Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGOA's en D'nBses

GOA's en D'nBses

608 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#1
I'll be there :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
wat een gekkenhuis (letterlijk) was het afgelopen zaterdag op ruigoord...
vond het wel leuk, maar heb het er wel weer ff gehad voor een tijdje...

mentaal is teveel ruigoord niet goed voor je :wink:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ach, je went er aan he, al die dwazen.. :mrgreen: Ik heb me er wel weer vermaakt, maar idd, een overkill aan ruigoord is niet goed voor een mens..
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yeah was weer leuk idd! Wat jullie zeggen klopt wel...maar moet bekennen dat ik er de volgende keer toch weer bij ga zijn.. :P Kan het gewoon niet laten
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik baal echt dat ik er niet was zeg...wilde ook gaan, maar de mensen met wie ik zou gaan geen geld meer. had wel alleen kunnen gaan, maar vond het zo lullig dus ben maar met hun gebleven.

en jullie wrijven het nog even diep in :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind't ook jammer dat ik het laatste ruigoord feestje heb gemist, 't viel precies voor een proefwerkweek dus ik kon echt niet gaan, maarja de 15e van november ben ik er wel.. met de hele df meet er bij :grin:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#7
http://www.lvc.nl/read/concert/id/6077


29/11 Psytrance in LVC Leiden!!!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
honingolie zei:
Ach, je went er aan he, al die dwazen.. :mrgreen: Ik heb me er wel weer vermaakt, maar idd, een overkill aan ruigoord is niet goed voor een mens..
Klik om te vergroten...

ja ik ga er de laatste tijd teveel naar toe... in 2 weken tijd 2 keer vind ik iets te...
Ik vond het, schrik niet, het slechtste feest ooit in ruigoord... maar dat lag onder andere aan me mindstate...

maar mede door dat feest heb ik me dit weekend extra goed vermaakt!! :hearteyes: watt een weekend, wat een familie reunie... psy/goa party in a'dam, de locatie had ff drie maanden z'n deuren dicht gehouden maar dit was een heerlijk nieuw begin! :hearteyes:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Misschien dat ik er 15 november ook weer bij ben, ligt een beetje aan het weer. Ruigoord met dikke regen lijkt me toch minder relaxt :( (ik loop altijd door de natuur te spacen daar, en dan ben je echt helemaal nat door dat hoge gras als het regent :')).

Gaat iemand overigens 29 november naar Arc of Goa? Ik ben daar zeker :)
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Weet iemand nog een goede goa voor aanstaande vrijdag of zaterdag?
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
shokora zei:
Misschien dat ik er 15 november ook weer bij ben, ligt een beetje aan het weer. Ruigoord met dikke regen lijkt me toch minder relaxt :( (ik loop altijd door de natuur te spacen daar, en dan ben je echt helemaal nat door dat hoge gras als het regent :')).

Gaat iemand overigens 29 november naar Arc of Goa? Ik ben daar zeker :)
Klik om te vergroten...

Same ben eigenlijk na solstice niet meer geweest... Misschien rond de jaarwisseling weer even voor de goede orde :grin:
C
Charlie--Lid
01-01-2024, 00:00
#12
GOA partys

waaar zijn alle goa feestjes man :confused:
ja, arc of goa & the third trip to goa bladiebla

weet iemand nog leuke goa feestjes? :)
C
Charlie--Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: GOA partys

Wacky zei:
http://www.goatrance.de/goabase/
Klik om te vergroten...

handuuugggg :wink:
dankje
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ga naar goa in leiden in kraakpand
http://www.goatrance.de/goabase/party/details/42654

meer mensen?
B
Black RoninLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dumpy zei:
Sjeik el wa-tur-pijp zei:
honingolie zei:
Zaterdag 25 oktober Trance Orient Express @ Ruigoord.. :rock:

Klik om te vergroten...

Ik ben er waarschijnlijk wel.
Klik om te vergroten...

Ik denk ik ook...
Klik om te vergroten...

Ik ben er zeker.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dumpy zei:
Ik ga naar goa in leiden in kraakpand
http://www.goatrance.de/goabase/party/details/42654

meer mensen?
Klik om te vergroten...

WOW misschien dat ik ook nog wel kom, in de buurt :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dumpy zei:
Ik ga naar goa in leiden in kraakpand
http://www.goatrance.de/goabase/party/details/42654

meer mensen?
Klik om te vergroten...

kan later beginnen met werk dus kan mee :)
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik was van plan om met oud en nieuw naar the Arc of Goa op M.S. Stubnitz te gaan. Echter verneem ik vage geruchten dat het feest gecancelled is, waarvan dit nog wel het meest sprekende voorbeeld is: http://goatrance.net/printparty.php?id=4449

Wie weet hier meer van? Is het waar of zijn het geruchten? Als het waar is, wat is de reden, en wordt er door de organisatie gekeken naar een alternatief?
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blijkbaar weer gezeik met de vergunning.. in Noord doen ze daar wel vaker moeilijk over, remember awakenings NSDM.. :rolleyes:
B
Bass junkyLid
01-01-2024, 00:00
#20
met oud op nieuw een grote goa in een oude verlate fabriek vlak bij het station van Herentals (Belgie) :grin: vorig jaar ook geweest :smoke: was echt een space trippy feesje met geweldige sfeer en ruimte genoeg. feestje kan ook makkelijk tot 12u00 smiddags of later doorgaan :rock:



Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."