#1
@shokora heb je lang blond haar?
het was zeker tof.. lekker veel vage mensen zoals gewoonlijk
.. wij gingen met de taxi heen, en de (marokkaanse?) chauffeur ging ook even binnen een kijkje nemen.. Hij had er 1x eerder mensen afgezet en toen vond ie het al een vreemde bedoening met mensen die op de grond lagen te slapen enzo..uiteindelijk heeft ie binnen een half uur rondjes gelopen en z'n ogen uitgekeken.. te grappig![:grin:]()
het was zeker tof.. lekker veel vage mensen zoals gewoonlijk
.. wij gingen met de taxi heen, en de (marokkaanse?) chauffeur ging ook even binnen een kijkje nemen.. Hij had er 1x eerder mensen afgezet en toen vond ie het al een vreemde bedoening met mensen die op de grond lagen te slapen enzo..uiteindelijk heeft ie binnen een half uur rondjes gelopen en z'n ogen uitgekeken.. te grappig
