#1
waterfront anyone? vanavond dnb
ikuuuuuu!Qocaïne zei:Nog even over Psylence..
Wie gaan er allemaal heen?
flashkop zei:wrm gaat ze je dan afschieten?
Goanaut zei:Oh oh oh wat zou ik toch graag naar Alien Vibes gaan 8 april.
![]()
Maja m'n vriendin schiet me af als ik dan alweer ga... ik wacht nog een paar weekjes met feesten.![]()
en ik niet te vergetenMr.jiho zei:ikuuuuuu!Qocaïne zei:Nog even over Psylence..
Wie gaan er allemaal heen?
der lopen tegenwoordig veel te veel -18 jarigen rond.MetaalKonijn zei:18 zal voor de meeste goa-lui ook wel onder 'jonge bengel' geschaard worden denk ik.
mja er loopt veel jong volk rond maar ik ga ook al van m'n -16jaar naar goa feestjes, dus ik kan niet zagen...Psykaholik zei:der lopen tegenwoordig veel te veel -18 jarigen rond.MetaalKonijn zei:18 zal voor de meeste goa-lui ook wel onder 'jonge bengel' geschaard worden denk ik.
zelfs veel - 16 jarigen.
17 of 18 da gaat nog vind ik maar onder de 16 heb je er niet veel verloren vind ik
Psykaholik zei:en ik niet te vergetenMr.jiho zei:ikuuuuuu!Qocaïne zei:Nog even over Psylence..
Wie gaan er allemaal heen?![]()
![]()
![]()
![]()
flashkop zei:Yuupz, de bedoeling van dit topic is dat jullie hier locaties zouden plaatsen van G°@'s of d'n'b feestjes...
HAppy partying

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."