Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
83 weergaven
18-5-2026
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ghehe aight teknival, welk land? vermoedelijk frankrijk en nog belangrijker, welk jaar :P ?
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb voor morgen al wel ideetje voor me eigen!
Besloten feest van CWT!
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
^ Dat fje was echt nice!! :mrgreen:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan heb ik me salaris weer! Misschien ga ik daar wel ff leipzijn op de acid ofzo :mrgreen:
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#5
jaaaaaa, 3 oktober, als iemand al weet waar dat is, pm me :wink:
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ellesdee zei:
esth0r zei:
Ellesdee zei:
zaterdag misschien weer :hearteyes:
Klik om te vergroten...


oewh? do tell(pm)
Klik om te vergroten...
haha, dat ging over afgelopen weekend :grin:
Klik om te vergroten...


bummer.... hoewel ik roddels hoor over a.s. zaterdag...
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ketaboy zei:
Nick de Neger zei:
Dan heb ik me salaris weer! Misschien ga ik daar wel ff leipzijn op de acid ofzo :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Let wel, het is tekno in een uitgaansgelegenheid en dus niet een kraakpand. Je kan dus niet tot 5 uur in de middag op een random bank hangen, ongestoord sleutelpuntjes nemen, bier voor een euro halen of je hond mee nemen. :beer:
Klik om te vergroten...

waarom zou je dan nog gaan!? :P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
^ Lekker nummer ja! :mrgreen:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#9
jaa mooie muziek ook.. !! had al een hele tijd geleden een heel mooi liedje gevonden.. deze

[youtube]http://nl.youtube.com/watch?v=a3f0IjilrDM[/youtube]

heeeel lang naar het nummer gezocht.. nu eindelijk gevonden :hearteyes:
de sfeer met illigale is ook altijd geweldig de mensen, de legaliteit ineens van drugs en AH huismerk 0,5liter blik bier voor 'n eurie :grin:

:beer:

EDIT: de Youtube Link doet t niet denk ik,, dit is de indirecte link: http://nl.youtube.com/watch?v=a3f0IjilrDM
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10

Klinkt goed!
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Type-R - Music under Influence

Dit vind ik een van de lekkerste tekno nummers! :mrgreen:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wacht alstublieft 40 seconden
Klik om te vergroten...

Bullcrap! :angry:

*edit* Maar, een aardig nummertje :sunglasses:
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5IcwfSHcPLs&hl=nl"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5IcwfSHcPLs&hl=nl" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

deze is echt the shit, ik ga er iedere keer kapot out van!
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
De bovenste heb je van mij en is gruwelijk!!!!! :hearteyes:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Vx6awIE5XJA&hl=nl"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Vx6awIE5XJA&hl=nl" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xVrE6MgW9TU&hl=nl"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xVrE6MgW9TU&hl=nl" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Nick de Neger zei:
De bovenste heb je van mij en is gruwelijk!!!!! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ik zie nergens made by nick staan? :openmouth:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ketaboy zei:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Vx6awIE5XJA&hl=nl"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Vx6awIE5XJA&hl=nl" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xVrE6MgW9TU&hl=nl"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xVrE6MgW9TU&hl=nl" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Klik om te vergroten...
Vet idd, Narotek soundsystem heb ik gehoord op Teknival, feesje!


http://www.myspace.com/zone33teknokore
Nog lekkere schijfjes vooral Accordeon FIesta.. check it out
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ketaboy zei:
Ghehe aight teknival, welk land? vermoedelijk frankrijk en nog belangrijker, welk jaar :P ?
Klik om te vergroten...
Frankrijk, dit jaar. In Saint-Crucaix ofzoiets, in de buurt van Parijs. Was op een verlaten militair domein.

Mhh als je die onsmakelijke afbeelingen liever niet ziet kan je afbeelding automatisch laden uitschakelen in je browser ergens bij de opties.. Maakt het wel wat onoverzichtelijk maar liever dat dan..
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#20
laat het es weten als er een goed feestje is omg a'dam? :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."