Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGOA's en D'nBses

GOA's en D'nBses

608 antwoorden
74 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nova's Incident is misschien wel leuk om te doen volgende week? Wie gaat erheen?
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#2
iemand naar nightscapes geweest dit jaar?
ik hoor dat het de laatste editie was...
het was weer nice...echt een top sfeer in de wei :)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien ga ik wel.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#4
VRijdag petroooool !!!
Murdock is trouwens wel goed, je moet echt eens goed naar zijn mixjes luisteren, begin er van te watertanden...
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goanaut zei:
We waren op fullmoon met wiet, hasj, mdma en lsd... geen enkele controle gezien, op de heenreis niet en op de terugreis niet. Ook een paar Duitse mensen die we daar ontmoetten vertelden dat die controles een lachtertje zijn (vooral als je 's nachts rijdt).. maakte daar iedereen nou zo'n drukte om. Van alle kanten hoorde je dat het op fullmoon kut was met controles. Ik weet overigens voor 99,9 % zeker dat ze niks gevonden hadden mochten we gecontroleerd werden... maar goed,
Klik om te vergroten...

excuse the offtopic.. maar ben je overigens ook op VuuV geweest? Daar waren de controles niet mis.. :smilingimp:
N
NesfertariLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gaat er iemand van DF vrijdag naar Tekno in Waterfront Rotterdam of zaterdag naar FullMoon party in Kijkduin?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
honingolie zei:
Goanaut zei:
We waren op fullmoon met wiet, hasj, mdma en lsd... geen enkele controle gezien, op de heenreis niet en op de terugreis niet. Ook een paar Duitse mensen die we daar ontmoetten vertelden dat die controles een lachtertje zijn (vooral als je 's nachts rijdt).. maakte daar iedereen nou zo'n drukte om. Van alle kanten hoorde je dat het op fullmoon kut was met controles. Ik weet overigens voor 99,9 % zeker dat ze niks gevonden hadden mochten we gecontroleerd werden... maar goed,
Klik om te vergroten...

excuse the offtopic.. maar ben je overigens ook op VuuV geweest? Daar waren de controles niet mis.. :smilingimp:
Klik om te vergroten...
en ik ben naar n,ature one geweest en daar waren de controles ook niet mis anders.
op de opweg 2 keer controle gehad en op de terugweg ene keer dus ....
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nesfertari zei:
Gaat er iemand van DF vrijdag naar Tekno in Waterfront Rotterdam of zaterdag naar FullMoon party in Kijkduin?
Klik om te vergroten...

Nee niet geweest, wilde ik wel heen.. ben 'n dag later naar 'n tekno in Eindhoven geweest.

@ Honingolie: Ik hoorde op Fullmoon ook van mensen dat ze controles tegenkwamen, maar wij reden 's nachts en we hebben geen controles gezien. Ook op de terugweg (overdag gereden), niet. Vuuv begon 2 dagen later vlakbij Fullmoon, dus daar was het wel weer raak voor vele mensen i.v.m. controles dan..

Domme gezeik ook altijd met die controles in Duitsland.. de politie stond ook wel bij Fullmoon, maar alleen tussen 09:00 en 17:00, een paar gastjes eruit pikken, geld innen en de dienst zit er weer op. Het gaat ze helemaal niet om de verkeersveiligheid of wat dan ook, maar gewoon puur de hoop er wat dealertjes uit te pikken en drugs te claimen / boetes uit te delen. Nooit gedacht dat ik dat nog over de politie zou zeggen, want ik heb helemaal niks tegen het gezag, maar op Fullmoon was het in dit geval echt zo. =P
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vrijdag goa in mijn hometown :beer:

http://www.psyworth.com/?p=frontpage

Volgende dag ruigoord, eerste ga ik zekers tweede ligt aan mijn status :grin: !

cya there :wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
hehe might see you at psyworth :mrgreen:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#11
drum'n'base in petrol vnvnd!!!
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leeuwarden, morgen 11 to 23 outdoor, plus indoor after

http://www.3rd-bit.nl/component/option, ... ils/did,9/



f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#13
ZATerDAG => spiegeltent eilandje, ANVERS => D'n'B
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#14
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb de poster in groot 8er me hange héhé...

Trouwens de stealth bombers van in de wommel-tijden noemt nu SUB-SYSTEM
wat de 17e november doorgaat...

Voor meer info zie op http://www.jhwommel.be/pagina%20link%27s.htm


Op 22 september is het weer TOTAL TEKNO en de 3e november is het dan weer hong-kong elektrow cityyyy

GROOVY maanden dus :)
Misschien smijten ze dissonant er hopelijk ook erges een dezer maanden tussen en is nieuwjaar weer in 't slachthuis :mrgreen:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mogge flashkop,

Waar is TOTAL TEKNO? En van hoelaat tot hoelaat is het? Wat zijn de entree kosten? Is er ook al bekent of er een afterparty is?
Many question, hope they will be answered :)
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#17
volgende week zaterdag in de Machine in Leuven: Nu:Tone en Redeyes
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#18
TOtal tekno is vanavond in de wommel, fort 2 entree hangt altijd tussen 5-10 euro in de wommel...
Lekker rakharde non-stop tekno beats is wat je kunt verwachten...
Denk vooral niet dat je meer als een half uur van de dansvloer wilt missen.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het was een superfeestje inderdaad! Op Drientje na, heb ik geen andere DFérs gezien. Moet zeggen dat ik zelf ook heerlijk naar de klote was met mijn klapperkaken van de mdma.....
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
morgen vertrek ik voor 5 dagen naar Valencia om op Happyfestival te spelen :hearteyes:

www.happyfestival.org :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."