Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGOA's en D'nBses

GOA's en D'nBses

608 antwoorden
73 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
en daarbijkomend is alcohol ook verdovend, dus als je zat bent ben je met verdovende middelen bezig
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ok, ik dacht dat we nog onderscheid maakten tussen stimulerend enzo...
Ehhh, never mind, blame the weed :stoned:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeller zei:
en daarbijkomend is alcohol ook verdovend, dus als je zat bent ben je met verdovende middelen bezig
Klik om te vergroten...

whahaha idd


maakt nie uit halewoe
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeller zei:
en daarbijkomend is alcohol ook verdovend, dus als je zat bent ben je met verdovende middelen bezig
Klik om te vergroten...

Daar was ik me van bewust ja :wink:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
hier ga ik later vanavond nog naar toe... HERON FESTIVAL lekkere goa

hier wat info

HERON Open-Air
Calendar: Feestjes
Ariadne
Fladdermieke

Request Reminder for this Event 30-06-2007

--------------------------------------------------------------------------------

Beste feesters

Over Heron:

Alles begint zaterdagnamiddag om vier uur. De camping opent om drie uur, dan hebben jullie al rustig de tijd om de tent op te zetten voor alles begint.
Voor de mensen met busjes en campers wordt een aparte area voorzien waar er kan gekampeerd worden naast de wagen, vlakbij het festivalterrein.

Inkomprijs voor acht uur zaterdagavond bedraagt 20 euro, om het een beetje goed te maken dat er niet voldoende tijd was voor voorverkoop. Vanaf acht uur zaterdagavond is het 25 euro inkom. Hierbij natuurlijk wel campingprijs inbegrepen.

Tijdens de nacht moeten we weer rekening houden met het verplichte sluitingsuur in België. Dit vangen we dit jaar echter op door in de chill-out dan films en documentaires te vertonen, van half vier tot zes. De cocktailbar, de BBQ-area en de gewone bar blijven dan wel open en op de main stage spelen we door tot het sluitingsuur van vijf uur.
Vanaf zes uur zullen er dan live-optredens zijn in de chill-out en om acht uur beginnen we terug op de mainstage om op zondagavond tien uur daar te eindigen.
Ook dan blijft alles open tot twaalf uur en zullen er in de chill-out tot middernacht ook filmvoorstellingen zijn.
Om twaalf uur wordt iedereen verzocht het terrein te verlaten, zodat wij kunnen beginnen afbreken
De camping sluit maandagmiddag!!

Voor alle duidelijkheid hier ook nog even de line-up van beide stages, zodat jullie toch al een zicht hebben op wat er wanneer komt.
Main:
18.00 - 20.00: Bonas vs Darsim
20.00 - 22.30: Kenetic
22.30 - 23.30: Morphix Live
23.30 - 01.30: Nezoth vs Astarte
01.30 - 03.30: Bröte
03.30 - 05.00: Itai Taiko

08.00 - 10.00: Dj Juggler
10.00 - 11.30: Norion
11.30 - 13.00: 'R Deem
13.00 - 14.30: Phlubbe vs Tohm
14.30 - 16.00: Firaga
16.00 - 17.30: Strophoria
17.30 - 19.00: Foose vs Leech
19.00 - 20.30: Electric Lord
20.30 - 22.00: Phasid

Chill:
16.00 - 18.00: Nohmada
18.00 - 20.00: Ganesha
20.00 - 21.30: Anoebis
21.30 - 23.00: Nilson Mandala
23.00 - 00.30: Chalitz (live)
00.30 - 02.00: The great Escape of Human Breath (live)
02.00 - 03.30: Bandarlog (live)

06.00 - 08.00: Jibaro
08.00 - 10.00: Shroom
10.00 - 12.00: Serra
12.00 - 14.00: Ramses vs Walkman
14.00 - 16.00: Ben Dover
16.00 - 18.00: Sanaki
18.00 - 19.30: Kukan Dub Lagan

zoals jullie kunnen zien, heeft hideyo blackmoon gecancelled... ze was de kou en regen in België beu en is warmere oorden gaan opzoeken... ter vervanging komt JIBARO zijn compilatie cd voorstellen!!


Over de BBQ-area: er zal vlees voorzien worden aan de bar zoals worstjes, satés en veggie, maar indien jullie uitgebreid willen BBQ-en, is het aangeraden om jullie eigen spullen mee te brengen. BBQ's zelf, kolen, tafeltjes en stoelen zullen er op het terrein allemaal aanwezig zijn, dus het is absoluut niet nodig eigen BBQ's mee te brengen. Het is ook (door de brandweer) ten strengste verboden om op de camping of het veld open vuur te maken!! Gelieve dit ook niet te doen...
Voor zij die geen fan zijn van BBQ, wordt er op de wereldmarkt een combinatie voorzien van frietjes, couscous, paëlla, croques, hamburgers, hotdogs, pannekoeken, pizza's,... om toch maar niet om te vallen van de groten honger...



Waar is het nu eigenlijk te doen?
Op Balendijk, in Lommel.

Openbaar vervoer: trein tot Lommel
Trein in antwerpen centraal vertrekt zaterdag om 14 na het uur.

Pendelbusjes worden voorzien vanaf de trein die zaterdag om kwart na twee in Lommel aankomt en vanaf dan elk uur tot de laatste trein. Zondagvoormiddag/middag wordt er ook een busje ingezet voor degenen die er zaterdag niet geraken. Er wordt een bonnetje verkocht voor 2 euro (bijdrage naft) waarvoor jullie meemogen. Ook zondagavond en maandagmorgen/middag wordt er weer vervoer voorzien naar het station om veilig thuis te geraken.


HERON HERE I COME. maar moet eerst echt wat slapen

voor mij vanuit het noorden van antwerpen ongeveer 1.5h rijden...goed te doen dus mits eerst wat pitten en eten
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#6
shy fx draaide vrij gemakkelijk, maar het was albijal een goed feesje :)
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Godver ik zoek weer is een goa feestje voor binnenkort , iemand een aanrader :grin: ?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
http://www.fullmoon-festival.com/ :grin:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wacky zei:
http://www.fullmoon-festival.com/ :grin:
Klik om te vergroten...

jezus ik kan niet overal zijn :(

maar als ik naar fullmoon ga dan neem ik me toch wel een hotelletje denk ik...
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor fullmoon zulde algauw een budget van 300 euro of meer mogen hebben zenne :tongueout:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
oeps dan zal het niet meer gaan, teveel aan dope uitgegeven... :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Op de Full Moon Duitsland wordt je zeer streng gecontroleerd op echt alles. Niet leuk meer dus ... ga je brood kopen ? Met de auto ? Wees alert je kan bloedafgeven buiten het terrein en meteen afrekenen 500 euro is een begin.

Stonie

PS: Portugal Zero controles ....
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
Op de Full Moon Duitsland wordt je zeer streng gecontroleerd op echt alles. Niet leuk meer dus ... ga je brood kopen ? Met de auto ? Wees alert je kan bloedafgeven buiten het terrein en meteen afrekenen 500 euro is een begin.

Stonie

PS: Portugal Zero controles ....
Klik om te vergroten...

ok understood :wink:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
Op de Full Moon Duitsland wordt je zeer streng gecontroleerd op echt alles. Niet leuk meer dus ... ga je brood kopen ? Met de auto ? Wees alert je kan bloedafgeven buiten het terrein en meteen afrekenen 500 euro is een begin.

Stonie

PS: Portugal Zero controles ....
Klik om te vergroten...
pfff dit valt echt wel goed mee hoor, wij zijn de vorige keer niet gecontroleerd
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vandaag in Muziekodroom @ hasselt : BREAKDOWN
Met Murdock
Styckx
en the turntableman
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#16
flashkop zei:
Vandaag in Muziekodroom @ hasselt : BREAKDOWN
Met Murdock
Styckx
en the turntableman
Klik om te vergroten...
Godverdomme, da's paar km vandaan!
Weer gemist dus. :(
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#17
I was there en het was een dikke feest :)
ZIe al uit naar Reaggea Geel...
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Maja, elke donderdag ist eigenlijk breakdown in de muziekodroom in hasselt.
Mss dak volgende donderdag ga of de 2de donderdag ^^

(en ik zoek nog altijd naar LSD !!!)
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja maar dat is breakdown CAFE he, dan is het gewoon in het cafe te doen...
Is niet zo echt heel erg leuk want dan wordt er niet veel gedanst en mensen ken ik niet veel in hasselt.
Op de Breakdown van donderdag was trouwens niet in het cafe maar in een zaal naast de gewone inkomhal, ook wel groot by the way...
Was wel leuk feestje met veel grietjes :mrgreen:

IN DE PETROL
is het de 10e weer raak,
VIRUS SYNDICATE | MURDOCK
DJ BARAK: dj Copcopcop | K-Trane | dj Mailman komen draaien
een van die mannen draait dus wel spijtig genoeg dubstep, reden te meer om nog even voor petrol ergens anders een pilske te drinken...
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#20
flashkop zei:
IN DE PETROL
is het de 10e weer raak,
VIRUS SYNDICATE | MURDOCK
Klik om te vergroten...


w00t

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."