Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"is dat leuk? en wie gaat erheen? ik wel iig, denk ik"
"DATUM: 20 DECEMBER GENRE: GOA AANVANG: 23:00 OPEN: 23:00 PRIJS: GRATIS TOT 24:00 NA 24:00 € 3,- LOCATIE: GROTE ZAAL BANDS: JORREN B, ANNAKONDA, MART FADER (WAAKZAAMHEID), JARA, VJ: INMOTION BESCHRIJVING Ga mee in een hallucinerende wereld waarbij de fijnste klanken en de diepste beats naar boven komen, de wereld van de psychedelische trance, ook wel Goa genoemd. www.myspace.com/dj_annakonda www.jorrenb.com www.djmartman.com dat staat er op de site, het is in de kade in zaandam."
"monza is toch altijd 21+ ? nog nooit geprobeert binnen te komen eigenlijk ik moet nog steeds bij elk biertje mn id laten zien maar ik ben niet zo groot"
"oke relaxed bedankt voor de tips het lijkt me echt ge-wel-dig"
"hey, ik ben nieuw op het forum en ik ben van plan om binnenkort met een vriendin voor het eerst lsd te nemen. ik heb heel veel vragen eigenlijk. voor de 1e keer, hoeveel zou ik dan ongeveer moeten nemen om niet een te erg heftige trip te krijgen? volgensmij is het per persoon wel anders maar ongeveer. en ik slik al mijn hele leven antibiotica onderhoud, normaal is dat nooit een probleem geweest niet bij speed, xtc, paddo's, alcohol. Maar toch wou ik het nog wel vragen. en zijn er maat regelen die je moet treffen en iemand nog gewoon algemene tips xxx"
"ik ga dus voor het eerst lsd nemen, maar wat is een goede plek? ik neem het trouwens met een meisje die nog nooit paddo's heeft gebruikt denk je dat ze dat eerst zou moeten? en ik wil ze laten testen zegmaar, dat kan toch? tipstipstips? ojaaa: moet er een nuchter persoon bij? sommige zeiden dat dat ook moest bij paddo's en dat heb ik ook niet gedaan."
"hahahaha bedankt, ja met die antibiotica volgensmij ben ik er gewoon aan gewent omdat het onderhoud is enzo dat zij m'n behandelent arts ook, maar als je het voor een paar weken hebt merk je het verschil dat je eerder dronken wordt ofzo maar ik heb het toch altijd? ermm nou bedankt voor de info enzo, ik heb er super veel zin in hahaha OJAAAAA ik heb nog een vraag: hoe lang kan je het ongeveer bewaren? of raakt het niet over datum"
"GOA partys waaar zijn alle goa feestjes man ja, arc of goa & the third trip to goa bladiebla weet iemand nog leuke goa feestjes?"
"Re: GOA partys Wacky zei: http://www.goatrance.de/goabase/ Klik om te vergroten... handuuugggg dankje"