Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGOA's en D'nBses

GOA's en D'nBses

608 antwoorden
75 weergaven
18-5-2026
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vandaag in Muziekodroom @ hasselt : BREAKDOWN
Met Murdock
Styckx
en the turntableman
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
flashkop zei:
Vandaag in Muziekodroom @ hasselt : BREAKDOWN
Met Murdock
Styckx
en the turntableman
Klik om te vergroten...
Godverdomme, da's paar km vandaan!
Weer gemist dus. :(
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#3
I was there en het was een dikke feest :)
ZIe al uit naar Reaggea Geel...
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Maja, elke donderdag ist eigenlijk breakdown in de muziekodroom in hasselt.
Mss dak volgende donderdag ga of de 2de donderdag ^^

(en ik zoek nog altijd naar LSD !!!)
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja maar dat is breakdown CAFE he, dan is het gewoon in het cafe te doen...
Is niet zo echt heel erg leuk want dan wordt er niet veel gedanst en mensen ken ik niet veel in hasselt.
Op de Breakdown van donderdag was trouwens niet in het cafe maar in een zaal naast de gewone inkomhal, ook wel groot by the way...
Was wel leuk feestje met veel grietjes :mrgreen:

IN DE PETROL
is het de 10e weer raak,
VIRUS SYNDICATE | MURDOCK
DJ BARAK: dj Copcopcop | K-Trane | dj Mailman komen draaien
een van die mannen draait dus wel spijtig genoeg dubstep, reden te meer om nog even voor petrol ergens anders een pilske te drinken...
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#6
flashkop zei:
IN DE PETROL
is het de 10e weer raak,
VIRUS SYNDICATE | MURDOCK
Klik om te vergroten...


w00t
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#7
flashkop zei:
Ja maar dat is breakdown CAFE he, dan is het gewoon in het cafe te doen...
Is niet zo echt heel erg leuk want dan wordt er niet veel gedanst en mensen ken ik niet veel in hasselt.
Op de Breakdown van donderdag was trouwens niet in het cafe maar in een zaal naast de gewone inkomhal, ook wel groot by the way...
Was wel leuk feestje met veel grietjes :mrgreen:

IN DE PETROL
is het de 10e weer raak,
VIRUS SYNDICATE | MURDOCK
DJ BARAK: dj Copcopcop | K-Trane | dj Mailman komen draaien
een van die mannen draait dus wel spijtig genoeg dubstep, reden te meer om nog even voor petrol ergens anders een pilske te drinken...
Klik om te vergroten...

osi heeft gelijk...5 weken op rij breakdown in de muziekodroom (nog 2 te gaan)...en er wordt gedanst :sunglasses:

volgende week Raoul en Ed&Kim dacht ik ja
en zaterdag is het ook Nightscapes Free Open Air met core en dnb lineups :)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Pff, kheb is ed&kim gehoord. Was veelal electro of iets wa ze draaiden.
Ma klas toch ooit dat ze dnb draaiden ofzo?

Kheb ze nog ma 1x gehoord en ze bevielen me gewoon niet.
Geef mij toch de dedkob crew (hun cd vindek minder dan als ze live spelen, best goed) en den murdock ^^
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgens my alleen letrow hoor, heb ze al veel gezien, en altijd elektro...
En ja Mr. Murdock draait ook altijd banghelijk goed he, hij verkoopt trouwens een groot deel van ze'n 5000 platen, check zen myspace...

www.myspace.com/dj_murdock[url/]
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
murdock vind ik persoonlijk niet zo goed.. kheb hem op Pukkelpop 2005 en op Dour 2007 gezien en vond die niet speciaal
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#11
Midway zei:
hm das wel klote talec, hoe de hell moet ik daar geraken dan
Klik om te vergroten...

wel het is nie zo ver eig, 2 minuten te voet vanaf dampoort station
kga es zien voor betere wegbeschrijving

grtz
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
-spaceman- zei:
Psy Fly Bye Old End New 2007/2008 the bigbang
Klik om te vergroten...

Jammer: dit feest viel behoorlijk tegen...
Sorry voor de organisatie die daar in tegen zeer ok was!
Het volk was niet echt waar ik op gehoopt had... Misschien werd het later nog wat aangezien het tot 12 uur duurde...
Ik ben ongeveer rond 2 uur vertrokken op naar een massive kraakpand party aan de distelweg in a'dam noord!!
Dit was echt een fantastisch feest wat me lang zal bij blijven... Ik heb het met mn jas en portemonnee
moeten betalen maar het was het waard... Ik was m'n nummertje verloren en 1 of andere randebiel
heeft gewoon mijn jas opgehaald en meegenomen...
Hoe kun je dat nou doen, met oud-en-nieuw, op een feest waar iedereen je vriend is...

Maar hoe dan ook mijn oud en nieuw was geweldig... schijt aan...
s
sober_wormLid
01-01-2024, 00:00
#13
9 Februari, DarkPsy-Party, A Journey into Space

Omdat het de hoogste tijd is dat het Nederlands publiek wordt blootgesteld aan Dark Psy
en vanwege de verjaardag onze Electric Wizzard Sooky

Op 9 februari verwelkom ik u allen graag op onze thuisbasis,
een geheime underground locatie in Rotterdam.

entree : gratis
om uit de kosten te komen zijn donaties welkom

open : 22.00 - open eindtijd, laatste feestje was tot 13.00 uur

Rectangle Room :

Live :

Phazur (BE)
psylence/D.A.R.K. records

Krono Psy (PTL)
ICC recs, Desire Recs

Pzyko (BE)
Skitzophrenik Lifeform Rec.

Yata-Garasu (BE)
Skitzophrenik Lifeform Rec.


DJ's :

Azidax (BE)
Skitzophrenik Lifeform Rec.
DJ set van voornamelijk eigen producties

Gopa (NL)
Infected Grooves



Square Room:

Chill, to be announced

Visuals : CampAttack




haha :) nu gaan jullie eens horen hoe wij belgen het doen!

tot dan :)
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#14
fuck, rotterdam
spijtig dat zo ver is anders ging ik zeker mee
geen plaatsje vrij in de wagen soms??? :tongueout:
s
sober_wormLid
01-01-2024, 00:00
#15
kga zelf lifjte zoeken + tis in de vakantie,
misschien doek daguitstap..

ik ga ni meer zelf rijden naar feestjes,
altijd maar miserie.. of te scheef of de flikken houden u tegen en ge zit ne hele dag op den bureau (pandemonium benefiet in mechelen... .. maya+vloeibare lsd... 90%uitgetript.. vertrekken van parking, zwaailicht..inzittenden IETS té veel drugs mee... huiszoeking en aangehouden die 2, wij hebbe daar nog hele dag gezeten.. not cool)

dus kga me zelf liftje zoeken,
of 'k rij mee me phazur :tongueout:
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#16
oke liften it is then :)
J
JuliaLencoLid
01-01-2024, 00:00
#17
26 januari

Pendulum!

SPEKTRUM XL ft. PENDULUM
(AUS | DJ-set)
& MC JAKES
(AUS | Breakbeat Kaos)
DJ ORIS JAY aka DARQWAN (UK | Tectonic | Texture)
DJs LOKAL, SEKTOR & MOS (Future Research)
Het Australische DJ-collectief Pendulum heeft zich de afgelopen jaren gemanifesteerd als de absolute vaandeldragers van de Drum 'n Bass scene. Met hun authentieke geluid veroverden ze binnen no-time bakermat Engeland maar als spoedig moest ook de rest van de wereld er aan geloven. Vorig jaar waren ze al een keertje bij ons op bezoek en zorgden er toen voor dat onze speakers haast ontploften en de dansvloer uit haar voegen scheurde in een uitverkochte grote zaal. Dat kunstje komen ze nu weer even dunnetjes over doen


JEEJ!!! :hearteyes: :hearteyes: :rockband:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#18
ziet er goed uit :grin: :grin: Pendulum ftw :grin:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pendulum, die waren ooit goed ja. Je kan het nog amper dnb noemen nu. Na hun prodigy remix is het helemaal fout gegaan.
S
SquirlieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou, 2 februari 2008 komt Ace Ventura draaien in mechelen, live + dj- sets
Kijk er nu al naar uit, lekker trippe op Ventura, heerlijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."