#1
I'll be there ![:hearteyes:]()
Ik heb me er wel weer vermaakt, maar idd, een overkill aan ruigoord is niet goed voor een mens..honingolie zei:Ach, je went er aan he, al die dwazen..Ik heb me er wel weer vermaakt, maar idd, een overkill aan ruigoord is niet goed voor een mens..
shokora zei:Misschien dat ik er 15 november ook weer bij ben, ligt een beetje aan het weer. Ruigoord met dikke regen lijkt me toch minder relaxt(ik loop altijd door de natuur te spacen daar, en dan ben je echt helemaal nat door dat hoge gras als het regent :')).
Gaat iemand overigens 29 november naar Arc of Goa? Ik ben daar zeker![]()
Wacky zei:http://www.goatrance.de/goabase/
Dumpy zei:Sjeik el wa-tur-pijp zei:honingolie zei:Zaterdag 25 oktober Trance Orient Express @ Ruigoord..
![]()
Ik ben er waarschijnlijk wel.
Ik denk ik ook...
Dumpy zei:Ik ga naar goa in leiden in kraakpand
http://www.goatrance.de/goabase/party/details/42654
meer mensen?
Dumpy zei:Ik ga naar goa in leiden in kraakpand
http://www.goatrance.de/goabase/party/details/42654
meer mensen?

was echt een space trippy feesje met geweldige sfeer en ruimte genoeg. feestje kan ook makkelijk tot 12u00 smiddags of later doorgaan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."