Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo beste mensen, Een lange tijd geleden heb ik poppers gehad op een huisfeestje. Ze zeiden dat ik aan de opening moest ruiken en dat het een klein beetje op lachgas leek. Dat had ik toen gedaan, en ik weet nog dat ik redelijk onder de indruk was over het gevoel en dat ik het echt leuk vond. Nu heb ik na die lange tijd een flesje gehaald (Merk: Rush), en nu vind ik er haast niks aan. Het ''lachgas'' gevoel is haast niet aanwezig, alleen de kloppingen in mijn hoofd en heel lichtjes verdoofd (dit had ik toen ook maar dan waren de leuke effecten heftiger). Nu vraag ik mij af hoe dit komt en misschien hebben anderen hier ervaring mee. Het zou kunnen komen dat ik al weet wat het doet en dat ik niet meer onder de indruk ben, of dat de poppers gewoon slecht zijn. Volgens mij is de manier waarop ik het neem goed namelijk, met een neusgat boven de opening en dan redelijk diep en lang inhaleren. Doe ik hier iets verkeerd of kan ik het anders proberen, iemand ideeën? Groetjes Jefferson"
"Bedankt voor al jullie reacties. Ik weet niet wat er in zit want ik had de verpakking ervan weggegooid.. Het was in ieder geval van Rush, schijnt wel n goed merk te zijn dus ik dacht dat die wel prima moest zijn. Waarschijnlijk kwam het inderdaad door de alcohol dat ik er wel veel van voelde, want laatst probeerde ik het weer in combinatie met wat andere middelen en dan was het effect weer sterker. Als er mensen zijn die dit lezen en het eens willen proberen, het is wel grappig maar niet echt de moeite waard. Eigenlijk alleen leuk voor erbij maar dan is lachgas alsnog 100x leuker."
"Ik ben het eens met de reacties die ik lees, je wordt er fysiek gezien niet brak van mits je genoeg slaap pakt. Ik weet nog wel dat ik, vooral na de eerste keer, onder de indruk was van de effecten en hier heb ik de dag erna nog over na zitten denken. Ik weet niet wat voor werkzaamheden je te doen hebt, maar houd er rekening mee dat je concentratie misschien niet optimaal zal zijn. Voor mij was het de dag erna niet zo heftig als dat je bijvoorbeeld LSD hebt gebruikt, en het zal waarschijnlijk reuze meevallen, maar ik wou het toch even benoemd hebben. Veel plezier vrijdag!"
"Ik heb zelf één keer truffelthee gezet, maar ik vond dit niet goed werken. Wij hadden het waarschijnlijk ook verkeerd gedaan, en ik had van tevoren een best volle maag, dus was het sowieso al een slechte start. Wij hadden thee gezet, truffels fijngemalen/verstampd tot het een prutje was en dit in de thee laten trekken. We hebben het niet gezeefd, we hebben de stukjes truffels opgekauwd samen met wat slokjes truffelthee. Dit was ontzettend ranzig, vooral omdat je dan zo lang met dat vieze spul in je bek zit. Na een aardig lange tijd hadden we het op, en uiteindelijk voelde ik er weinig tot niets van. Dat was dan ook meteen de laatste keer dat ik de truffels op deze manier nam, en de andere keren heb ik ze gewoon opgegeten. Voordat je truffels neemt moet je ongeveer 4 uur van tevoren niets eten, daarvoor moet je gewoon een normale maaltijd nemen. Als je ze gewoon opeet, moet je er lang op kauwen want de stoffen worden opgenomen via je speekselklieren. Ik weet dus geen goede manier om er thee van te zetten, hopelijk plaatst iemand hierover nog een nuttige reactie. Als je de truffels bij een smartshop hebt gehaald, kan het eigenlijk geen slechte batch zijn. Ik weet wel dat als je de truffels in te heet water hebt gedaan, dat de actieve stoffen dan verloren gaan. Je moet ze dus niet in kokend water doen, maar eerder in lauw water in laten trekken."
"Hmm.. Dan zou het nog de speed kunnen zijn, je zou het moeten testen en kijken wat daaruit komt. Maar dan is het nog steeds raar dan dat je vrienden er wel wat van voelden, en jij niet Dan zou ik het verder ook niet weten, misschien reageert er nog iemand die een idee heeft hierover."
"Skirre zei: Niet genoeg doorgesnoven? Klik om te vergroten... Dat kan natuurlijk ook, 2 sleutelpuntjes is ook niet heel erg veel. Het kan zijn dat je dan alleen wat extra helder wordt, maar nog niet echt hard gaat. En misschien zijn je verwachtingen van speed niet helemaal op zijn plaats. Als je verwacht dat je er blij en vrolijk van wordt, maar er verder niet echt een beeld bij hebt dan kun je teleurgesteld worden. Van speed wordt je niet zozeer euforisch, dat is meer bij MDMA (of XTC). Je wordt er als het goed is wel druk/energiek van, en je krijgt een bepaalde 'rush' door je lichaam heen, dat komt waarschijnlijk door het vrijkomen van (nor)adrenaline. Je zou de volgende dosis kunnen verhogen, zit natuurlijk wel meer risico aan maar dat is je eigen keuze. Het is niet zo dat je al veel hebt genomen, en dan nóg meer moet nemen en dat het dan gevaarlijk wordt. Hoeveel zou een sleutelpuntje ongeveer zijn, tussen de 20 en 50 mg (ruim genomen)? De meeste kunnen tussen de 150-250 mg makkelijk hebben."
"Hallo allemaal, Ik heb enige ervaring met lachgasballonnen (N2O). Nu hoorde ik dat sommigen per ongeluk de verkeerde patronen kopen, en dat daar CO2 in zit. Toen heb ik trip reports gezocht over CO2, oftewel carbon, dit leverde wel resultaat op maar dat waren vooral reports uit Amerika, waar ze van die grote tanks met CO2 hebben. Net als de lachgas bij de tandarts daar. Hiervoor gebruiken zij een masker om de CO2 in te ademen. Ik had onder andere dit trip report gelezen: https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=86293 Nu vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met het inademen van CO2 patronen. En dan bedoel ik alleen CO2, en geen mix van CO2/N2O, en met hetzelfde gebruik als lachgas. Dus door in- en uit te ademen via een ballon i.p.v. met een masker, want ik ben benieuwd of dit hetzelfde effect geeft. Iemand die zijn/haar ervaring wilt delen? Ik hoor het graag!"
"Bedankt voor je reactie. Ik dacht dat eerst ook, dat je dan alleen zuurstoftekort krijgt en niet gaat trippen maar gewoon stikt, maar omdat het gebruikt is in therapie en ik verschillende verhalen heb gelezen dat ze dus wel gingen trippen was ik benieuwd. Daarom vroeg ik mensen die hier ervaring mee hebben, bijvoorbeeld per ongeluk CO2 gekocht i.p.v. N2O. Maar je hebt gelijk, door de zuurstoftekort in je hersenen zal het erg slecht voor je zijn, nog slechter dan lachgas. Maar ik ben nog steeds wel nieuwschierig over het effect en wat er dan gebeurd, ook al ga ik het zelf niet proberen. Zijn er mensen die dus de verkeerde patronen hebben gekocht en een ervaring willen delen? Ook al is het van: ik had het gevoel dat ik stikte of flauwviel, dan heb ik iig een bevestiging uit een ervaring. Want ik vind het dan nog steeds raar dat het bij therapie werd gebruikt, ook al heb ik hier geen specifieke bron van."
"Ja dat is waar, je kan ook nooit weten wat wat je moet geloven op het inernet. En dat het kan komen doordat er DMT vrijkomt, verklaart opzich een hoop omdat de meeste ervaringen wel een soort van near-death experience was. Bedankt voor je reacties!"
"Mooi verwoord allemaal, ook de reacties, goede topic! Ik sluit me dan ook bij de rest aan, drugs is op een heel ander level dan het normale leven. Wat ik ook een mooie uitspraak vond, volgens mij van Filemon bij Spuiten en Slikken: "een trip (met eigenlijk welke soort drugs dan ook) is als een vakantie voor je hoofd". Je maakt je dan even geen zorgen over dingen in het dagelijks leven, en dat is het fijne eraan. Maar tegelijk voor sommigen ook de valkuil."