#1
Ghehe aight teknival, welk land? vermoedelijk frankrijk en nog belangrijker, welk jaar :P ?


Ellesdee zei:haha, dat ging over afgelopen weekendesth0r zei:![]()
Ketaboy zei:Nick de Neger zei:Dan heb ik me salaris weer! Misschien ga ik daar wel ff leipzijn op de acid ofzo![]()
Let wel, het is tekno in een uitgaansgelegenheid en dus niet een kraakpand. Je kan dus niet tot 5 uur in de middag op een random bank hangen, ongestoord sleutelpuntjes nemen, bier voor een euro halen of je hond mee nemen.![]()


Nick de Neger zei:De bovenste heb je van mij en is gruwelijk!!!!!![]()
Vet idd, Narotek soundsystem heb ik gehoord op Teknival, feesje!Ketaboy zei:[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Vx6awIE5XJA&hl=nl"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Vx6awIE5XJA&hl=nl" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xVrE6MgW9TU&hl=nl"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xVrE6MgW9TU&hl=nl" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Frankrijk, dit jaar. In Saint-Crucaix ofzoiets, in de buurt van Parijs. Was op een verlaten militair domein.Ketaboy zei:Ghehe aight teknival, welk land? vermoedelijk frankrijk en nog belangrijker, welk jaar :P ?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."