Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGOA's en D'nBses

GOA's en D'nBses

608 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#1
@shokora heb je lang blond haar?

het was zeker tof.. lekker veel vage mensen zoals gewoonlijk :beer:
.. wij gingen met de taxi heen, en de (marokkaanse?) chauffeur ging ook even binnen een kijkje nemen.. Hij had er 1x eerder mensen afgezet en toen vond ie het al een vreemde bedoening met mensen die op de grond lagen te slapen enzo..uiteindelijk heeft ie binnen een half uur rondjes gelopen en z'n ogen uitgekeken.. te grappig :grin:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
honingolie zei:
@shokora heb je lang blond haar?
Klik om te vergroten...

Yup, ongeveer tot net over mijn oren :P Ik was ook heel de tijd met een punker dude die een tshirt met een gigantisch antifa logo aan had.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet niet wie ik allemaal gezien heb, vast wel een paar mensen? pics?

Als er iemand van jullie rond 9 uur nog steeds rond het vuur zat dan kan het gewoon niet anders dan dat ik je gezien hebt. Was echt een heerlijk gezicht daar, 20 man die allemaal vet hard weg zat te spacen op van alles en nog wat.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#4
BEn uiteindelijk niet meer geweest, was in de middag al begonnen met trippen (doe ik overigens vanaf heden niet meer). Vanaf het moment dat de hel losbarste (qua weer) werd ik zelf ook zo vaag dat ik het maar heb laten schieten, beter gewoon lekker in mijn huisje dan :wink: ! Volgende keer ga ik wel weer gewoon, misschien kunnen we meeten dan ofzo! Hebben we al vaker gedaan/geprobeerd en liep wel enigzins goed, toch wel aantal mensen tegengekomen :P
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
shokora zei:
Ik weet niet wie ik allemaal gezien heb, vast wel een paar mensen? pics?

Als er iemand van jullie rond 9 uur nog steeds rond het vuur zat dan kan het gewoon niet anders dan dat ik je gezien hebt. Was echt een heerlijk gezicht daar, 20 man die allemaal vet hard weg zat te spacen op van alles en nog wat.
Klik om te vergroten...

Wij hebben tot 20u bij het vuur gezeten en dat was tevens eigenlijk ook de plek waar ik het meeste van de nacht zat... :) Ik was totaal niet in een dansbui en vond het ook veel te heet in de kerk zelf...
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#6
hehe, ik heb juist non-stop binnen staan dansen.. warm was het zeker, gelukkig is water gratis :grin:

Miss handig om bij een volgend feestje wat meer concreet afspreken als er meer mensen gaan, mensen herkennen van foto's is (al dan niet onder invloed en in het halfdonker) nog niet zo eenvoudig.. :beer:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dubstep past er wel bij, core vind ik veel te algemeen, dan wordt dit topic vrij uit de kluiten gewassen. Kun je beter een nieuw topic voor aanmaken.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#8
zijn er geen goa feesten meer komende tijd? heb er slechts 1 x een meegemaakt op het lustrumterrein van dsc en dat was wel kicke, wil dat wel nog een x uitchecken, maar helaas is het niet zo groot in nederland. althans, ik kom het weinig tegen...
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#9
youperdepoep zei:
zijn er geen goa feesten meer komende tijd? heb er slechts 1 x een meegemaakt op het lustrumterrein van dsc en dat was wel kicke, wil dat wel nog een x uitchecken, maar helaas is het niet zo groot in nederland. althans, ik kom het weinig tegen...
Klik om te vergroten...

www.goabase.de :stoned:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Relaxte link, alleen jammer dat alles in amsterdam is :(
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Op www.goatrance.net staan over het algemeen meer feestjes.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
6 september is het 5 years Psylence in Gent met:

Lepton (dark of suomi)
Alien Mental (dark)
Kulu (dark)
Ukiro (old school)
Green Nuns Of the Revolution (acid old school)
Tim Schuldt (old school)

en FUNKTION ONE soundsystem, het beste soundsystem dat er is :wink: (zelfde als Boom Festival ed)

pm mij voor exacte lokatie! dit feest is echt wel één waarvoor ik 200 km zou reizen, dus nederlanders: ALLEN DAARHEEN!




ook nog een tweede zaal met aciiiid en core

http://www.psychedelic.be/forum/showthread.php?t=36465

deco van neil gibson:
http://www.neilgibson.ca
s
sober_wormLid
01-01-2024, 00:00
#13
:)
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Altijd die kut belgen die vette feestjes hebben :( Nederlanders willen ook eens iets cools :(
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#15
shokora zei:
Altijd die kut belgen die vette feestjes hebben :( Nederlanders willen ook eens iets cools :(
Klik om te vergroten...

ICON feat. Commix e.a. Commix + Chase & Status + Zero T B2B Icicle + Nymfo B2B Proxima

zaterdag 20 september 2008, Effenaar, Eindhoven
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#16
when: 05.09.2008 - 06.09.2008 | 22.00 h - 07.00 h
Event title NATURALL HIGH; Delysid\\\\\\\\\\\\\\'s B-Day Bash
Category: Goa

(Dj's: JHARU (Naturall), DELYSID (Naturall), INSULA vs SUNSTRA (Escape Rec), PSYDADDY)

Deco: PsyThursday


s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
BlackRobBlunt zei:
shokora zei:
Altijd die kut belgen die vette feestjes hebben :( Nederlanders willen ook eens iets cools :(
Klik om te vergroten...

ICON feat. Commix e.a. Commix + Chase & Status + Zero T B2B Icicle + Nymfo B2B Proxima

zaterdag 20 september 2008, Effenaar, Eindhoven
Klik om te vergroten...

Ja maar dat is DNB, daar ga ik al geregeld heen. Ik heb het over met LSD doordrenkte goa parties, daar heeft belgië er veel meer van :(
l
lsdaffyLid
01-01-2024, 00:00
#18
5 YEARS PSYLENCE was ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAlig,volledig uit mijn dak met een paar hoffies achter de kiezen.JUPLA,volgend weekend EARGASM,die meedoet aan earthdance.Ik zie het volledig zitten,een summerclosing festival.Ben daar vorig jaar ook geweest en heb me reuze geamuseerd,dus allen daarheen
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#19
lsdaffy zei:
5 YEARS PSYLENCE was ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAlig,volledig uit mijn dak met een paar hoffies achter de kiezen.JUPLA,volgend weekend EARGASM,die meedoet aan earthdance.Ik zie het volledig zitten,een summerclosing festival.Ben daar vorig jaar ook geweest en heb me reuze geamuseerd,dus allen daarheen
Klik om te vergroten...
Psylence viel zwaar tegen, sorry.

Misschien aanwezig op eargasm (fubar eh) :).
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#20
Debris zei:
lsdaffy zei:
5 YEARS PSYLENCE was ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAlig,volledig uit mijn dak met een paar hoffies achter de kiezen.JUPLA,volgend weekend EARGASM,die meedoet aan earthdance.Ik zie het volledig zitten,een summerclosing festival.Ben daar vorig jaar ook geweest en heb me reuze geamuseerd,dus allen daarheen
Klik om te vergroten...
Psylence viel zwaar tegen, sorry.

Misschien aanwezig op eargasm (fubar eh) :).
Klik om te vergroten...

idd vondt het ook tegenvallen, de acid was wel ok :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."