overdaggen in petrol...
Klik om te vergroten...
En het is gratis voor 12u bovendien! I'm so there : D
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet naar starwarz gegaan, vond de line up niet zo schitterend.
Mijn neef is geweest maar die ligt nog te crashe :grin:
Vanavond petrol, ik zie er al naar uit, maar ST AN die gratis inkom zal voor morgen zijn :wink: niet vanavond, kijk maar op de site...
Morgen vlieg ik er ook tegenaan iig... gratis dan
En wat is het voor rotweer hier trouwens.
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#11
straks shy fx in petrol se :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
hier ga ik later vanavond nog naar toe... HERON FESTIVAL lekkere goa

hier wat info

HERON Open-Air
Calendar: Feestjes
Ariadne
Fladdermieke

Request Reminder for this Event 30-06-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Beste feesters

Over Heron:

Alles begint zaterdagnamiddag om vier uur. De camping opent om drie uur, dan hebben jullie al rustig de tijd om de tent op te zetten voor alles begint.
Voor de mensen met busjes en campers wordt een aparte area voorzien waar er kan gekampeerd worden naast de wagen, vlakbij het festivalterrein.

Inkomprijs voor acht uur zaterdagavond bedraagt 20 euro, om het een beetje goed te maken dat er niet voldoende tijd was voor voorverkoop. Vanaf acht uur zaterdagavond is het 25 euro inkom. Hierbij natuurlijk wel campingprijs inbegrepen.

Tijdens de nacht moeten we weer rekening houden met het verplichte sluitingsuur in België. Dit vangen we dit jaar echter op door in de chill-out dan films en documentaires te vertonen, van half vier tot zes. De cocktailbar, de BBQ-area en de gewone bar blijven dan wel open en op de main stage spelen we door tot het sluitingsuur van vijf uur.
Vanaf zes uur zullen er dan live-optredens zijn in de chill-out en om acht uur beginnen we terug op de mainstage om op zondagavond tien uur daar te eindigen.
Ook dan blijft alles open tot twaalf uur en zullen er in de chill-out tot middernacht ook filmvoorstellingen zijn.
Om twaalf uur wordt iedereen verzocht het terrein te verlaten, zodat wij kunnen beginnen afbreken
De camping sluit maandagmiddag!!

Voor alle duidelijkheid hier ook nog even de line-up van beide stages, zodat jullie toch al een zicht hebben op wat er wanneer komt.
Main:
18.00 - 20.00: Bonas vs Darsim
20.00 - 22.30: Kenetic
22.30 - 23.30: Morphix Live
23.30 - 01.30: Nezoth vs Astarte
01.30 - 03.30: Bröte
03.30 - 05.00: Itai Taiko

08.00 - 10.00: Dj Juggler
10.00 - 11.30: Norion
11.30 - 13.00: 'R Deem
13.00 - 14.30: Phlubbe vs Tohm
14.30 - 16.00: Firaga
16.00 - 17.30: Strophoria
17.30 - 19.00: Foose vs Leech
19.00 - 20.30: Electric Lord
20.30 - 22.00: Phasid

Chill:
16.00 - 18.00: Nohmada
18.00 - 20.00: Ganesha
20.00 - 21.30: Anoebis
21.30 - 23.00: Nilson Mandala
23.00 - 00.30: Chalitz (live)
00.30 - 02.00: The great Escape of Human Breath (live)
02.00 - 03.30: Bandarlog (live)

06.00 - 08.00: Jibaro
08.00 - 10.00: Shroom
10.00 - 12.00: Serra
12.00 - 14.00: Ramses vs Walkman
14.00 - 16.00: Ben Dover
16.00 - 18.00: Sanaki
18.00 - 19.30: Kukan Dub Lagan

zoals jullie kunnen zien, heeft hideyo blackmoon gecancelled... ze was de kou en regen in België beu en is warmere oorden gaan opzoeken... ter vervanging komt JIBARO zijn compilatie cd voorstellen!!


Over de BBQ-area: er zal vlees voorzien worden aan de bar zoals worstjes, satés en veggie, maar indien jullie uitgebreid willen BBQ-en, is het aangeraden om jullie eigen spullen mee te brengen. BBQ's zelf, kolen, tafeltjes en stoelen zullen er op het terrein allemaal aanwezig zijn, dus het is absoluut niet nodig eigen BBQ's mee te brengen. Het is ook (door de brandweer) ten strengste verboden om op de camping of het veld open vuur te maken!! Gelieve dit ook niet te doen...
Voor zij die geen fan zijn van BBQ, wordt er op de wereldmarkt een combinatie voorzien van frietjes, couscous, paëlla, croques, hamburgers, hotdogs, pannekoeken, pizza's,... om toch maar niet om te vallen van de groten honger...



Waar is het nu eigenlijk te doen?
Op Balendijk, in Lommel.

Openbaar vervoer: trein tot Lommel
Trein in antwerpen centraal vertrekt zaterdag om 14 na het uur.

Pendelbusjes worden voorzien vanaf de trein die zaterdag om kwart na twee in Lommel aankomt en vanaf dan elk uur tot de laatste trein. Zondagvoormiddag/middag wordt er ook een busje ingezet voor degenen die er zaterdag niet geraken. Er wordt een bonnetje verkocht voor 2 euro (bijdrage naft) waarvoor jullie meemogen. Ook zondagavond en maandagmorgen/middag wordt er weer vervoer voorzien naar het station om veilig thuis te geraken.


HERON HERE I COME. maar moet eerst echt wat slapen

voor mij vanuit het noorden van antwerpen ongeveer 1.5h rijden...goed te doen dus mits eerst wat pitten en eten
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#13
shy fx draaide vrij gemakkelijk, maar het was albijal een goed feesje :)
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Godver ik zoek weer is een goa feestje voor binnenkort , iemand een aanrader :grin: ?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
http://www.fullmoon-festival.com/ :grin:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wacky zei:
http://www.fullmoon-festival.com/ :grin:
Klik om te vergroten...

jezus ik kan niet overal zijn :(

maar als ik naar fullmoon ga dan neem ik me toch wel een hotelletje denk ik...
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor fullmoon zulde algauw een budget van 300 euro of meer mogen hebben zenne :tongueout:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
oeps dan zal het niet meer gaan, teveel aan dope uitgegeven... :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Op de Full Moon Duitsland wordt je zeer streng gecontroleerd op echt alles. Niet leuk meer dus ... ga je brood kopen ? Met de auto ? Wees alert je kan bloedafgeven buiten het terrein en meteen afrekenen 500 euro is een begin.

Stonie

PS: Portugal Zero controles ....
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik hoop dat het een beetje droog blijft... wat toch wel wenselijk is op een outdoor feestje. Maar ik zal ook aanwezig zijn :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."